مقالات

گیفت تولد دخترانه [ ایده‌های درجه‌یک گیفت جشن تولد دخترانه ]

گیفت تولد

هدیه دادن یکی از بهترین رسوماتی است که در بسیاری از کشور‌ها و فرهنگ‌ها وجود دارد. هدیه را می‌توان نمادی از دوستی و محبت دانست. افراد به مناسبت‌های مختلف به یکدیگر هدیه می‌دهند که یکی از بهترین مناسب‌ها روز تولد است. با هدیه دادن در روز تولد می‌توانید میزان اهمیت افراد را به آن‌ها یاداوری کنید.

در چنین مواردی شخصی که هدیه دریافت می‌کند هم تمایل دارد تا به رسم یاد بود هدیه‌ای را به مهمانان بدهد که به نوعی یادآور روز تولد او باشد.

بهترین گزینه برای استفاده به این منظور گیفت است. در مورد گیفت جشن تولد لازم به توضیح است که کلمه گیفت به معنای هدیه کوچک است و در ایران به دلیل کاربردی که دارد، آن را به عنوان یاد بود هم می‌شناسند.

به طور کلی کاربرد‌های زیادی دارد، به عنوان مثال برخی افراد برای جشن عروسی گیفت در نظر گرفته و آن را یک نماد برای تشکر از مهمانان می‌دانند. برای آشنایی بیشتر با انواع گیفت تولد دخترانه در ادامه با ما همراه باشید.

گیفت تولد دخترانه

 

گیفت تولد دخترانه دست ساز

هنر‌های دستی همواره بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. وسایلی که به صورت دست ساز ساخته می‌شوند به دلیل ظرأفت استفاده شده برای ساخت، زیبایی بیشتری دارند. اگر قصد خرید گیفت جشن تولد دخترانه را دارید، بهتر است در این قسمت با ما همراه باشید تا با چند ایده گیفت دست ساز بیشتر آشنا شوید.

ایده گیفت تولد

با توجه به اینکه دختر‌ها علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارند، به عنوان یک ایده می‌توانید لوازم آرایشی کوچک را خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های زیبا به عنوان گیفت از آن‌ها استفاده کنید. ایده بعدی چند گلسر زیبا است که به واسطه یک ربان تزیین شده، چنین مواردی علاوه بر زیبایی کاربرد هم دارند و سبب می‌شوند تا ایده گیفت تولد شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از  ظروف سرامیکی فانتزی می‌تواند لذت جشن تولد شما را دوچندان کند.

 

گلدان‌های رنگی کوچک هم ایده‌های زیبایی برای گیفت مراسم تولد هستند. به طور کلی هر ایده‌ای که دارید، بهتر است توجه داشته باشید که ایده خود را متناسب با تم تولد اجرا کنید تا هماهنگی وجود داشته باشد. به این معنا که گیفت تولد به رنگ تم تولد انتخاب شود.

اگر به دنبال ایده هایی برای خرید هدیه سالگرد ازدواج هستید در مقالات دیگر با ما همراه باشید.

 

گیفت جشن تولد دخترانه

(اگر در حال تدارک یک جشن تولد هستید طرز تهیه کاپوچینو با شیر ، می‌تواند ایده جذابی برای پذیرایی از مهمانان شما باشد.)

 

گیفت هدیه فانتزی

در بین ایده‌های متفاوت برای گیفت جشن تولد دخترانه ، ایده‌هایی که همراه با طرح‌های فانتزی هستند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. به طور کلی دختران به اشیا فانتزی علاقه بیشتری دارند و از این محبوبیت طرح‌های فانتزی می‌توان برای ایده استفاده کرد. به عنوان مثال مجسمه چوبی فانتزی که دارای طرح‌های فانتزی هستند، بسیار مناسب است. چوبی بودن این مجسمه‌ها در کنار طرح‌های زیبا و فانتزی سبب می‌شود تا دختران توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشند. به همین دلیل می‌تواند ایده کادو برای تولد دختر باشد.

گیفت جشن تولد دخترانه

ایده بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید، گلدان‌های کوچک است که می‌توانند از جنس چوب، سرامیک، سنگ و… باشند. فرفره‌های رنگی را فراموش نکنید. استفاده از فرفره برای گیفت تولد دخترانه هم زیبا است و هم کاربردی!

 

 

بازی با فرفره‌هایی که به عنوان گیفت هدیه داده شده می‌تواند محیط جشن تولد را شادتر کند. از دیگر ایده‌های فانتزی می‌توان به پازل اشاره کرد. می‌توانید یک عکس از تم تولد و یا عکس خاطره‌انگیز دیگری را به پازل‌های کوچک تبدیل کرده و آن را به عنوان یاد بود به دوستان خود هدیه بدهید.

اگر به دنبال ایده های جذاب هدیه برای خواهر هستید مقالات دیگر را بخوانید.

گیفت تولد دخترانه

 

گیفت تولد خوراکی

استفاده از مواد خوراکی که دارای تزیین زیبایی هستند، هم از دیگر ایده‌های گیفت تولد است. به عنوان مثال از دونات‌هایی که با شکلات و کاکائو تزیین شده‌اند، می‌توان به عنوان ایده گیفت تولد استفاده کرد. دونات را می‌توانید درون پاکت ساده یا رنگی گذاشته و به دوستان خود هدیه بدهد. پاپ کورن هم از دیگر خوراکی‌هایی است که استفاده از آن به عنوان گیفت تولد رواج پیدا کرده.

 

بهترین هدیه روز دختر چیست؟ در مقالات دیگر ما ۳۰ ایده جذاب را بخوانید.

ایده گیفت تولد

بسته‌بندی زیبا پاپ کورن را به یک گیفت زیبا تبدیل می‌کند. پاستیل هم از دیگر خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که رنگی رنگی بودن آن جذابیت بیشتری به آن می‌دهد. پاستیل را می‌توان درون بطری‌های شیشه‌ای کوچک قرار داد و به عنوان یاد بود از آن‌ها استفاده کرد. این بطری‌ها را علاوه بر پاستیل می‌توانید با آبنبات یا اسمارتیز هم پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *