مقالات

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

زندگی با نفس کشیدن شروع می‌شود، عشق قسمت مهمی از زندگی است اما دوست خوب قلب یک زندگی است. این جمله به خوبی اهمیت دوست در زندگی هر شخصی را نشان می‌دهد. کادو دادن و کادو گرفتن در آداب و فرهنگ ما ایرانی‌ها از دیرباز وجود داشته است و افراد برای نشان دادن علاقه و میزان محبت خود نسبت به سایرین به آن‌ها کادو می‌دادند. شما با خرید یک کادو برای دوست صمیمی خود می‌توانید رابطه خود را قوی‌تر کنید و دوست خود را از اهمیت حضورش در زندگیتان آگاه کنید.

هرچقدر شخصی که می‌خواهید برای او کادو بگیرید در زندگی شما نقش مهمتری داشته باشد، خرید کادو به همان نسبت نیز سخت‌تر خواهد شد. ممکن است فکر کنید که کادو هرچه گران‌تر باشد، بهتر است؛ اما واقعیت امر چیز دیگریست و کادو دادن در واقع یک هنر است که از قواعد مختص به خود پیروی می‌کند. اگر سوال شما هم این هست که برای دوستم کادو تولد چی بخرم ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر آشنا کنیم.

 

ایده‌ کادو تولد برای دوست صمیمی دختر و پسر

خرید بهترین کادو برای رفیق تعریف مشخصی ندارد و به تعداد افرادی که در دنیا وجود دارد، بهترین کادو نیز وجود دارد. به عنوان مثال برای یک شخص ممکن است خرید یک ساعت بهترین گزینه باشد، این در حالی است که برای شخص دیگر بهترین هدیه خرید یک لباس است. پس می‌توان گفت بهترین کادو، کادویی است که مناسب و مورد نیاز طرف مقابلتان باشد. دوست‌ها به سبب اینکه مدام با یکدیگر در ارتباط هستند از سلایق هم به خوبی اطلاع دارند و به راحتی می‌توانند برای یکدیگر کادو‌های مناسب خریداری کنند. در ادامه به معرفی بهترین ایده‌های خرید هدیه برای دوست اشاره شده است.

 

هفت سین امسالتو چیدی؟ خرید سفره هفت سین ۱۴۰۳

 

• چاپ عکسای دوست صمیمی

کافیست تا گالری تلفن همراه خود را بالا و پایین کنید و به سراغ عکس‌های تک نفره و دو نفره خودتان و دوست صمیمی‌تان بروید. یک یا چند عدد از این عکس‌ها که دوستتان به آن بیشتر علاقه دارد را انتخاب کنید و آن را بر روی شاسی چاپ کنید. البته شما می‌توانید به جای چاپ یک عکس، به عنوان کادو برای رفیق از عکس‌های دوستتان یک کتاب به همراه متنی که نویسنده آن خودتان باشید، تهیه کنید. در نهایت این هدیه بسیار به عنوان کادو برای سالگرد دوستی نیز مناسب است و موجب می‌شود یاد وخاطر شما برای همیشه در ذهن او باقی بماند.

 

• تیشرت با متن دلخواه او

 

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

 

امروزه بسیاری از کارگاه‌ها وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بر روی تیشرت یا لباس عکس، متن و یا تصویر مورد نظرتان را چاپ کنید. حتماً شما هم تا حدود زیادی با اشعار و متن‌های مورد علاقه دوستتان آشنا هستید، یکی از این متن‌ها را انتخاب کنید و آن را بر روی تیشرت چاپ کنید. خواهید دید که دوستتان ذوق‌زده خواهد شد. می توانید با ایده های مختلف ساخت جعبه کادو یک جعبه دست ساز زیبا مطابق سلیقه او نیز برایش آماده کنید.

 

• خرید گلدان گل یا تراریوم

 

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

 

گل نماد زیبایی است و هدیه دادن گل از قدیم در بین مردم سرتاسر دنیا مرسوم بوده است. به سبب زیبایی و احساسی که پشت یک دسته گل پنهان شده است به ندرت شخصی را می‌توانید پیدا کنید که از کادو گرفتن یک گلدان یا دسته گل خوشحال نشود. اگر برای خرید کادو وقت کافی ندارید و یا نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، خرید یک گلدان سرامیکی فانتزی یا تراریوم می‌تواند بهترین کادو برای دوست شما باشد.

 

 

• کاور گوشی فانتزی و سایر لوازم جانبی تلفن همراه

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

 

اگر بگویم تلفن همراه امروزه به یکی از اعضای بدن هر شخص تبدیل شده است، بیراه نگفته‌ایم. در دنیای اینترنت تلفن همراه نقش اصلی را ایفا می‌کند و بسیاری از افراد تلفن همراهشان مهمترین وسیله‌شان نیز هست. در بازار کاور‌های بسیار زیاد با طراحی‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید یکی از این طرح‌های فانتزی و دخترانه را انتخاب کنید و آن را به عنوان کادو برای دوست خود خریداری کنید. علاوه بر کاور سایر وسایل جانبی مانند هدفون، پاور بانک، کیف تلفن همراه، آویز و… نیز می‌تواند، گزینه مناسبی برای خرید باشد. می توانید در کنار کاور موبایل برای دوست صمیمیتان یک جاکلیدی فانتزی هدیه بگیرید.

بهترین کادو شب یلدا چی بخریم؟ لیست کامل انواع هدیه های جذاب برای شب یلدا را در مقالات دیگر ما ببینید.

 

• خرید کتاب

اگر دوستتان عاشق مطالعه و خواندن کتاب است، هیچ کادویی به اندازه یک کتاب نمی‌تواند او را خوشحال کند. ممکن است بسیاری از شما بر این باور باشید که خرید کتاب کاری ندارد و کافیست تا وارد یک کتابفروشی شوید و از درون یکی از قفسه‌های کتاب را انتخاب و خرید کنید؛ اما باید بدانید که خریدن کتاب کار سختی است و شما باید فاکتور‌های زیادی مانند نویسنده مورد علاقه، سبک مورد علاقه و… را در نظر بگیرید. به شما پیشنهاد می‌شود اگر از سلیقه کتاب خواندن دوست خود اطلاعات زیادی ندارید، هرگز برای او کتاب نخرید.

 

• خرید عروسک

بسیاری از دختر‌ها عاشق عروسک هستند، اگر دوستتان به عروسک علاقه دارد چه کادویی بیشتر از یک عروسک زیبا و فانتزی او را خرسند خواهد کرد. عروسک تیلدا می تواند یک هدیه برای دوست صمیمی باشد. همچنین عروسک روسی تیلدا می تواند به عنوان هدیه مناسب روز دختر باشد.

 

• پک پر از لاک

برای خانم‌ها زیبای دست‌هایشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل از لوازمی مانند مانیکور و لاک برای زیبا کردن دست‌ها و ناخن‌هایشان به مراتب استفاده می‌کنند. خرید لاک و ست مانیکور می‌تواند برای هر دختری جذاب است.

 

• فلاسک تزئینی

در همه اتاق‌ها و خانه‌ها قسمت‌هایی وجود دارد که مخصوص قرار دادن وسایل تزئینی است، یکی از وسایل که شما هم می‌توانید از استفاده کنید و هم آن را در قسمتی از اتاق خود قرار دهید، فلاسک تزئینی است.

ایده های خرید هدیه خاص برای روز مادر را در مقالات دیگر ما بخوانید.

 

• لوازم مراقبت پوستی

 

کادو برای دوست

 

لوازم آرایشی و مراقبت‌های پوستی از جمله وسایلی هستند که خانم‌ها به‌طور مرتب از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کادو برای بهترین دوست، خرید همین وسایل آرایشی و بهداشتی است. شاید خرید لوازم آرایشی کار راحتی به نظر برسد، اما واقعیت امر چیز دیگریست و انتخاب لوازم آرایشی برای خانم‌ها کار بسیار سختی است چرا که باید به فاکتور‌های زیادی مانند برند، نوع لوازم آرایشی، نوع پوست و… توجه داشته باشید.

 

• ماگ

لذت نوشیدن یک نوشیدنی در یک لیوان سرامیکی فانتزی زیبا چندین برابر خواهد بود. در بازار ماگ‌های زیبا در طرح‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید یکی از طرح‌ها را انتخاب کنید و آن را به دوست خود هدیه دهید. علاوه بر ماگ‌های با طرح مشخص این امکان برای شما وجود دارد که عکس و یا نوشته دلخواهتان را بر روی ماگ‌های معمولی و حرارتی چاپ کنید و کادوی خود را خاص‌تر کنید.

 

آبی کاربنی
آبی کم رنگ
خردلی
دودی
زرد
سبز
سبز تیفانی
سبز روشن
سرمه ای
قرمز
گلبهی
مشکی
نارنجی

فنجان پادار آل اِستار

۳۱۵,۰۰۰ تومان

 

• فنجان قهوه خوری و ست چایخوری

یکی از محبوبترین نوشیدنی‌ها در بین خانواده‌های ایرانی چای است، چای به عنوان یک پذیرایی در بسیاری از مهمانی‌ها و دورهمی‌ها سرو می‌شود. سرو کردن چای آداب مخصوص به خود را دارد و هرچه سرویس چای خوری شما رسمی‌تر و زیباتر باشد، لذت نوشیدن چای در آن چندین برابر خواهد شد. در بازار مدل‌های بسیار زیادی از این ست‌های چایخوری وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه طرف مقابلتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

 

• عطر

عطر و ادکلن از جمله هدایای کلاسیک به شمار می‌رود. خرید عطر کار سختی است، اما شما با کمی زرنگی و تیزهوشی می‌توانید از رایحه و برند مورد علاقه دوستتان با خبر شوید و با خرید عطر یا ادکلن مورد علاقه‌اش به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی او را شگفت‌زده کنید.

انواع هدیه های خاص و دوست داشتنی برای ایده کادو ولنتاین برای دختر را می‌توانید در مقالات دیگر ما ببینید.

 

• نقاشی چهره

چاپ عکس و نصب آن بر روی یکی از دیوار‌های خانه زیبایی‌های خود را دارد، اما نقاشی زیبایی‌های به مراتب بیشتر از عکس دارد و کادو دادن آن می‌تواند به شدت خاص باشد. اگر تصمیم گرفته‌اید تا نقاشی از صورت دوستتان به او هدیه دهید، در انتخاب هنرمند بسیار دقت کنید و سفارش خود را به نقاشی بسپارید که توانایی خلق یک اثر زیبا و هنری را داشته باشد.

 

• موزیک باکس و گوی موزیکال

 

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

اگر می‌خواهید یک کادو برای رفیق محبوتان تهیه کنید، بهترین گزینه برای شما خرید یک جعبه موزیک یا گوی موزیکال است. در سال‌های اخیر خرید موزیک باکس‌ها به شدت مورد توجه اشخاص قرار گرفته‌اند از این وسیله می‌توان به عنوان تزئین بر روی میز و یا طبقه دیواری استفاده کنید.

 

• خرید دستبند چرم

 

ایده خرید دستبند چرم برای دوست

 

خرید محصولات چرم مانند کیف، دستبند و کفش می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر باشد. دستبند چرم به سبب زیبایی‌های ظاهری و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد برای کادو دادن قرار گرفته‌اند. در بازار طرح‌های مختلفی از این دستبند‌ها وجود دارد که شما می‌توانید، بنابر سلیقه طرف مقابلتان یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید. در بازار کارگاه‌هایی وجود دارد که به شما امکان هک کردن اسم، تاریخ تولد، نوشته و. . را بر روی چرم می‌دهد که با انجام این کار می‌توانید کادوی خود را خاص‌تر کنید.

 

• پک خوراکی

 

هدیه برای دوست

 

شاید خرید خوراکی کمی عجیب باشد، اما امروزه در بازار باکس‌های شکلات و لواشک فوق‌العاده شیک و زیبایی وجود دارد که شما می‌توانید آن را به هدیه برای دوست دهید. بهتر است تنها به خرید خوراکی به عنوان کادو اکتفا نکنید و خوراکی را در کنار هدیه خود به دوست خود اهدا کنید.

 

• خرید عینک آفتابی

 

ایده خرید عینک آفتابی برای دوست

 

یکی از نیاز‌های روزمره افراد، عینک آفتابی است. داشتن یک عینک آفتابی مناسب چیزی است که همه افراد به آن نیاز دارند. اگر می‌خواهید برای دوست خود عینک آفتابی تهیه کنید، بهتر است به نوع، رنگ، جنس، برند و فصل توجه کنید.

 

• زیورآلات چوبی، هدیه دست ساز برای دوست صمیمی

اگر به دنبال یک هدیه دست ساز برای دوست صمیمی خود هستید، خرید گردنبند و گوشواره های چوبی می‌تواند یک گزینه‌ی جذاب به عنوان یادگاری برای دوست صمیمی شما باشد. انواع طرح های مختلف فانتزی، طرح حیوانات و … را با توجه به سلیقه او می‌توانید تهیه نمایید.

طلا و زیورآلات همیشه مورد توجه و علاقه خانم‌ها است و یکی از بهترین ایده‌های خرید کادو برای دوست صمیمی، خرید طلا و زیورآلات است. خرید طلا برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، اگر قصد دارید تا برای دوست خود یک کادوی لوکس خریداری کنید به شما خرید طلا را پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

• خرید لوازم برقی شخصی

 

ایده خرید محصولات برقی

 

هر بانو به یکسری لوازم شخصی برقی مانند سشوار، اتو مو، فر‌کننده مو، لوازم اصلاح صورت و … نیاز دارد. اگر فکر می‌کنید که دوستتان به یکی از این وسایل نیاز دارد، بهتر است نیازش را تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام کنید. برای تزئین این هدیه نیز می‌توانید از مجسمه پاندا استفاده نمایید.

 

• دکوری، هدیه خاص برای دوست صمیمی

فرقی ندارد که کادو برای دوست صمیمی دختر یا پسر باشد، خرید دکوری خاص هدیه ای متفاوت به عنوان بهترین کادو برای یادگاری است که می‌تواند حسی خوب برای دوستانتان به همراه داشته باشد. از این طریق میتوانید میزان علاقه خود را به او نشان دهید.

 

 

• خرید دوربین عکاسی

 

خرید دوربین برای کادو

 

همه مردم عاشق ثبت لحظه‌ها هستند، با پیشرفت روز افزون گوشی‌های تلفن همراه شاید دیگر کسی به فکر خرید دوربین عکاسی نباشد و دوربین‌های عکاسی جایگاه قبلی خود را از دست داده‌اند. اما بسیاری از افراد هستند که عکس گرفتن با دوربین گوشی آن‌ها را راضی نمی‌کند و به دنبال عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای هستند. اگر دوستتان عاشق عکاسی است و شما تمکن مالی لازم برای خرید یک دوربین عکاسی را دارید، بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر قطعاً دوربین عکاسی است.

 

در فروشگاه ایدرا ببینید : سرویس پاسماوری جدید

 

• خرید ساعت مچی

 

بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

 

ساعت یک گزینه مناسب برای هدیه است، شما برای هر مناسبتی می‌توانید یک ساعت زیبا خریداری کنید و خیالتان راحت باشد که طرف مقابل از داشتن آن خوشحال می‌شود.

 

• خرید آینه های دکورایتو

یک هدیه مناسب برای دوست دخترتان می تواند یک آینه دکوراتیو زیبا برای تزئین اتاق او باشد. انواع اینه های جدید و مدرن و یا حتی دست ساز با طرح های فانتزی وجود دارند که می توانید برای او تهیه کنید. آینه فانتزی دخترانه می تواند یک هدیه به یاد ماندنی برای دوستتان باشد و یاد شما را برای او زنده نگه دارد.

 

• شمع و جاشمعی، کادو برای دوست صمیمی

اگر مدام از خود میپرسید که کادو تولد چی بخرم برای دوستم ! ما به شما خرید جا شمعی و شمع های دست ساز فانتزی را پیشنهاد میدهیم. معمولا خانم ها به وسایل دکوری علاقه زیادی دارند. اگر به دنبال یک دکوری خاص و کاربردی هستید، جاشمعی فانتزی برای کادو تولد رفیق می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

 

در انتها :

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به شما بهترین ایده‌های خرید کادو برای دوست را معرفی کنیم. هر کدام از این کادو‌ها به نوبه خود می‌تواند منحصر به فرد و زیبا باشد. مهمترین نکته‌ای که در هنگام خرید یک کادو باید به آن توجه کرد، سلیقه طرف مقابل است. به شما پیشنهاد می‌شود در هنگام خریدن کادو قوانین را زیر پا بگذارید و از ایده‌های جدید و نو استقبال کنید.

برخی از کادو‌ها مانند درست کردن یک کارت پستال دستی، بافتن یک شال، جواهر دوزی یک لباس و… وجود دارد که ارزش معنوی آن‌ها به مراتب بیشتر از ارزش مادی آن است، این دسته از کادو‌ها می‌تواند طرف مقابل را به شدت تحت تأثیر قرار دهد و دوستی شما را قوی‌تر از قبل کند. هدیه دادن پول باید آخرین انتخاب شما برای کادو دادن باشد؛ اما اگر به هر دلیلی قصد دارید به دوست خود پول هدیه دهید، آن را به‌صورت کارت هدیه به او تقدیم کنید.

یک نظر در “بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر( ایده های خرید هدیه برای دوست )

  1. Maya گفت:

    عجب ایده های جدید و به روزی داده بودین واقعا خلاقیت و هنر توی کارتون رو تحسین میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *