مقالات

کادو برای خواهرم چی بخرم؟ ( +۲۰ پیشنهاد هدیه خاص برای خواهر )

هدیه برای خواهر

هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هر فرد در طول زندگی خود نسبت به کسانی که دوستشان دارد می‌تواند انجام دهد. یکی از دغدغه های اصلی افراد قبل از خرید هدیه انتخاب آن می‌باشد. خواهر همیشه به عنوان یکی از افرادی که با نهایت فداکاری و مهربانی با اعضای خانواده رفتار می‌کند بیشتر شایسته هدیه دادن در مناسبت های خاص و یا روزهای عادی است. هدیه برای خواهر می‌تواند باعث شوق و ذوق او شود و همچنین این لحظه خوش و ماندگار تا سال ها در ذهن او نقش خواهد بست.

انتخاب بهترین هدیه برای خواهر تقریبا فرآیند سخت و پیچیده ای است چون شما با ایده های مختلفی روبرو هستید اما خواهر به عنوان یک فرد احساسی در خانواده معمولا با هدیه‌هایی بیشتر خوشحال می‌شود که ارزش معنوی بیشتری دارند هدیه تحت هر شرایطی تنها چیزی است که به طرف مقابل یادآوری می‌کند شما هنوز آن را دوست دارید و به فکر او هستید. اگر به دنبال ایده‌های جدید و متنوع جهت انتخاب بهترین هدیه برای خواهرتان هستید، حتما تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

 

ایده‌های خرید هدیه برای خواهر

در زمان خرید هدیه پیدا کردن ایده کار بسیار دشواری است شاید در این مواقع برایتان سوال پیش آید که هدیه برای خواهرم چی بخرم؟ ما در این مطلب سعی بر این داشتیم که ایده‌های جذاب و کاربردی را جمع آوری کنیم تا به راحتی بتوانید عزیزانتان را خوشحال کنید.

 

بهترین هدیه برای خواهر

 

  • قهوه خوری تک نفره

قهوه خوری به سبب این که کاربرد روزانه و متنوعی دارد جهت هدیه دادن بسیار کاربردی و مناسب است و همچنین پس از هر بار استفاده قطعا یاد و خاطره شما در ذهن خواهرتان پدیدار خواهد شد. قهوه خوری یک وسیله روزانه است که جهت هدیه دادن گزینه مناسبی نیز شناخته می‌شود.

قهوه خوری تک نفره با ایده آل ترین قیمت و بالاترین کیفیت را فقط از فروشگاه اینترنتی ایدرا می‌توانید جهت هدیه دادن به خواهر خود خریداری کنید. این مجموعه فروش کلکسیونی از بهترین محصولات جهت هدیه دادن برای خواهر برای شما عزیزان گردآوری کرده است، تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. همچنین ست های قهوه خوری می‌تواند ایده هدیه خاص برای تولد  هم باشد.

 

آبی کاربنی
آبی کم رنگ
خردلی
دودی
زرد
سبز
سبز تیفانی
سبز روشن
سرمه ای
قرمز
گلبهی
مشکی
نارنجی

فنجان پادار آل اِستار

۳۱۵,۰۰۰ تومان
سبزآبی
صورتی
کله غازی
مشکی

ست قهوه خوری باتومی

۸۵,۰۰۰ تومان۱۰۰,۰۰۰ تومان

 

  •  دکوری چوبی یک هدیه خاص برای خواهر

این نوع از دکوری ها از آن جایی که جنبه تزئینی دارند و می‌تواند به عنوان یک وسیله چوبی تزیینی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، بهترین وسیله جهت هدیه دادن به خواهر است، که در کنار ظاهر زیبا عمر مفید بالایی دارد و به همین علت یک هدیه ماندگار شناخته می‌شود. خرید مجسمه های چوبی دکوری در عین سادگی می تواند آن هدیه ای باشد که لبخند را به لبان خواهر عزیزتان بیاورد. اگر می خواهید هدیه شما در کنار دکوری بودن کاربرد هم داشه باشد از جاکلیدی فانتزی دیواری به عنوان هدیه استفاده نمایید.

 

 

 

  • ظروف چوبی مدرن

اگر خواهرتان متاهل است و زنگی جدایی دارد خرید وسایل خانه می تواند برای او جذابیت داشته باشد. این روزها ظروف پذیرایی چوبی جدید به دلیل حس خاص و انرژی مثبت بسیار ترند هستند. می توانید به عنوان هدیه یک میوه خوری چوبی جدید به خواهرتان هدیه دهید.

 

  • چراغ خواب

در واقع چراغ خواب یک وسیله تزیینی و کاربردی شناخته می‌شود، که در اتاق خواب معمولا به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین قیمت نهایی چراغ خواب فانتزی بیش از حد زیاد نیست و با یک بودجه بسیار کم انواع مختلفی از چراغ خواب را در طرح های گوناگون و مختلف به راحتی می‌توانید خریداری کنید.

 

 

  • گلدان فانتزی

علاقه مندی به گیاهان یکی از صفت های بارز اغلب بانوان می‌باشد و قطعا هدیه دادن گلدان فانتزی می‌تواند باعث لبخند خوشحالی آن ها شود، گلدان سرامیکی فانتزی در طرح ها و رنگ های گوناگون قابل خریداری است و شما فقط باید مطابق با بودجه و سلیقه خود نمونه مناسب را خریداری کنید، گلدان فانتزی جز هدیه هایی است، که ارزش معنوی والایی دارد و جهت هدیه دادن مناسب شناخته می‌شود.

 

 

  • سفر بهترین کادو برای خواهر

خرید بلیط سفر می‌تواند از سری هدیه هایی باشد، که خواهر شما دوست خواهد داشت و همچنین این هدیه به سبب خاطر خوشی که در ذهن ایجاد می‌کند، کاملا در ذهن خواهر شما تا ابد هک می‌شود و در صورت داشتن بودجه کافی می‌توانید برنامه یک سفر خانوادگی را بچینید و در کنار یکدیگر از سپری کردن اوقات خوش لذت ببرید، بلیط سفر جهت هدیه دادن برای خواهر عزیزتان گزینه کاملا مناسبی است. از این ایده می‌توانید به عنوان هدیه عروسی نیز استفاده کنید.

 

  • ماگ فانتزی

گرم نگه داشتن نوشیدنی های روزانه مثل قهوه، چای و نسکافه امروزه بسیار مهم و ضروری است و قطعا یک ماگ فانتزی جذاب و زیبا می‌تواند این نیاز را به درستی برطرف کند، اگر خواهر شما یکی از دوستداران نوشیدنی های داغ است، شما می‌توانید انواع تراول ماگ فانتزی را به او هدیه دهید و با این هدیه کاربردی قطعا خوشحال خواهد شد. در کنار این هدیه برای تزئین می‌توانید از مجسمه شازده کوچولو نیز استفاده کنید و این هدیه را بسیار خاطره انگیز نمایید.

 

  • ساعت رومیزی

یکی از پرکاربردترین وسیله هایی که برای تشخیص زمان در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، ساعت رومیزی می‌باشد و شما به کمک خرید این ساعت می‌توانید هدیه ای که ماندگار و کاربردی است، به خواهر خود هدیه دهید، همچنین قیمت و تنوع در طرح های ساعت های رومیزی فانتزی بی شمار است و انتخاب هر یک کاملا وابسته به نظر شخصی شما می‌باشد، این ساعت در لیست بهترین هدیه برای خواهرم قطعا قرار دارد و شما می‌توانید بدون کوچک ترین دغدغه جهت هدیه دادن این ساعت را انتخاب کنید.

 

آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی ساده

۳۱۵,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی گربه

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی آدمک

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی پرنده

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان

 

  • ست مانیکور

رسیدگی به ناخن ها تحت هر شرایطی برای تمامی بانوان بسیار مهم و ضروری است و همیشه به ظاهر ناخن های خود اهمیت می‌دهند، تا بی نقص و زیبا باشند، از بهترین انواع هدیه خاص برای خواهر می‌تواند ست مانیکور می‌باشد. این ست کاملا کاربردی بوده و یکی از نیازهای اصلی هر بانوی در رنج سنی مختلف به شمار می‌آید و جز وسیله های کاربردی در کیف لوازم آرایشی و بهداشتی هر بانویی شناخته می‌شود، قیمت انواع ست مانیکور بیش از حد گران قیمت نیست.

 

  • تابلو سه بعدی

خرید انواع تابلو با طرح های متفاوت و چشمگیر می‌تواند هر مکانی را از نظر هارمونی کلی تغییر دهد اگر خواهر شما جز افرادی است که به زیبایی منزل و اتاق و یا حتی آشپزخانه خود بیشتر از هر کسی اهمیت می‌دهد، قطعا هدیه دادن تابلو سه بعدی می‌تواند او را شاد و خوشحال کند و هر باری که این تابلو را مشاهده می‌کند قطعا چهره شما در ذهن او پدیدار خواهد شد. اگر خواهر شما فرد علاقه مند به آشپزی است احتمالا خرید تابلو یا وسایل تزیینی آشپزخانه می‌تواند او را بسیار خوشحال نماید.

 

  • زیورآلات

یکی از اجزای اصلی و تکمیل کننده استایل هر بانویی انواع زيورآلات مختلف می‌باشد اگر این زیورآلات چوبی باشند تماما یک هدیه به یادماندنی خواهند شد. شما به عنوان کسی که قصد خرید و هدیه دادن زيورآلات را به خواهر خود دارید بر اساس بودجه خود می‌توانید زيورآلات فانتزی ، استیل، نقره و یا حتی طلا را خریداری کنید. خرید و هدیه دادن زيورآلات جز بهترین ایده هایی است که برای کادو به خواهر مناسب می‌باشد. همچنین می‌توانید به عنوان کادو تولد برای رفیق دختر هم مناسب باشد.

 

 

  • محصولات مراقبتی پوست و مو

بانوان بیشتر از هر کسی به مراقبت پوست و مو اهمیت می‌دهند و همیشه این نکته در اولویت اول آن ها قرار دارد، تنوع محصولات مراقبت از پوست و مو بی شمار است و شما بر اساس خواسته ها و شناختی که از خواهر خود دارید، می‌توانید محصول مناسب را جهت هدیه دادن انتخاب کنید، البته شما با هدیه دادن محصولات مراقبتی پوست و مو به خواهر خود ثابت می‌کنید، که زیبایی و سلامتی او برای شما اهمیت دارد و در واقع بار معنوی این هدیه بسیار بالا است، با تزئین هدیه ها به شیوه ای اصولی قطعا می‌توانید بیشتر هدیه خود را جذاب و زیبا کنید. شاید این هدیه ها به عنوان یک هدیه کوچک برای یادگاری حساب نشوند ولی به خواهر شما احساس ارزشمند بودن می دهند.

 

  • بشقاب دیوارکوب

دیوارکوب جدید نقاشی که این روزها در بازار موجود است یکی از بهترین ایده ها برای تولد خواهر شما می باشد که از آن برای تزئین اتاق خواب خود یا حتی میز کار خود استفاده نماید. انواع بشقاب های دیوارکوب در طرح های فانتزی و شعر نوشته موجود می باشند که با توجه به سلیقه خواهرتان می توانید آنها را تهیه نمایید خواهرتان از این ایده می‌تواند برای تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده استفاده نماید و به اتاق خود رنگی تازه ببخشد.

 

  • لباس

اگر هنوز هم سوالتان این است که کادو برای خواهرم چی بخرم؟ جواب ما به شما لباس است. یکی از عشق های ابدی هر بانویی لباس می‌باشد و قطعا شما با هدیه دادن لباس می‌توانید او را بیشتر از هر زمانی خوشحال کنید، لباس های مختص بانوان دارای تنوع بی شماری بوده و انتخاب یک لباس مناسب وابسته به سلیقه شخصی شما است، برای خرید لباس جهت هدیه دادن به خواهر سعی کنید، حتما قبل از خرید از سایز بدن او مطلع شوید، تا بعد از خرید با مشکل تعویض مواجه نشوید، خرید لباس به عنوان کادو برای خواهر کاملا گزینه مناسبی است، بانوان عاشق لباس با طرح های گوناگون هستند.

 

  • هدست

گوش دادن به موسیقی می‌تواند باعث آرامش روح شما شود و این طنین روح بخش زمانی که از طریق یک هدست به طور مستقیم پخش شود، بیشتر می‌تواند شما را به آرامش مطلق نزدیک کند، هدست می‌تواند بهترین هدیه برای خواهر باشد، که امروزه تمامی افراد از آن استفاده می‌کنند و همچنین هدست با طرح های خاص جهت هدیه دادن بهتر است.

 

  • کیف

از سری اجزای اصلی و مهم در استایل بانوان کیف می‌باشد و نیاز به کیف با طرح های متنوع همیشه در استایل های متنوع به چشم میخورد، کیف می تواند یک کادو تولد برای خواهر باشد، که قطعا خواهر شما آن را عاشقانه دوست خواهد داشت، اگر بودجه بیشتری را جهت خرید کیف اختصاص داده اید، کیف چرمی خریداری کنید، چون از لحاظ کیفیت و ظرافت دوخت و طراحی با نمونه های مشابه بسیار متفاوت است، در بحث خرید کیف برای هدیه دادن به خواهر نیز میزان بودجه شما تعیین کننده محصولی است، که جهت خرید انتخاب می‌کنید.

همچنین اگر به دنبال ایده کادو تولد دخترانه هستید توصیه میکنم از این مقاله ایده بگیرید.

بهترین هدیه برای خواهرم

 

  • کنسرت یک هدیه خاص برای خواهر

هدیه ای که شما برای خواهر خود در نظر گرفته اید، می‌تواند جنبه معنوی داشته باشد و در این صورت بیشتر در ذهن فرد ماندگار می‌شود، شما با خرید بلیط کنسرت‌ خواننده محبوب خواهر خود می‌توانید روز خوبی و خوشی را برای او رقم بزنید، همچنین خرید بلیط کنسرت هزینه بسیار زیادی در برنداشته و شما به راحتی می‌توانید جهت هدیه خریداری کنید، لذت یک روز خوش به یاد ماندنی برای خواهر شما می‌تواند به کمک هدیه دادن بلیط کنسرت قابل تحقق باشد، همچنین بهترین هدیه برای خواهر است که جهت ساختن یک شب رویایی و به یاد ماندنی می‌توانید خواهر خود را همراهی کرده، تا روز بهتری را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

 

  • عینک آفتابی

جهت تکمیل استایل در روزهای آفتابی سال به همراه داشتن یک عینک آفتابی ضروری است و از آن جایی بانوان به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، خرید این هدیه می‌تواند او را به نهایت شوق و ذوق برساند، با خرید عینک آفتابی زنانه خواهر شما از هدیه خریداری شده، بی نهایت خوشحال خواهد شد.

 

  • عطر هدیه ای به یاد ماندنی برای خواهر 

یک عطر برای خواهرتان بخرید! این هدیه تقریبا در فهرست هدیه های لاکچری قرار می گیرد. در خرید این هدیه برای خواهرتان در مورد سلیقه او کمی بیشتر لازم است بدانید. علاوه بر خرید عطرهای آماده فروشگاه هایی وجود دارد که عطر های دست ساز نیز تولید می کنند این گزینه یکی از خاص ترین هدیه های تولد محسوب می شود که قطعا خواهرتان را شگفت زده خواهد کرد.

 

  • باکس خوراکی

یی از بهترین ایده های خرید هدیه تولد برای خواهری که از طرفداران تنقلات است باکس خوراکی می باشد. این باکس شامل هر خوراکی مورد علاقه خواهرتان می شود. از شکلات گرفته تا پاستیل و خوراکی های ترش و لواشک. کافی است بدانید که خواهرتان به چه تنقلاتی علاقه ی بیشتری دارد. این تقلات را در یک جعبه قشنگ بچینید و به عنوان هدیه به او بدهید.

 

  • دعوت به رستوران یا کافی شاپ 

اگر با دوستان خواهرتان رابطه ی خوبی دارید برای او در یک رستوران یا کافه یک سوپرایز ترتیب دهید. دوستان او را در یک کافه دعوت کنید و بدون اطلاع خواهرتان او را به کافه ببرید. گرفتن یک تولد دوستانه قطعا هم او را خوشحال و هم شگفت زده خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *