مقالات

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ ( ایده کادو ولنتاین لاکچری برای دختر )

ایده خرید کادو ولنتاین ( خرید کادو ولنتاین برای دختر + پسر )

شاید اولین چیزی که به عنوان کادو ولنتاین به ذهن همه ی ما بیاید، خرس های پشمالو و قرمز رنگ یا شکلات های مختلف باشد. معمولا در روز ولنتاین که به روز عشاق معروف است، سوالات زیادی برای افراد به وجود می آید زیرا خرید کادوی مناسب می تواند از اهمیت خاصی در این روز برخوردار باشد.

در این مقاله قصد داریم تا به بهترین ایده های خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر بپردازیم. معمولا در روز ولنتاین گزینه های مختلفی برای خرید کادو های دخترانه و پسرانه وجود دارد که توجه به آن ها می تواند تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد. اگر چه عشق و علاقه در هر فرد متفاوت می باشد و نمی توان با دادن کادو یا مناسبت خاصی به طور کامل آن را ابراز نمود اما در روز ولنتاین یا هر مناسبت دیگری می توان با خرید کادوی مناسب، به نوعی اهمیت ابراز عشق و عاطفه را نمایان کرد.

در خصوص خرید بهترین کادو ولنتاین پسر به دختر یا دختر به پسر باید بگوییم که همواره گزینه های مختلفی مد نظر می باشد. این مورد بیشتر برای افرادی که می خواهند فارغ از کلیشه ها و عادات همیشگی خرید کادو ولنتاین باشد، توصیه می شود.

در مورد خرید کادو ولنتاین می توان معیار های مختلفی را در نظر گرفت؛ به طور مثال، خرید کادوی مناسب تا حدود بسیار زیادی به سن و سال افراد بستگی زیادی دارد و بنابراین برای تجربه ی یک روز خاطره انگیز، توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص انواع کادو ولنتاین پسرانه و دخترانه می پردازیم.

 

ایده بهترین کادو ولنتاین برای دختر

انتخاب و خرید کادو ولنتاین برای دختر بسیار حساس و مهم می باشد زیرا معمولا خانم ها توجه و علاقه ی بیشتری به این نوع مناسبت ها و تهیه ی کادوی مناسب دارند. در این مورد، پیش از هر چیزی، توجه به سلیقه و علاقه دختر برای خرید کادو، در اولویت خواهد بود زیرا دختر خانم ها معمولا دارای سلایق مختلف هستند و همین امر می تواند گزینه های بیشتری را فراهم می کند. اگر برای چیدن میزولنتاین به دنبال ایده‌ هستید در مقاله ” تزیین میز ولنتاین ” ایده های جالبی در این مورد معرفی شده اند.

 

— عروسک 

خرید یک عروسک زیبا میتواند به عنوان بهترین کادو ولنتاین برای دختر مورد علاقه شما محسوب شود. اگر او روحیات فانتزی دارد و کودک درون او هنوز فعال است. می‌توانید از انواع عروسک‌های پوشالی و چوبی استفاده نمایید. یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان هدیه ولنتاین خرید عروسک تیلدا می‌باشد.

 

 

 

— باکس شکلات 

یکی از اصلی ترین گزینه ها در روز ولنتاین، شکلات می باشد که معمولا در کنار سایر وسایل، هدیه داده می شود اما با کمی سلیقه و خلاقیت می توان از آن به عنوان یک گزینه بسیار جذاب و مناسب جهت کادو دادن در ولنتاین استفاده کرد. خرید شکلات برای کادوی روز ولنتاین می تواند با توجه به ذایقه و علاقه دختر خانم ها نیز متفاوت باشد به همین دلیل اگر قصد خرید شکلات را دارید، می توانید این موارد را مورد توجه قرار دهید.

ایده کادو ولنتاین برای دختر

 

— وسایل فانتزی 

عروسک فانتزی و دکوری چوبی فانتزی مختلف نیز از گزینه های مناسب برای دادن یک کادوی خاطره انگیز در روز ولنتاین می باشد. این گزینه ها می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد و توجه به این مورد، قطعا تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. عروسک فانتزی و مجسمه چوبی جز مواردی است که می تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد. از این هدیه جذاب می‌توانید به عنوان کادو برای تولد رفیق دختر هم استفاده نمایید.

 

 

— دسته گل 

بدون شک، می توان گفت که تمام دختر خانم ها از گرفتن دسته گل استقبال زیادی می کنند زیرا انواع گل ها همواره نماد ابراز عشق و محبت بین عشاق بوده است. تقدیم گل علاوه بر ابراز عشق واقعی و عمیق می تواند نماد احترام و ارزشی باشد که برای معشوقه خود قائل هستید به همین دلیل در روز ولنتاین می توان از شاخه گل و یا دسته گل های مختلف به عنوان کادوی این روز استفاده کرد. این مورد نیز کاملا بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد که گل خریداری شده چه جزئیاتی داشته باشد و کدام گل را انتخاب نمایید.

 

— ست چایخوری دو نفره 

از جذاب ترین گزینه هایی که می تواند به عنوان کادو ولنتاین مورد استفاده قرار داد، ست های چایخوری دو نفره از ست های ظروف فانتزی می باشد که حتی با طرح های مختلف و خاص هم همراه می باشد. به طور مثال در مورد ست های چایخوری دونفره، می توانید زیبا ترین و خاطره انگیز ترین عکس دو نفره خود را به عنوان طرح آن ها استفاده کنید که این امر جذابیت خاصی به کادوی شما خواهد بخشید. همچنین میتواند گزینه مناسبی برای کادو عروسی هم باشد.

 

 

— جعبه خوراکی 

بهترین کادو ولنتاین برای دختر، همیشه شامل گران ترین و تجملی ترین کادو نمی شود؛ بعضا می توان با ساده ترین گزینه ها، کادوی شیک و ارزشمندی را تهیه نمود. جعبه خوراکی و لوازم آرایش می تواند یکی از علایق ویژه دختر خانم ها باشد که هدیه دادن آن ها در روز ولنتاین بسیار تاثیر گذار خواهد بود و از این رو می توانید با انتخاب بهترین ست های مورد نظر، معشوقه ی خود را ذوق زده کنید.

 

حتما بخوانید: تزیین سفره هفت سین

 

— گردنبند به عنوان کادوی ولنتاین برای دختر

یکی از خاص ترین کادو هایی که برای هدیه دادن به دختر در روز ولنتاین در نظر گرفته می شود، گردنبند لیانا می باشد که ارزش معنوی بسیار زیادی دارد. این نوع کادو به سه دلیل می تواند بهترین گزینه برای کادو دادن باشد: دلیل اول آن این است که یک وسیله ی بسیار ماندگار و خاطره انگیز است که همیشه در ذهن می ماند.

یکی دیگر از دلایل ارزشمند بودن این نوع کادو این است که می توان از آن به عنوان گذشتن از سختی ها و همراه بودن افراد با هم باشد. معمولا روابط عاشقانه پستی و بلندی های زیادی دارد و هدیه دادن این نوع وسیله به نوعی تداعی کننده ی روز های با هم بودن و عبور از مشکلات می باشد که حس عشق و انگیزه ی بیشتر را در افراد زنده می کند. علاوه بر این ها، گردنبند لیانا یک یادگاری اختصاصی و منحصر به فرد می باشد.

برای ابراز علاقه به دختر ها راه های زیادی وجود دارد اما ابراز عشق همیشه به صورت مستقیم و زبانی نمی باشد؛ بعضی وقت ها می توان با خلاقیت های مختلف مثل تهیه ی گردنبند لیانا که عکس های دونفره خاص می تواند بر روی آن نقش بسته باشد، علاوه بر این که می توانید به دختر مورد علاقه ی خود ثابت کنید که از نظر شما زیبا ترین دختر جهان می باشد، یک کادوی رمانتیک و ایده آل خواهد بود. با توجه به همین دلایل می توان گفت که گردنبند لیانا یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کادو ولنتاین برای دختر می باشد.

 

— ساعت مچی کادو ولنتاین لاکچری برای دختر

ساعت مچی، ساعت رومیزی چوبی و رز جاویدان یک کادو ولنتاین لاکچری برای دختر مورد علاقه‌تان رقم می‌زند. البته همه ی این موارد بستگی به نظر و سلیقه ی شما بستگی دارد که متناسب با روحیات معشوقه ی خود، بهترین کادو ولنتاین را خریداری نمایید. ساعت مچی را میتوانید به عنوان بهترین هدیه برای مهاجرت به عزیزان خود هدیه دهید.

 

آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی گربه

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی آدمک

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی دیو

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان

 

 

— ست قهوه خوری تک نفره 

ست قهوه خوری خوری یک نفره نیز از لاکچری ترین مدل کادو های روز ولنتاین است که می توانید به معشوقه ی خود هدیه دهید. این ست ها معمولا تنوع بسیار بالایی دارند اما می توانید مدل و طرح مورد نظر خود را برای آن ها سفارش دهید تا جذابیت کار بالا تر برود. معمولا در این موارد، از تاریخ یا نوشته های خاصی بر روی این ست ها استفاده می شود که یادآور اتفاقی خاص خواهد بود. اگر دختر مورد علاقه شما علاقه مند به محصولات فانتزی است خرید ست قهوه خوری فانتزی میتواند هدیه‌ای مناسب برای او باشد.

 

 

— وسایل هوشمند بهترین کادو ولنتاین برای دختر

خانم‌ها معمولا از وسایل مختلفی به منظور شیک بودن و داشتن ظاهری موجه تر استفاده می‌کنند که یکی از این وسایل، ساعت هوشمند می‌باشد. استفاده از ساعت هوشمند مناسب به عنوان کادو ولنتاین برای دختر، یکی از بهترین گزینه‌ها است زیرا هم جذابیت خاصی دارد و هم این که کاربرد بسیار زیادی نیز خواهد داشت.

 

— عطر و ادکلن 

عطر و ادکلن به عنوان یکی از کم هزینه‌ترین کادو روز ولنتاین برای دختر به حساب می آید که می توان به کمک آن به طرف مقابل خود ابراز علاقه نمود. این نوع کادو هم کم هزینه و شیک است و هم این که تاثیر ماندگار و خاطره انگیز دارد به همین دلیل همواره از آن به عنوان به صرفه ترین کادو ولنتاین برای دختران یاد می شود. در انتخاب ادکلن، معمولا نیازی به ایجاد نگرانی در مورد حجم و اندازه آن نیست زیرا تاثیر آن معمولا بسیار عمیق تر خواهد بود. برای انتخاب ادکلن مناسب می توانید با توجه به سن و روحیات عشق خود، موارد متعددی را انتخاب کنید.

 

ایده کادوی ولنتاین برای پسر

 

— لیست کتاب‌های مورد علاقه اور ا بدست آورید

خرید کتاب و هدیه دادن آن در روز ولنتاین، به عنوان یک کادوی فرهنگی و جذاب در نظر گرفته می شود. شما می توانید برای انتخاب کتاب مناسب، علایق معشوقه‌ی خود را در نظر بگیرید و یا این که کتاب مورد علاقه‌ی او را خریداری نمایید. این نوع کادو ولنتاین بسیار ماندگار خواهد بود حتی اگر عشق شما آن کتاب را قبلا خوانده باشد؛ می‌توان به عنوان یک یادگاری ارزشمند از آن استفاده کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *