مقالات

۴۳ ایده جذاب تزئین غذای کودک ( تزئین غذا، میوه در شکل حیوانات)

تزئین غذا با ماکارونی

شاید کودک بد غذا یکی از دلهره آور ترین نوع کودکان باشند! بیشتر ذهن و فکر مادرانشان را به امتحان راه های جدیدی برای کشاندن کودکان به میز غذا مشغول می کنند.

دیدن این کودکان در حال خوردن با اشتیاق غذا آن هم به صورت کامل قطعا هیجان انگیز می باشد. در این محتوا راه و ایده های تزئین غذای کودک را معرفی می کنیم تا بتوانید کودکان فراری از غذای خود را با اشتیاق بر سر میز بکشانید.

از این ایده ها علاوه بر تزئین غذا برای تزئین میان وعده ها نیز می توانید استفاده نمایید. یکی از نکات مهم پیش از تزئین غذا استفاده از ظروف غذای کودک می باشد. این ظروف باعث می شوند تا تزئین غذا بیشتر دیده شود و در کودکان ایجاد ترغیب کند. حتی اگر مادر شاغلی هستید و نمی توانید از ایده ها در اکثر مواقع استفاده کنید این ظروف با طرح های کودکانه می تواند کمک بزرگی به افزایش اشتهای کودکان کند.

 

ایده های تزئین غذای کودک

ایده های تزئین صبحانه کودک

برای تزئین صبحانه می توانید از انواع نان ها در کنار تخم مرغ استفاده کرد و انواع میوه ها می تواند جایگزین چشم و اجزای صورت اشکال حیوانات شود.

تزئین غذای کودک با ماکارونی

ماکارونی یکی از غذاهای مورد علاقه اغلب کودکان است با استفاده از سبزیجات و مواد مختلف می توانید این غذا را به شکلی دلپذیر برای کودکان در آورید. تزئین ماکارونی نسبت به غذاهای دیگر نیاز به فضای بیشتری دارد به همین دلیل بهتر است از دیس سرامیکی سفید استفاده کنید تا بتوانید تزئینات بهتری انجام دهید.

ایده های تزئین غذا به شکل حیوانات

ایده تزئین غذا به شکل حیوان مورد علاقه کودکتان می تواند ذوق او را برای صرف غذا بیشتر کند.

ایده های تزئین غذا با برنج

اغلب غذاهای ایرانی با برنج تهیه می شوند بنابراین تزئین برنج غذای کودک هم می تواند یکی از بهترین راه ها برای تشویق کودکان به خوردن غذا شود.

ایده های تزئین میوه

با وجود طعم بی نظیر و خواص فوق العاده میوه ها اما تعداد زیادی از کودکان تمایلی برای خوردن آنها ندارند با تزئین میوه ها می توان ذوق خوردن میوه ها را در کودکان ایجاد کرد.