مقالات

اصول چیدمان کابینت آشپزخانه متفاوت ( چیدمان داخل کابینت و روی کابینت آشپزخانه )

چیدمان کابینت آشپزخانه

دقت به جزئیات در قسمت خانه و آشپزخانه می تواند منجر به ایجاد زیبایی خاص و خیره کننده ای در این محیط شود، شما در سایه چیدمان به سبک اصولی و متقاوت می توانید آشپزخانه خود را نظم ببخشید و حتی فضاهای مینیمال را بسیار بزرگ تر نشان دهید.

از اصلی ترین اجزای آشپزخانه قطعا کابینت می باشد، که چیدمان این قسمت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و شما به عنوان یک بانوی خوش سلیقه باید به این نکته توجه داشته باشید، همچنین دیزاین این قسمت را طوری دنبال کنید، که با سایر اجزای آشپزخانه هماهنگی کاملی داشته باشد.

اصول چیدمان کابینت آشپزخانه تمامی آن چیزی است، که باعث ایجاد یک نظم خیره کننده در این مکان می شود و به کمک چیدمان به صورت دقیق تر می توانید ظاهری لوکس و متفاوت را در این مکان به وجود بیاورید، اگر خواستار تجربه فصل جدیدی از زیبایی در خانه و آشپزخانه خود هستید، چیدمان به شکلی صحیح و اصولی را فراموش نکنید.

 

چیدمان روی کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین قسمت های کابینت آشپزخانه که چیدمان این بخش نیز بسیار مهم تلقی می شود، چیدمان روی کابینت آشپزخانه می باشد. شما در چیدمان قسمت روی کابینت بیشترین میزان از دقت را باید به خرج دهید، تا زیبای بدون نقصی که در ذهن شما پدیدار شده است، معنا پیدا کند، برای چیدمان این قسمت از کابینت معمولا از جزئیاتی کمک گرفته می شود، که دارای ظاهری بدون نقص و متفاوت هستند و همچنین به لحاظ کاربردی در قسمت آشپزخانه می توانند نقش کلیدی خود را ایفا کنند.

چیدمان روی کابینت شامل یک فرآیند سخت و پیچیده نیست، فقط کافی است، شما از بهترین اجزا جهت چیدمان در این قسمت کمک بگیرید، لازم به ذکر است، که بر اساس محیطی که روی کابینت آشپزخانه وجود دارد، اقدام به استفاده از وسیله های مختلف و کاربردی کنید.

این قسمت در صورت استفاده از جزئیات مناسب و کاربردی می تواند به قلب خانه و آشپزخانه شما تبدیل شود. هر بانوی خوش ذوقی می تواند روند چیدمان را بر اساس سلیقه شخصی خود تغییر دهد، برخی از وسیله هایی که در چیدمان روی کابینت آشپزخانه کاربرد دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • پاسماوری:

یکی از مهم ترین وسیله هایی که شما بر روی قسمت کابینت می توانید قرار دهید، پاسماوری می باشد. در طور روز نیاز شما به پاسماوری در آشپزخانه قطعا حس می شود و شما برای دسترسی هر چه بیشتر و بهتر به این وسیله می توانید آن را در قسمت روی کابینت قرار دهید. پاسماوری سرامیکی تمامی آن چیزی را که از زیبایی و ظرافت در ذهن شما نقش بسته است، را می تواند معنا ببخشد. تنوع طرح های پاسماوری بی شمار است و شما بر اساس نیاز و خواسته خود می توانید نسبت به خرید نمونه مناسب اقدام کنید.

پاسماوری معمولا در تمامی سال ها عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه بوده است، کیفیت این محصول کاملا بالا و از طول عمر بیشتری برخوردار می باشد. در کنار پاسماوری نیز از انواع مجسمه مثل مجسمه پاندا فانتزی نیز استفاده نمایید.

 

 

  • جا ادویه ای:

 

اصول چیدمان کابینت آشپزخانه

 

به کمک یک جا ادویه ای شما می توانید با نظم بیشتری از ادویه های خود استفاده کنید و به تفکیک در ظروف مشخصی آن ها را قرار دهید، معمولا این جا ادویه ای به سبب کاربرد گسترده ای که در قسمت آشپزخانه دارد، همیشه روی کابینت قرار گرفته می شود و شما با خرید چند نمونه از جا ادویه های جدید می توانید زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید. برای داشتن یک جا ادویه زیبا می توانید از بانکه سرامیکی درب چوبی نیز استفاده کنید.

برای چیدمان بهتر جا ادویه ای حتما آن را در مکانی نزدیک به اجاق گاز قرار دهید، تا هنگام پخت و پز دسترسی کافی به ادویه های خود داشته باشید، درجه کیفی بالا، زیبایی بی بدیل و همچنین کاربرد بی نظیر تنها بخشی از ویژگی های بارز این محصول می باشد. شما به کمک چیدمان چندین جا ادویه ای روی کابینت می توانید سبک خاصی از مدرن بودن را تجربه کنید و همچنین جا ادویه ای در کنار کاربرد گسترده به راحتی توسط شوینده های مختلف قابل شستشو می باشد. تجربه جدیدی از چیدمان در انتظار افرادی است، که جا ادویه ای خود را در قسمت روی کابینت قرار می دهند.

 

 

  • جا دستمال کاغذی:

نیاز شما به دستمال کاغذی در طول روز در قسمت آشپزخانه غیر قابل انکار می باشد و شما همیشه نیازمند یک جا دستمال کاغذی رومیزی زیبا و بدون نقص هستید، قرار دادن جا دستمال کاغذی روی کابینت می تواند میزان دسترسی شما را به این وسیله بیشتر از هر زمانی افزایش دهد و همچنین شما با انتخاب و خرید جا دستمال کاغذی که هماهنگی کاملی با سایر وسایل روی کابینت دارد، می توانید بهترین تجربه از زیبایی را داشته باشید.

شما در درون هر جا دستمال کاغذی به مقدار قابل توجهی می توانید دستمال کاغذی قرار دهید و همچنین به کمک چیدن این محصول فوق العاده خاص و کاربردی بر روی کابینت شما در قسمت آشپزخانه دغدغه کمتری خواهید داشت میتوانید همچنین از جا دستمال کاغذی رولی آشپزخانه نیز استفاده نمایید. نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان می باشد و فقط کافی است، شما برای راحتی بیشتر میزان دستمال کاغذی بیشتری در درون آن قرار دهید. این محصول در طرح های گوناگونی به بازار عرضه می شود و شما بر اساس نیاز خود می توانید نمونه مناسب را جهت خرید نهایی انتخاب کنید. علاوه بر جا دستمال کاغذی از انواع مجسمه های چوبی نیز می توانید برای تزئین روی کابینت استفاده نمایید.

 

 

  • گلدان کوچک:

 

چیدمان روی کابینت آشپزخانه

 

یکی از بهترین وسیله هایی که شما در قسمت روی کابینت خود می توانید قرار دهید و همچنین از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشد، گلدان کوچک فانتزی است. شما در داخل این گلدان می‌توانید حتی یک گل زیبا را نیز قرار دهید و تحت چنین شرایطی روحیه بیشتری در محیط آشپزخانه خواهید داشت. با کمی دقت به راحتی متوجه می شوید، که برای ایجاد زیبایی بیشتر بهتر است، از چندین گلدان کوچک به طور همزمان استفاده کنید و بر اساس سبکی متفاوت چیدمان آن ها را انجام دهید، شما به کمک گلدان های کوچکی که روی قسمت کابینت خود قرار می دهید، می توانید شادابی و سرزندگی را به خود هدیه دهید و هم به عنوان ایده تزیین آشپزخانه از آن استفاده نمایید

گلدان کوچک را برای این که زیبایی بیشتری داشته باشد، در گوشه و یا کنج کابینت قرار دهید. این گلدان به لحاظ کیفیت حرف اول را می زند و دارای اندازه ای کوچک و مینیمال است. میتوانید از

فروشگاه ظروف سرامیکی محصولات زیبایی را برای چیدمان انتخاب کنید.

 

 

  • تنقلات خوری:

این محصول علاوه بر کاربردی بودن زیبایی خاصی را نیز می تواند برای شما در قسمت روی کابینت وجود بیاورد، تنوع تنقلات خوری چوبی موجود در بازار بی شمار است و شما بر اساس نیاز و خواسته خود می توانید نمونه مناسب را جهت خرید نهایی انتخاب کنید. در قسمت های مختلف این محصول می توانید انواع تنقلات و خوردنی های گوناگون را قرار دهید و همچنین به کمک این تنقلات خوری نقطه اوج زیبایی روی کابینت شما معنا پیدا می کند.

برای افزایش جنبه کاربردی محصول حتما خوراکی و تنقلات مختلفی را در داخل آن قرار دهید. این نوع از تنقلات خوری ها به صورت تقسیم بندی شده هستند و شما به راحتی می توانید در هر قسمت تنقلات گوناگونی را قرار دهید و از خوردن آن ها لذت ببرید.

خود را محدود نکنید اگر علاقه ای به تنقلات خوری ندارید اما یک شکلات خوری فانتزی برایتان مورد پسندتر است می توانید از این محصول استفاده نمایید. در انواع شکلات خوری می‌توانید از شکلات، تنقلات و انواع آجیل استفاده نمایید.

 

 

چیدمان داخل کابینت

 

چیدمان داخل کابینت

 

علاوه بر رعایت اصول چیدمان کابینت آشپزخانه شما باید به سایر نکات دیگر نیز توجه کافی داشته باشید، تا بتوانید کاربردی بودن فضایی را که در قسمت آشپزخانه به واسطه کابینت در اختیار دارید، را افزایش دهید. چیدمان داخل کابینت باید به گونه ای صورت بگیرد، که وسیله های کاربردی و روزمره در طبقه های پایین تر قرار داشته باشند و همچنین وسیله های مختلف را باید با نظم خاصی بچینید، تا فضای کمتری اشغال شود، تا شما بیشتر بتوانید از فضای باقی مانده استفاده کنید. در محیط های مینیمال و کوچک از کابینت های کوچک تری استفاده می شود، چیدمان داخل کابینت و چیدمان روی کابینت آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در هر طبقه از کابینت وسیله های مشخصی را قرار دهید و حتی از قرار دادن وسیله های سنگین در یک طبقه خودداری کنید.

 

 

از کابینت های کشویی برای قرار دادن لیوان، ماگ و همچنین فنجان های خود استفاده کنید، که تحت چنین شرایطی شما دسترسی راحت و آسان تری خواهید داشت. در سایه چیدمان داخل کابینت بر اساس استانداردهای از پیش تعیین شده، شما دیگر دغدغه فضای بیشتر را در این محیط نخواهید داشت. قبل از چیدمان داخل کابینت فضای مد نظر را از تمامی جهات بررسی کنید و سپس ظروف و وسیله های کاربردی خود را در داخل آن قرار دهید. وسیله هایی که کمتر در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، را در قسمت انتهایی کابینت حتما قرار دهید. چیدمان داخل کابینت مطابق با اصولی نوین می تواند دسترسی شما را به وسیله های داخل آن را بیشتر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *