مقالات

کادوی روز دختر چی بخرم ؟ (بهترین کادو برای روز دختر از خردسال تا نوجوان)

کادو روز دختر چی بخرم

روز دختر از مناسب‌های بسیار مهم و دوست داشتنی در تقویم ما است. در این روز به دختران تبریک گفته و هدایای خاصی به آن‌ها داده می‌شود. دختران روح لطیفی دارند و هدیه برای دختران در مناسب‌های مختلف می‌تواند آن‌ها را خوشحال و سرزنده نگه دارد. اما دغدغه بسیاری از افراد خرید هدیه مناسب برای دختران در مناسب‌های مختلف ازجمله روز دختر است. اگر دغدغه شما هم این است که کادو روز دختر چی بخریم ؟ ما در ادامه قصد داریم ایده‌های بسیار جذابی برای کادو روز دختر را در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

۳۳ ایده خرید کادو برای روز دختر

کادوی روز دختر چی بخرم؟ اگر شما هم با این سؤال روبرو شده‌اید، برای خرید کادوی روز دختر حتماً ایده‌های زیر را در نظر داشته باشید.

 

۱. مجسمه

دختران همیشه به زیبایی و تزئینات اتاق خود اهمیت زیادی می‌دهند. خرید مجسمه چوبی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند که می‌توانید به توجه به سن دختر خود برای انتخاب بهترین مدل اقدام کنید. مجسمه می‌تواند به عنوان هدیه برای روز دختر و بسیار ماندگار برای سال‌های طولانی باشد.

 

 

۲. عروسک

دختران در هر سن و سالی به عروسک علاقه دارند. از عروسک‌های کوچک و فانتزی گرفته تا عروسک‌های خرسی بسیار بزرگ همواره برای دختران ذوق زیادی را به همراه دارند. عروسک‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید برای خرید اقدام کنید. یکی از عروسک های معروف برای هدیه دادن تیلداهای روسی هستند. قیمت عروسک تیلدا فرشته زیاد نیست و برای هدیه دادن مناسب است.

 

 

۳. زیورآلات

خرید زیورآلات و گردنبند چوبی پیشنهاد کادو برای روز دختر است. شما می‌تواندی انواع مختلف انگشتر، گردنبند، پابند، گوشواره و … را خریداری کنید. زیورآلات نیز در جنس‌های مختلف طلا، نقره و انواع بدیجات مختلف موجود هستند.

 

 

۴. ماگ

ماگ‌ها امروزه طرفداران زیادی مخصوصا در میان دختران دارند. خرید ماگ‌های فانتزی یا تراول ماگ  در رنگ‌های دخترانه و زیبا برای هر دختری در هر مناسبتی جذاب و دوست داشتنی است. می‌توانید کادو برای روز دختر و یا خواهر خود لیوان سرامیکی فانتزی تهیه کنید.

 

 

۵. ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند کاربرد‌های بسیار زیادی دارند و در برند‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند. می‌توانید ساعت هوشمند را به عنوان کادو روز دختر انتخاب کنید.

 

۶. دفتر خاطرات

ایده بعدی کادو برای روز دختر ، انواع دفتر خاطرات و دفترچه یادداشت‌های فانتزی در اندازه‌های و طرح‌های جذاب و دخترانه است.

 

۷. باکس شکلات

 

هدیه برای روز دختر

 

کمتر دختری پیدا می‌شود که به شکلات علاقه نداشته باشد. معمولاً باکس‌های شکلات به عنوان هدایای لاکچری روز دختر انتخاب می‌شوند. می‌توانید از ترکیب باکس گل و شکلات نیز استفاده کنید.

ایده های تزئین اتاق خواب دخترانه را در مقالات دیگر ما بخوانید.

 

۸. لاک ناخن

ایده دیگری که برای دختران بسیار جذاب و دوست داشتنی است، خرید لاک است. می‌توانید چند رنگ لاک را خریداری کرده و در باکس کوچک زیبایی قرار دهید. این هدیه برای دختران بسیار شگفت انگیز و جذاب می باشد. حتی به جز لاک می توانید لوازم پدیکور و مانیکور نیز برای او تهیه نمایید. این ایده همچنین به عنوان ایده کادو برای خواهر بسیار مناسب است.

 

۹. کیف پول

کیف پول وسیله‌ ای کاربردی مخصوصا برای دختران نوجوان است. می‌توانید از انواع کیف‌پول‌ها در سایز‌ها و طرح‌های مختلف با توجه به سلیقه دختر خود خریداری کنید.

 

۱۰. لوازم آرایش

لوازم آرایش نیز همیشه گزینه مناسبی به عنوان هدیه مناسب برای روز دختران است. اگر دختر شما در سن پایین‌تری بوده و یا اهل آرایش نیست می‌توانید از بین محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی برای او خرید کنید.

 

۱۱. گلدان

گل و گلدان از نمونه یادگاری‌های بسیار ماندگار و دوست داشتنی است. می‌توانید انواع گلدان کوچک فانتزی را به عنوان یک ایده از کادوهای روز دختر انتخاب کنید.

 

 

۱۲. هدفون طرح‌دار

 

کادو روز دختر چی بخریم؟

 

هدفون ازجمله وسایلی است که مخصوصا برای محیط‌های شلوغ بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید از هدفون‌های با رنگ شاد و طرح‌های زیبا برای هیده دادن به دختر خود خریداری کنید.

 

۱۳. پاوربانک

پاوربانک وسیله‌ای بسیار ضروری و کاربردی است. این وسیله مخصوصا برای افرادی که وقت بیشتری را در بیرون از منزل می‌گذارند بسیار عالی است. اگر دختر شما نیز از این دسته دختران پرکار است می‌توانید برای او پاوربانک خریداری کنید.

 

۱۴. بابلیس

بابلیس وسیله‌ای بسیار کاربردی است که معمولاً در کمد هر دختری پیدا می‌شود. اگر دختر شما به این وسیله احتیاج دارد می‌تواندی در روز دختر به عنوان کادو برای او خریداری کنید.

 

۱۵. عطر و ادکلن

اگر از سلیقه دختر خود اطلاع دارید می‌توانید عطر یا ادکلن موردعلاقه او را برای روز دختر خریداری کنید. ادکلن‌ها معمولاً قیمت بالاتری دارند، اگر بودجه محدودی برای خرید دارید، می‌توانید از عطر‌های کوچک‌تر خریداری کنید.

 

۱۶. کوله پشتی

ایده دیگری که می‌توانید به عنوان هدیه روز دختر انتخاب کنید، کوله پشتی است. کوله بسیار کاربردی است و استفاده زیادی مخصوصا برای دختران دارد. کوله پشتی های فانتزی می توانند به عنوان ایده کادوی تولد دخترانه نیز استفاده شوند.

 

۱۷. دمپایی روفرشی

دمپایی روفرشی نیز گزینه بسیار کاربردی برای هدیه دادن در روز دختر است. می‌توانید از طرح‌های پشمالو و فانتزی خرید کنید.

 

۱۸. قاب عکس

برای کادو روز دختر می‌توانید از انواع مختلف قاب عکس‌ها استفاده کنید. می‌توانید عکس دختر خود را چاپ کرده و در قاب زیبایی قرار داده و به او هدیه دهید.

 

۱۹. تنقلات

 

باکس تنقلات برای هدیه روز دختر

 

بسیاری از دختران عاشق خوراکی‌ها و تنقلاتی مانند آجیل، پاستیل، لواشک و انواع میوه‌هایی مانند آلو، توت فرنگی، توت و … هستند. خرید جعبه‌های تزئین شده یا جا تنقلات چوبی با این نوع خوراکی‌ها از بهترین هدیه‌ها برای کادو روز دختر است.

 

 

۲۰. مونوپاد

اکثر دختران مخصوصا در سن نوجوانی عاشق عکاسی و سلفی گرفتن هستند. خرید یک مونوپاد می‌تواند به عنوان هدیه لاکچری کادو روز دختر خریداری شود.

 

۲۱. سرکلیدی

انواع مختلف سرکلیدی با آویز‌های زیبا نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید هدیه مناسب برای روز دختر باشد. خانم ها به وسیله های فانتزی علاقه زیادی دارند به همین دلیل اگر می خواهید آن ها را خوشحال کنید جاسوئیچی چوبی به آن ها هدیه دهید.

 

 

۲۲. لوازم دکوری

از ایده های دیگر کادو برای روز دختر می‌توان به وسایل تزئینی خونه اشاره کرد که با هر بار دیدن آن به یاد شما بیفتد که می تواند یک ایده هدیه روز دختر بسیار مناسب باشد.

 

 

۲۳. گارد تلفن همراه

گارد تلفن یکی از هدیه‌های جذاب برای دختران است. گارد‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار زیبا و جذاب موجود هستند. می‌توانید از طرح‌های گلدار و دخترانه با رنگ‌های شاد خریداری کنید.

 

۲۴. کارت هدیه

کارت هدیه از مواردی است که می‌تواند برای هر مناسبتی استفاده شود. شما می‌توانید همان مبلغی که برای خرید کادو در نظر گرفته‌اید را به صورت کارت هدیه به دختر خود بدهید.

 

۲۵. آینه دخترانه 

خرید یک آینه فانتزی دیواری که بتوان از آن برای تزئین دیوار اتاق خواب خواب یا کتابخانه خود استفاده کند می تواند یک هدیه مناسب برای گرامیداشت روز او باشد.

 

 

۲۶. لباس

لباس از مواردی است که برای کادو دادن در مناسب‌های مختلف همیشه یکی از گزینه‌های عالی است. تنوع بالای لباس‌هایی که دختران استفاده می‌کنند دست شما را برای خرید کادو برای روز دختر باز نگه می‌دارد.

 

 

۲۷. جعبه موزیکال

جعبه‌های موزیکال در میان دختران مخصوصا نوجوانان طرفدار بسیار زیادی دارند. این جعبه‌های در انواع مختلف موجود است و آهنگ‌های زیبا و آرامش بخشی را پخش می‌کنند.

 

کادوی روز دختر چی بخرم ؟ (بهترین کادو برای روز دختر از خردسال تا نوجوان)

 

۲۸. کتاب

اگر دختر شما به کتاب و کتاب خوانی علاقه دارد می‌توانید کتاب‌های مختلف مناسب سن او خرید کنید و به عنوان هدیه‌ای ماندگار در روز دختر به او هدیه دهید.

 

۲۹. کتاب رنگ‌آمیزی

کتاب‌های رنگ‌آمیزی در رده‌های سنی مختلف موجود هستند و برای رده‌های سنی بالا نیز در طرح‌های پیچیده‌تر ساخته می‌شوند. رنگ‌آمیزی فعالیتی آرامش بخش برای تمام افراد مخصوصا دختران است. این هدیه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

برای انتخاب یک کادوی سالگرد ازدواج برای زن  به مقالات دیگر ما سر بزنید.

 

۳۰. اکسسوری مو

دختران در هر سنی به مو علاقه زیادی دارند و همواره به دنبال خرید کش مو، گل سر و انواع اکسسوری‌های مو هستند. این موارد نیز در قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند و می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای از آن‌ها خریداری کنید.

 

۳۱.  شمع‌ها سفارشی و جا شمعی

شمع‌ها علاوه بر زیبایی و استفاده برای تزئین اتاق، دارای خاصیت‌های آرامش بخش هستند. شمع‌هایی که دارای طرح‌های خاص و جذاب هستند، حتی در حالت خاموش نیز زیبایی خاصی به محیط می‌دهند. می‌توانید انواع مختلف شمع و جا شمعی دکوری را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تهیه کنید.

 

 

 

۳۲. کارت پستال دست ساز

شاید به ذهنتان خطور کند یک هدیه خاص‌تر به مناسبت روز دختر تهیه کنید، مثلاً اگر فرد خلاقی باشید به فکرتان برسد کادو روز دختر چی درست کنم؟ کارت پستال‌های دست ساز می‌توانند یکی از بهترین هدایا باشند که شما با توجه به میزان خلاقیت خود می‌توانید آنرا خاص‌تر طراحی کنید و بسازید و هدیه کنید.

 

۳۳. خرید ساعت

ساعت مچی یا رومیزی یا دیواری هر کدام می تواند یک کاد مناسب و منحصر به فرد برای یک دختر باشد. ساعت های مچی کلاسیک و مدرن یک انتخاب جذاب برای دخترها است. همچنین از جذابیت ساعت رومیزی فانتزی برای هدیه غافل نشوید.

 

آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی گربه

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی دیو

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان

 

۳۴. جاکلیدی دیواری

یکی دیگر از ایده های کاربردی که در زیبایی منزل هم تاثیر دارد جاکلیدی دیواری چوبی است که می تواند بهترین هدیه روز دختر باشد.

 

 

۳۵. پازل های سفارشی

اگر به دنبال یک هدیه فوق العاده زیبا و خاص هستید پیشنهاد میکنم پازل های هزار تیکه تهیه کنید و یا اینکه پازل های اختصاصی سفارش دهید. می تواند یک ایده جذاب برای هدیه روز دختر باشد.

 

یک نظر در “کادوی روز دختر چی بخرم ؟ (بهترین کادو برای روز دختر از خردسال تا نوجوان)

  1. mahsa گفت:

    محتوای با کادوی روز دختر چی بخرم خیلی محتوای خوبی بود و ایده های کاربردی و جذابی داشت، مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *