مقالات

ایده هدیه کوچک یادگاری خاص ( بهترین یادگاری برای مهاجرت کدام است؟ )

هدیه کوچک برای یادگاری

یک هدیه یادگاری نباید گران، بزرگ یا غیر معمول باشد. گاهی اوقات حتی پیش پا افتاده ترین چیزها به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری در یک بسته بندی خلاقانه بسیار مورد پسند قرار می‌گیرند. به یاد داشته باشید هدف از هدیه دادن انتقال حس های مثبت و نشانه علاقه و محبت شما به طرف مقابل است و این ارزشمند است که شما برای مخاطب خود وقت گذاشته و هدیه‌ای برای او تهیه کرده‌اید حال این هدیه می تواند یک هدیه گران قیمت یا یک هدیه کوچک باشد. اگر سوال شما هم این است که یادگاری چی بخرم؟ ما در این مطلب ایده هایی برای

بهترین ایده های هدیه کوچک برای یادگاری 

اول از همه، شما باید بفهمید که هدیه یادگاری چیست. این کلمه چند معنی دارد :

  • هدیه ای که به یک رویداد مهم اختصاص یافته است.
  • هدیه خداحافظی که به افتخار عزیمت یکی از عزیزان یا بازنشستگی او داده می شود.
  • یادگاری نمادین با معنای خاص

اگر تصمیم دارید دوست، همکار و یا محبوب خود را خوشحال کنید باید در انتخاب هدیه کمی دقت کنید. هدایای یادبود ویژه هستند، زیرا این هدایا سالیان دراز در خاطره ی عزیزان باقی خواهند ماند. برخی از ایده های کادوی یادگاری در زیر آورده شده است:

۱- یک کادو یادگاری به یادماندنی، عطر

یک هدیه کوچک برای یادگاری به عنوان تشکر می‌تواند عطر باشد. پیشنهاد می‌شود عطر را فقط به افرادی بدهید که به خوبی آنها را می‌شناسید یا مطمئن هستید که عطری که به عنوان هدیه ارائه می‌کنید همان عطری است که حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- ساعت مچی

ساعت‌های مارک دار شیک بهترین هدیه برای یادگاری هستند که نشان دهنده سلیقه عالی صاحب آن است. یک ساعت گران قیمت یک اکسسوری ساده نیست، بلکه یک اثر هنری واقعی است که در آن هر جزئیات جای خود را دارد و حتی نازک ترین خط آن اهمیت دارد. ساعت مچی می‌تواند به عنوان یک هدیه یادگاری برای مهاجرت مناسب باشد تا هر زمانی که به ساعت نگاه میکند یاد و خاطراتی که با شما دارد برای او زنده شود.

۳- زیورآلات دست ساز

یکی از بهترین هدایای یادگاری می‌تواند یک اکسسوری دست ساز باشد که فرد مورد نظر شما بتواند همیشه آن را همراه خود داشته باشد. زیورآلات چوبی یکی از این موارد می‌باشد. این زیورآلات در طرح‌های مختلف به صورت دست ساز ساخته می‌شود که می‌تواند به عنوان کادو برای عروسی دوست سفارش دهید.

۴- شکلات

شیرینی‌ها هدیه خوبی برای هر فرد هستند، به خصوص اگر شکلات با شکل‌ها و رنگ های متفاوت باشد. به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری، می‌توانید یک جعبه شکلات را کادو دهید. در کنار این جعبه می توانید از یک مجسمه شازده کوچولو به عنوان یک یادگاری خاطره انگیز نیز استفاده نمایید.

کادو یادگاری

۵- قهوه یا چای یک هدیه یادگاری برای افراد خاص

بهترین مارک های قهوه یا چای نیز به عنوان کادو یادگاری بسیار مناسب هستند. شما می توانید مجموعه کاملی از انواع مختلف را ارائه دهید که به زیبایی در یک جعبه یا کیسه یا بسته بندی جداگانه بسته بندی شده‌اند. نکته اصلی این است که توجه داشته باشید که کدام نوشیدنی مورد علاقه یک فرد است تا مطمئناً مرتبط باشد. از این هدیه به عنوان کادو برای سالگرد دوستی دوستان علاقه مند به قهوه خود نیز می‌توانید استفاده نمایید.

۶- گلدان

هدیه کوچک برای یادگاری می تواند یک گلدان فانتزی، به همراه یک دسته گل باشد. می توانید روی گلدان نوشته ای با آرزوهای خوب یا قدردانی با کلمات دلپذیر خطاب به یک شخص خاص بچسبانید. با خرید گلدان دکوری دوست شما با هربار دیدن آن به یاد شما می افتد.

۷- ساعت دیواری

ساعت دیواری یک هدیه مناسب برای یادگاری در هر حرفه و ترجیحات است. ده‌ها گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد که طراحی آنها کاملاً متفاوت است. می‌توانید مدل های مدرن را انتخاب کنید یا طرفدار مدل‌های عتیقه و قدیمی باشید. در کنار ساعت دیواری می توانید یک دکوری جذاب دیواری با استفاده فراوان برای یادگاری بگیرید خرید جاکلیدی فانتزی یکی از این هدیه ها می باشد.

۸- فلوراریوم

بسیاری از خانم ها عاشق گل هستند، اما اگر دسته گل ها و گل های طبیعی بسیار زود پژمرده می شوند. یک ایده عالی در مورد اینکه چه چیزی برای یک زن به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری مطبوع تر است؟ یک فلوراریوم است، یک چیدمان گل در یک جعبه شیشه ای زیبا که شما می توانید مدل رومیزی یا دیواری آن را خریداری کنید و به عنوان وسایل تزیینی خانه از آن استفاده می‌شود که دائما در مقابل چشم فرد مورد علاقه شما قرار دارد.

۹- ست‌های چایخوری

این مجموعه به عنوان یک هدیه مناسب برای یادگاری بسیار پر طرفدار است که در برخی مناسبت ها می‌توان از آن استفاده کرد، و در طرح ها و رنگ های متفاوت با طراحی های کلاسیک و ساده هدیه ای ارزشمند هستند. یک فنجان چایی خوری می‌تواند کاری کند شخصی که برای او هدیه یادگاری میخرید هر لحظه به یاد شما باشد.

۱۰- کوله پشتی، جا مدادی یا یک کیف آرایشی جذاب

کیف کوله پشتی یک وسیله جانبی بسیار راحت است که می تواند در زندگی روزمره، در پیاده روی یا در سفرهای طولانی مورد استفاده قرار گیرد. به راحتی می توان لپ تاپ، لباس، چیزهای کوچک ضروری مختلف را در آن جا داد. به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری، جامدادی انتخاب خوبی است.

۱۱- پاوربانک

پاوربانک یک وسیله الکترونیکی بسیار محبوب در بین افراد است به خصوص در هنگام سفر یا مواقعی که دسترسی به برق و شارژ همراه ممکن نیست پس می توان به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری این مورد را انتخاب کرد.

۱۲- ساعت شنی مغناطیسی

ساعت شنی مغناطیسی یک هدیه یادگاری عالی برای کسانی است که به زمان اهمیت می دهند.

۱۳- ست های قهوه خوری تک نفره

برای بسیاری نوشیدنی سنتی صبحگاهی قهوه است. همچنین می‌توانید ست قهوه خوری را نیز به عنوان هدیه تهیه کنید. اما قبل از انتخاب هدیه، باید مطمئن شوید که مخاطب شما قهوه را دوست دارد.

آبی فیروزه ای
زرد
سفید
صورتی
طوسی
گلبهی

ست فنجان خالدار

۲۲۵,۰۰۰ تومان
آبی کاربنی
آبی کم رنگ
خردلی
دودی
زرد
سبز
سبز تیفانی
سبز روشن
سرمه ای
قرمز
گلبهی
مشکی
نارنجی

فنجان پادار آل اِستار

۳۱۵,۰۰۰ تومان
سبزآبی
صورتی
کله غازی
مشکی

ست قهوه خوری باتومی

۸۵,۰۰۰ تومان۱۰۰,۰۰۰ تومان

۱۴- کمربند چرمی

یک هدیه یادگاری دیگر که تقریباً برای همه مناسب است. یک کمربند چرمی باکیفیت برای مدت طولانی دوام می آورد و صاحب آن را به یاد همکاران دلسوز سابق می اندازد. فکر نکنید که این فقط یک هدیه مردانه است. البته، برای هدیه بهتر است یک کمربند کلاسیک سیاه یا قهوه ای با پلاک لاکونیک انتخاب کنید.

۱۵- اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل در نگاه اول یک دستگاه اختیاری است، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد بی فایده نیست. می توانید اسپیکر را در پیاده روی، برای تمرین یا فقط زیر دوش (اگر ضد آب باشد) با خود ببرید. این دستگاه به شما امکان می دهد بدون افت کیفیت صدا و با صدای خوب به موسیقی گوش دهید. در حالت ایده آل، یک مدل کوچک با محافظ رطوبت انتخاب کنید، همچنین به عنوان رادیو داخلی هم می توانید استفاده کنید.

۱۶-ماگ

یک ماگ فانتزی مناسب و زیبا یک هدیه عالی برای دوستداران نوشیدنی های گرم خواهد بود. حتی برخی از مدل های ماگ مثل ماگ ها یا لیوان های حرارتی یا ماگ فانتزی برای هدیه دادن به دوستان و همکارانتان ایده خوبی است. ماگ های فانتزی می‌تواند یه عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر مناسب باشد.

 

 

 

حتما بخوانید: تراول ماگ چیست

۱۷- آیتم دکوراسیون داخلی مثل دکوریجات چوبی

این آیتم برای هدیه یادگاری گزینه ای به یاد ماندنی است چون با توجه به تنوع مجسمه چوبی و کیفیت آن ها امروزه بسیاری از افراد این ایتم را برای هدیه دادن انتخاب می کنند. یک مجسمه‌ی دست ساز که از چوب ساخته شده است میتواند در عین سادگی احساس ارزشمند بودن را به مخاطب شما هدیه دهد. حتی گاها یک جاسوئیچی فانتزی زیبا نیز می تواند هدیه‌ای ارزشمند باشد

۱۸- دستبند با پیامی به صورت کد مورس

بهترین هدیه برای یادگاری جواهرات منحصر به فرد با پیام های رمزگذاری شده است که با کد مورس که فقط صاحب دستبند عبارت روی آن را بداند. این دستبند به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری بسیار پر مفهوم است. این هدیه به عنوان یک ایده کادو تولد نیز می تواند بی نظیر و جذاب باشد.

۱۹- کتاب

یک گزینه کلاسیک که همیشه مناسب است. می تواند کتاب الکترونیکی یا کاغذی باشد. یک جلد زیبا از نویسنده مورد علاقه فرد مورد نظر، در یک نسخه لوکس یک انتخاب عالی برای یک خواننده است.

۲۰- جعبه اکسسوری

از چنین وسیله ای می توان برای نگهداری لوازم جانبی، جواهرات و چیزهای کوچک مهم استفاده کرد.

۲۱- چراغ خواب

یک چراغ رومیزی نه تنها به عنوان یک روشنایی بر روی میز کار کاربرد دارد بلکه به عنوان چراغ خواب در کنار تخت بسیار کاربردی است و هدیه ای مناسب برای کسانی که می خواهید یاد شما را در خاطر عزیز نگه دارند. از این هدیه به عنوان هدیه پاگشای عروس برای نوعروسی که با آن صمیمی هستید نیز می‌توانید استفاده نمایید.

۲۲- قاب گوشی

یک چیز ضروری و شیک که از گوشی در برابر آسیب محافظت می کند و مدل ها و رنگ های متفاوتی دارد که برای هدیه دادن گزینه ی خوبی است. این هدیه یادگاری برای اکثر مناسب ها از جمله خرید هدیه خاص برای خواهر مناسب باشد.

۲۳- فلش

یک هدیه ضروری برای هر فرد به حساب می آید. اگر همکار شما یا شخص دیگری که می خواهید از او تشکر کنید دائماً با اوراق، اعداد، اسناد کار می کند، چنین هدیه ای برای کار او قطعاً مفید خواهد بود. با این حال یک درایو فلش می تواند در زندگی روزمره نیز استفاده شود به عنوان مثال؛ چنین دستگاه هایی هنوز به طور فعال برای ذخیره و انتقال اطلاعات مهم، موسیقی، عکس ها و فیلم ها استفاده می شوند. بهتر است مدل هایی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت انتخاب کنید.

۲۴- برس فیس واش

یک هدیه کوچک برای یادگاری می تواند یک برس مدرن برای تمیز کردن پوست و ماساژ صورت باشد که ترکیبی از فناوری های منحصر به فرد و دانش بهترین متخصصان زیبایی است و قطعاً برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند.

۲۵- قاب عکس مشترک؛ یک هدیه خداحافظی خاص

اگر دوستی دارید که تصمیم دارد به شهر یا کشوری دیگر مهاجرت کند، بد نیست یک هدیه یادگاری برای مهاجرت او بخرید. هدیه خداحافظی باید جذاب و ماندگار باشد. بهترین هدیه برای یادگاری که می‌توانید برای دوست خود تهیه کنید قاب عکس به همراه یکی از عکسهای مشترک تان است که هر زمانی به عکس نگاه کند خاطراتتان برای او یاداوری شود.

۲۶- دیوارکوب

یک ایده بسیار مناسب به عنوان هدیه ای برای یادگاری مخصوصا برای مهاجران دیوارکوب سرامیکی می‌باشد که توسط دست هنرمندان ایرانی تولید شده باشد و بتواند از آن برای تزئین میز یا دیوار منزل خود استفاده کند و هر بار به یاد شما بیوفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *