مقالات

بهترین ایده های کادو عروسی خاص ( کادو برای عروس چی بخرم؟ )

کادو برای عروس

روز عروسی مهمترین روز زندگی همه‌ی ما است. فرقی نمی‌کند که عروسی خواهرمان باشد، یا برادر یا حتی دوست صمیمی؛ انتخاب هدایای عالی برای عروس و دامادی که قرار است به تازگی زندگی خود را شروع کنند، کار ساده و راحتی نیست و در بسیاری از موارد ماحتی نمی‌دانیم که باید چه چیزی خریداری کنیم. در برخی از موارد به فکر کادویی ارزان‎ قیمت و متناسب هستیم و در بسیاری از موارد هم می‌خواهیمیک کادو لوکس و گران‎قیمت به عروس و داماد بدهیم، در هر صورت نسبت ما با عروس و داماد برای هدیه دادن مسأله مهمی است که باید به آن دقت داشت. اگر سوال شما هم این است که کادو عروسی چی بدم؟ ما در این جا ایده‌هایی را برای کادو عروسی با شما در میان می‌گذاریم که می‌توانید باتوجه به سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

چگونه بهترین کادو عروسی را انتخاب کنیم ؟

قبل از خرید هدیه عروسی، بهتر است با خانواده عروس و داماد در ارتباط باشید و از آنها بپرسید که بیشتر از همه به چه چیزی نیاز دارند؟ کدام وسایل را خریداری نکرده‌اند؟ شاید پرسیدن این سؤالات بتواند به شما ایده کادو برای عروس و داماد بدهد و با دقت بیشتری یک کادو عروسی خاص برای آنها خریداری کنید.

خیلی از افراد هنگام انتخاب کادو برای عروس حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و می‌خواهند بهترین نوع کادو را انتخاب کنند؛ در صورتی که شما حتی می‌توانید با هزینه کم، بهترین ایده را انتخاب کنید و هدیه دهید. اگر شما از اقوام درجه یک داماد باشید، شاید انتظار بیشتری از شما برای دریافت هدیه داشته ‎باشند؛ بنابراین اگر از اقوام نزدیک هستید، کمی برای هدیه عروسی دست و دلباز باشید و سعی کنید یک هدیه لوکس بخرید.

اگر به هر دلیل نمی‌توانید در مراسم عروسی شرکت کنید، بهتر است در تاریخ‌هایی نزدیک به روز عروسی، هدیه خودتان را برای عروس و داماد بفرستید. اگر در مراسم حضور داشتید، انتهای مراسم بعد از خداحافظی با عروس و داماد می‌توانید هدیه خود را به آنان تقدیم کنید. البته در بسیاری از موارد هم می‌توانید عروس و داماد را به منزل خود دعوت کنید، از آنان پذیرایی کنید و در نهایت کادو خودتان را بدهید.

 

۱۰ ایده کادو برای عروس

 

      ۱. پول نقد یا سکه

هدیه عروسی

عروس و داماد در روز‌های ابتدایی زندگی‌شان، بیش از هرچیزی به پول نقد نیاز دارند. برای هدیه عروسی، معمولاً پول نقد اولین هدیه‌ای است که به ذهن ما خطور می‌کند. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم با توجه به بودجه‌مان مقداری پول در پاکت بگذاریم و به عروس و داماد هدیه دهیم. حتی در بسیاری از موارد ترجیح می‌دهیم، تمام سکه طلا، نیم‌سکه یا ربع‌سکه هدیه دهیم.

چنانچه عروس یا داماد از دوستان شما هستند، می‌توانید یک کارت هدیه تهیه کنید و به آن‌ها هدیه دهید. کارت هدیه شاید بهتر از پول نقد باشد. خیلی از افراد معمولاً دوست ندارند پول بدهند و ترجیح می‌دهند یک کارت هدیه با یک متن یا عبارت درج‌شده روی آن، به عروس و داماد بدهند تا هرآنچه که دوست دارند برای خودشان خریداری کنند. اگر برای هدیه پاگشای عروس هم می‌خواهید یک هدیه مناسب تهیه کنید باز هم این هدیه بسیار کاربردی می باشد.

برای دیدن طرح های متنوع و دست ساز جاعودی شیک به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

 

     ۲. بلیط هواپیما برای مسافرت ماه عسل

 

کادو برای عروس و داماد

 

شما می‌توانید به عنوان سوپرایز کادوی عروسی، برای عروس و داماد بلیط هواپیما بگیرید و شرایط سفر رفتن را برای آنان فراهم کنید. مطمئناً که این کادو عروسی خاص برای آن‌ها ارزش بسیار زیادی خواهد داشت.

 

     ۳. اقامت در هتل لولس

یکی دیگر از هدایای جذاب عروسی می توانید به عنوان سوپرایز کادوی عروسی به عروس و داماد یک شب اقامت در یک هتل لوکس هدیه بدهید تا یک شب به یاد ماندنی برای آن ها بسازید. ضمنا قبل از انجام این کار مطمئن شوید کسی پیش از شما چنین کاری نکرده باشد. (همچنین می‌تواند به عنوان هدیه برای خواهر هم مناسب باشد.)

 

     ۴. سرویس پذیرایی

یکی از ساده ترین کادو هایی که امکان دارد جز اولین مواردی باشد که به ذهن هر فردی برسد ظروف پذیرایی سرامیکی است می توانید این هدیه کاربردی را به عنوان کادوی عروسی بدهید.

 

 

۵. ظروف چوبی

یکی دیگر از هدیه های مناسب برای هدیه عروسی برای دوست ظروف چوبی برای سرو تنقلات است که می تواند یک کادو عروسی خاص باشد که در مهمانی ها برای او کاربردهای زیادی دارد و یاد شما در خاطر او زنده می شود.

 

 

     ۶. تابلو‌های فرش یا اثر‌های هنری

تابلو فرش‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای کادو برای عروسی دوست باشند؛ چرا که معمولاً قیمت بالایی دارند و شما برای خرید تابلو فرش باید هزینه زیادی پرداخت کنید. حتی اگر این برایتان امکان‌پذیر نیست؛ می‌توانید تابلو‌های نقاشی را خریداری کنید که هزینه کمتری هم دارند. به جای انواع تابلوهای گران قمت حتی می توانید از دیوارکوب سرامیکی برای هدیه استفاده کنید نمونه های مختلفی از مدرن تا فانتزی وجود دارند که می توانند عروس و داماد شما را خوشحال کنند.

 

     ۷. ظروف پذیرایی فانتزی

ظروف پذیرایی از دیگر ایده‌ها برای کادو عروسی است. همانند کالای خواب، برای چنین خرید هم بهتر است که از قبل از عروس یا خانواده آن سؤال کنید تا خرید بیهوده انجام ندهید. امروز ظروف پذیرایی جدید در طرح‌های مختلف موجود است که شما می‌توانید با ست کردن چند ظرف، هدیه ارزشمندی به عروس و داماد بدهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

 

 

     ۸. ست چای خوری

ست‌های فنجان و لیوان برای عروس وداماد می‌توانند هدیه جذاب و دوست‌داشتنی باشند. برای این کار بهتر است طرح‌های خاص و فانتزی را انتخاب کنید. حتی ست‌های قهوه خوری هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. انواع ست چایخوری دو نفره یا قهوه خوری وجود دارند که در به صورت دست ساز تهیه می شوند. این ست ها شامل سینی، لیوان و حتی قندان می شوند.

 

    ۹. لوازم دکوری

لوازم دکوری خاص مانند انواع مجسمه های چوبی دکوراتیو می‌‎تواند بهترین هدیه برای عروس و داماد باشد. با توجه به دکوراسیون منزل آنان و تم مبلمان شما می‌توانید یک لوازم دکوری شیک هدیه دهید.

شاید بردن شکلات خوری ایده های قدیمی باشد اما این ظروف در تمامی خانه ها جزو لوازم ضروری به حساب می آید شما با خرید شکلات خوری فانتزی می توانید به این ایده قدیمی جانی دوباره ببخشید.

می‌توانید برای عروس و داماد به‌عنوان هدیه، آباژور یا روشنایی‌های تزیینی بگیرید که جنبه زیبایی و در عین حال کاربردی دارند. البته درنظر داشته‌باشید که اگر منزل آنان کوچک باشد، چنین خریدی دست‌وپاگیر است و شاید چندان هم کاربردی به‌نظر نرسد. به غیر از این، بسیاری از دکور‌ی های سنتی مانند گرامافون، صندوچه‌های دکوری، گلدان‌های قدیمی، گوشی‌های تلفن قدیمی و… می‌توانند یک هدیه زیبا و چشم‌نواز برای هدیه عروسی و کادو تولد برای دختر باشند. حتی قالیچه‌های پادری و تزیینی هم با توجه به سلیقه عروس وداماد می‌توانند یک خرید خوب باشند که بسیار کاربردی هم هستند.

دیوارکوب های دست ساز و سرامیکی نیز می توانند یک هدیه شیک و ساده برای تبریک کادو برای عروسی دوست و حتی هدیه برای دوست صمیمی باشند. البته تمامی موارد گفته شده به میزان صمیمیت شما با عروس و داماد بستگی دارد.

 

 

    ۱۰. گل برای گل

انواع از گل های آپارتمانی و تزئینی در مغازه ها وجود دارد از گلدان های بزرگ و درختچه ها تا تراریوم های کوچک زیبا وجود دارند که می توان از آنها برای هدیه استفاده کرد. حتی می توانید گلدان فانتزی با گل های خشک و زیبا تهیه کنید و در کنار یک هدیه اصلی برای میزبان ببرید.

 

 

تزیین جعبه کادو عروس

کادو برای عروس و داماد

حتماً برای شما هم پیش آمده که هدیه‌ای را تهیه کنید و به این فکر کنید که برای ارزشمند جلوه دادن آن بهتر است که آن را تزئین کنید؛ به‌خصوص اگر کادو عروسی خاص باشد.

یادتان باشد که حتی اگر گران‌ترین و لوکس‌ترین هدیه‌ها را بخرید و آن را تزیین نکنید، به چشم نخواهد آمد؛ در حالی که حتی یه هدیه معمولی با یک مدل کادو کردن زیبا می‌تواند جلوه زیادی داشته‌باشد. هر هدیه‌ای که می‌خرید، می‌توانید به همراه آن هم یک جعبه بخرید، با مقداری گل خشک آن را تزیین دهید و هدیه خودتان را درون آن بگذارید.

حتی می‌توانید دور جعبه هدیه را با مقداری ربان رنگی تزیین کنید. به‌عنوان مثال؛ اگر قرار است که کارت هدیه بدهید می‌توانید یک جعبه بخرید، مقداری گل طبیعی در آن بگذارید و کارت را قرار دهید. حتی می‌توانید این جعبه را به همراه یک دسته گل به عروس و داماد هدیه کنید و آن‌ها را خوشحال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد ایده کادو برای عروسی دوست صحبت کردیم. انتخاب کادو برای عروس و داماد کار ساده و راحتی نیست؛ چرا که در بسیاری از مواقع ممکن است شما به فکر خرید کادو عروسی خاص باشید که آن‌ها از قبل آن را تهیه کرده‌اند. بنابراین بهتر است قبل از تصمیم نهایی برای خرید از خانواده آن‌ها سؤال کنید. اگر نسبت نزدیک داشته‌باشید، شاید کار شما کمی سخت‌تر شود و مجبور شوید که برای خرید هدیه هزینه بیشتری بپردازید تا بتوانید بک کادو لوکس بدهید. ما در این مقاله ایده کادو برای عروسی با کمترین هزینه و همچنین ایده‌های لوکس را برایتان توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *