مقالات

کادو برای سالگرد دوستی خاص + جذاب ( ایده های کاربردی کادو سالگرد دوستی )

کادو برای سالگرد دوستی

هدیه‌دادن در روزهای خاص می‌تواند احساسات طرف مقابل را نسبت به شما تغییر دهید و شما با این کار در مناسبت‌ها تجربه‌ای متفاوت و دل‌انگیز را برای عزیزانتان می‌توانید ثبت کنید، هدیه‌دادن نشانه ارزش والایی است که شما به شخصیت طرف مقابل قائل هستید و در روزهای خاص او را یاد می‌کنید.

هدیه یا تحفه می‌تواند هر چیزی با ارزشی باشد که بیشتر جنبه معنوی دارد، شما به‌واسطه هدیه‌دادن در مناسبت‌ها می‌توانید یک خاطره خاص را در ذهن عزیزان خود برای همیشه ماندگار کنید، از مناسبت‌هایی که شما برای هدیه‌دادن می‌توانید آن را انتخاب کنید، سالگرد دوستی می‌باشد، شما باید در این مناسبت هدایایی را جهت کادو دادن در نظر بگیرید که بیشتر بار معنوی دارند، ارزش معنوی هیچ هدیه‌ای بالاتر از حس عمیق عاطفی که در بین دو نفر وجود دارد بیشتر نخواهد بود.

کادو برای سالگرد دوستی باید با نهایت وسواس و دقت انتخاب شود، چون تحت چنین شرایطی باب میل طرف مقابل خواهد بود و از هدیه‌ای که دریافت کرده است، بی‌نهایت خوشحال خواهد شد، کادو سالگرد دوستی برای دختر باید حتماً مطابق با احساسات دخترانه باشد، تنوع کادوهایی که برای دختران وجود دارد، به‌مراتب بیشتر است و در نهایت شما با بررسی می‌توانید بهترین هدیه را انتخاب کنید.

ایده های کادو برای سالگرد دوستی

— یک تابلو خاص از تصاویر او بهترین کادو سالگرد دوستی :

یکی از هدایایی که از ارزش معنوی فوق العاده بالایی برخوردار است، چاپ تصاویر شخصی فرد می‌باشد، شما می‌توانید هر تصویر را در اندازه‌های متفاوت چاپ کنید و سپس یک یادگاری با خط و امضای شخصی خود در قسمت انتهایی تصویر بنویسید. حتماً چند عدد از عکس‌های شخصی دوست خود را چاپ کنید که ترکیب عکس‌ها در کنار یکدیگر زیبا و خاص باشد.

 در نهایت عکس‌های چاپ شده را در قاب مخصوص قرار دهید، شکل ظاهری تمامی قاب‌ها باید یکسان باشد، می‌توانید این عکس‌ها را در یک باکس مخصوص قرار دهید و به دوست خود در این مناسبت هدیه دهید، هزینه مورد نیاز برای چاپ عکس و خرید قاب عکس بیش از حد گران قیمت نیست و شما با کمترین هزینه می‌توانید این کادو برای سالگرد دوستی متفاوت و منحصر به فرد را طراحی کنید. از این ایده همینطور برای ولنتاین نیز میتوانید استفاده نمایید برای دیدن ایده های جذاب تزیین میز ولنتاین به مقالات دیگر ایدرا مراجعه نمایید.

 

— قهوه خوری تک نفره :

 اغلب افراد نوشیدنی‌های داغ در طول روز میل می‌کنند و در این بین قهوه از جایگاه بسیار والایی برخوردار می‌باشد، شما با انتخاب و خرید یک شات قهوه خوری و با کیفیت می‌توانید در این مناسبت حس محبت را دوباره تقویت کنید، قهوه خوری تک نفره یک هدیه ماندگار و با کارایی مثبت به شمار می‌آید، شما برای خرید آن حتی مستلزم پرداخت هزینه‌های هنگفت نیز نیستید، حتماً برای خرید قهوه خوری بهترین فروشگاه را انتخاب کنید، که قهوه خوری خاص و متفاوتی را خریداری کرده و هدیه دهید.

 

 

— ماگ های خاص و دست ساز :

این روزها ظروف سرامیکی بسیار ترند هستند و نسل جدید لیوان‌های دسته‌دار جهت مصرف نوشیدنی‌های گرم و سرد ماگ می‌باشد، شما با خرید ماگ فانتزی در سالگرد دوستی به دوست خود یادآوری می‌کنید که در هر لحظه به فکر او هستید، برای این که هدیه شما زیبا و خاص‌تر شود، حتماً از ماگ های دست ساز و خاص استفاده کنید که دارای طرح‌های متفاوت هستند، در این صورت می‌توانید کلکسیون خاصی را برای دوست خود خریداری کنید که هر کسی دارای چنین کلکسیونی نیست.  ماگ هدیه‌ای جاودان و ماندگار برای سالگرد دوستی شناخته می‌شود.

 

 

— لباس مورد علاقه او ایده‌ی جذاب کادوی سالگرد دوستی :

 

کادو برای سالگرد دوستی

 

 از دیگر هدایایی که شما می‌توانید به دوست خود تقدیم کنید، لباس‌های مورد علاقه او می‌باشد، لباس هدیه‌ای شیک و کاربردی است که فرد هر بار هنگام استفاده از آن خاطرات شیرین و خوشی را که از شما در ذهن دارد، یادآور می‌شود، در انتخاب لباس حتماً سلیقه شخصی فرد را در نظر بگیرید، سعی کنید، لباس خاصی را خریداری کنید که مشابه آن در جای دیگری وجود نداشته باشد، در نهایت با خلاقیت خود برای ساخت جعبه کادو  به وی هدیه دهید.

— گلدان کوچک جذاب :

 حدود ۹۰ درصد از افراد هدیه‌های فانتزی و متفاوت را دوست دارند، چون مشابه چنین محصولی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و به نوعی شما کادوی سالگرد دوستی اختصاصی برای دوست عزیز خود خریداری می‌کنید. یک گلدان سرامیکی فانتزی علاوه بر جنبه دکوری می‌تواند در هر مکانی هارمونی خاصی از زیبایی و متفاوت بودن را به وجود بیاورد، شما با خرید گلدان فانتزی متفاوت و جدید می‌تواند حس شوق را در چهره دوست خود در این مناسبت مشاهده کنید.

 

 

— کارت هدیه :

 گاهی اوقات شما وقت کافی جهت خرید هدیه ندارید و حتی اطلاع کافی از سلیقه شخصی طرف مقابل نداشته و دوست ندارید، ریسک کنید، در این حالت بهترین اقدام قطعاً انتخاب کارت هدیه می‌باشد، چنین کارت هدیه‌هایی دارای طرح‌های متفاوتی هستند و شما متن‌های مختلفی را می‌توانید بر روی هر کارت هدیه چاپ کنید.

توجه داشته باشید که حتماً در انتها کارت هدیه را در پاکت‌های مخصوص قرار دهید، تا پیش نیازهای کادو سالگرد دوستیکادو برای سالگرد دوستی متفاوت را رعایت کنید، مبلغ کارت هدیه بر اساس بودجه هر فردی متفاوت می‌باشد. اما مهم‌ترین اصل در هدیه دادن قطعاً ارزش مالی آن نیست. می توانید در کنار کارت هدیه از انواع دست کلید چوبی نیز استفاده نمایید تا برای همیشه در ذهن شخص مقابل حفظ شوید.

 

— کادو برای سالگرد دوستی محبوب، پازل هزار تکه :

 

کادو سالگرد دوستی

 

یک ایده کادو سالگرد دوستی پازل‌ها هستند. در حال حاضر پازل‌ها با تعداد تکه‌های بیشتر از هزار عدد بیشتر از هر زمانی محبوب و پرفروش شده‌اند، این پازل ها در واقع یک بازی فکری خاص هستند که در نهایت تبدیل به یک تابلو می‌شوند. شما برای خلق این تابلو باید بیش از چندین ساعت وقت بگذارید، اگر دوست شما به بازی‌های فکری علاقه خاصی دارد، بهترین هدیه برای او پازل است، تنوع طرح‌های پازل‌های جدید بسیار زیاد است و برخی از طرح‌های خاص و متفاوت جهت هدیه دادن بیشتر توصیه می‌شوند. حتما از بهترین مدل‌های كادو كردن هديه استفاده نمایید و به هیچ عنوان نگران هزینه خرید پازل نباشید، چون برای خرید این پازل‌ها شما هزینه‌ای بسیار اندک پرداخت خواهید کرد.

— زیورآلات چوبی

یکی از بهترین هدایا برای نشان دادن ارزش بالای فرد مقابل برای شما خرید وسایل دست ساز می‌باشد چه فرد مورد نظر شما یک پسر چه یک دختر خرید وسایل دست ساز چوبی میتواند ایده ای بسیار مناسب به حساب آید. با خرید گوشواره چوبی دست ساز به عنوان هدیه برای یک دختر علاقه مند به کارهای دست ساز بهترین هدیه ممکن را به او بدهید.

— جاشمعی :

 از دیگر هدایای خاص و متفاوت که می‌توان به هر دوستی به راحتی آن را تقدیم کرد، جاشمعی می‌باشد، جا شمعی سرامیکی دارای طرح‌های متنوع و جدیدی هستند، که قطعاً توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. حتماً در کنار جاشمعی شمع‌های معطر نیز خریداری کرده و به صورت یک پک به فرد مقابل هدیه دهید.

 

 

— عروسک :

 از هدایایی که در هر سنی می‌تواند بهترین ایده کادو تولد دخترانه باشد، عروسک است، شما برای هدیه دادن می‌توانید هر نوع عروسکی را انتخاب کنید، این هدیه بیشتر برای دخترها مناسب است و حتی شما با انتخاب نمونه‌های خاص و جدید می‌توانید به راحتی متفاوت بودن خود را به اثبات برسانید، عروسک تیلدا از جمله هدیه‌هایی است که شما مطمئن هستید، بدون شک طرف مقابل را خوشحال و خرسند خواهد کرد، در انتخاب عروسک حتماً علایق دوست خود را در اولویت قرار دهید.

 

— چراغ خواب

اگر دوست شما از جمله افرادی است که شب‌ها چندین بار از خواب بلند می‌شود پس یک چراغ خواب مغناطیسی زیبا می‌تواند برای یک هدیه‌ای درخور و مناسب باشد. چراغ خواب های رومیزی چوبی به صورت دست ساز ساخته می‌شوند و می‌توانند لطفات و زیبایی خاصی به محیط اتاق او ببخشند.

 

 

— یک دورهمی ساده :

 در نهایت تنها چیزی که در ذهن افراد همیشه ماندگار باقی می‌ماند، خاطره خوش است، شما برای ایجاد این خاطره‌خوش می‌توانید یک دورهمی ساده را ترتیب دهید و هدیه سالگرد دوستی خود را در این دورهمی به طرف مقابل تقدیم کنید. از ایده های سینی مزه برای مهمانی برای چیدن تنقلات و خوراکی ها در آن روز استفاده کنید و در این دورهمی افرادی که برای شما عزیز هستند، می‌توانند حضور داشته باشند و روز دورهمی را حتماً از قبل تعیین کنید و با در نظر گرفتن روزی مشخص و متفاوت از سالگرد دوستی می‌توانید فرد مقابل را به راحتی سورپرایز کنید. طرز تهیه قهوه ترک با قهوه جوش مسی را در مقاله دیگر توضیح داده ایم که برای این مهمانی میتواند مفید باشد.

 در این دورهمی می‌توانید خوراکی‌های مختلفی را نیز سرو کنید، قطعاً این دورهمی برای شما تجربه‌ای متفاوت و خاص را رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *