مقالات

برای روز مادر چی بخریم؟ ( ✔ ایده هدیه خاص برای روز مادر )

کادوی روز مادر چی بخرم

مادر تنها گوهر نابی است که برای همه عزیز بوده است. خرید یک هدیه خاص برای روز مادر که بتواند تمام علاقه و محبت را بیان کند سخت است. شاید اگر بی مقدمه می خواستیم چیزی برای او بخریم آنقدر مشکل نبود؛ اما انتخاب کادو روز مادر از بین این همه وسایل به عنوان بهترین، کمی انتخاب را سخت کرده است.

با دادن هدیه روز مادر عشق و محبت خود را نیز نثار او می کنیم. همچنین دوباره به او یادآوری می کنیم که همیشه در یاد او بوده ایم. به همین دلیل است کادو برای روز مادر آن هم یک بار در سال می تواند انتخاب مشکلی باشد. اگر شما هم با سوال برای روز مادر چی بخریم مواجه هستید تا انتها همراه باشید تا چند نمونه هدیه خاص برای مادر به شما معرفی کنیم.

 

برای روز مادر چه بخریم؟

 

کادو مناسب روز مادر

اگر در فکر انتخاب ایده هدیه روز مادر و با نزدیک شدن به روز مادر این سوال را از خود می‌پرسید که روز مادر چی بخرم. گزینه های زیادی هستند از وسایل خانه گرفته تا یک شاخه گل. شاید هنر دست خودتان به عنوان کادو روز مادر او را بیشتر غافل گیر کند. در ادامه مطالب سعی شده است شما را در انتخاب کادو برای روز مادر یاری رساند تا بتوانید از بین گزینه ها بهترین را برگزینید اگر به دنبال یک ایده جذاب و متفاوت برای مادرشوهرتان در روز مادر می گردید مقاله ” کادو برای مادر شوهر ” را مطالعه نمایید.

 

* ظروف پذیرایی

ظروف سرامیکی یک ایده مناسب برای خرید هدیه برای مادر است که شاید او را غافلگیر کند؛ اما این کادو باید متناسب با سرویس ها و دکوراسیون داخلی او باشد. شما می توانید با توجه به نیاز او و متریال های داخلی منزل و نوع سلیقه اش از بین تنوع ظرف پذیرایی یکی را انتخاب کنید.

شما می توانید برای هدیه روز مادر ظروفی را انتخاب کنید که ظاهری شفاف داشته باشند. این ظروف هم قابل استفاده برای مهمانی ها هستند و هم ظاهری شکیل و زیبا دارند و با بیشتر دکوراسیون‌ها ست می‌شوند. به عنوان مثال ظروف بستنی خوری سرامیکی از انتخاب های خوبی برای این مورد است که علاوه بر زیبایی، کاربرد زیادی دارد.

این روزها ظروف پذیرایی چوبی بسیار مد شده است. انتخاب ست کامل این ظروف چوبی پذیرایی می تواند بهترین هدیه روز مادر باشد. اما لازم استپیش از خرید مقاله “راهنمای خرید ظروف چوبی” را مطالعه نمایید.

 

 

* بهترین هدیه برای مادر

بهترین هدیه برای روز مادر می‌تواند گرفتن هدایایی باشد که به او یادآور شود بیشتر به خودش اهمیت دهد و بیشتر خودش را دوست داشته باشد. برای همین منظور تهیه هدایایی که برای مراقبت از پوست مناسب هستند مانند شوینده مناسب پوست مادرتان، یک کرم ضد آفتاب یا باکسی از کرم ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست می‌تواند او را خوشحال کند.

 

*لوازم برقی آشپزخانه

با گسترش فناوری و تکنولوژی غیر ممکن است یک منزل از تمام لوازم برقی آشپزخانه بهره‌مند باشد. در این صورت انتخاب این وسایل را می توان ایده هدیه روز مادر دانست. برای این کار می توانید وسیله ای را انتخاب کنید که در منزلتان نمونه آن قدیمی و فرسوده شده است. یا می توان یکی از کاربردی ترین وسیله برقی آشپزخانه را انتخاب کنید که در منزل شما نیست.

 

*ست چایخوری تک نفره

چای از دیرباز در ایران مصرف می شود. به جرات می توان گفت مصرف چای با فرهنگ ما ایرانی ها پیوند خورده است. بهترین کادو برای روز مادر می تواند انتخاب ست چایخوری تک نفره می تواند هدیه خاص برای روز مادر باشد و او را سورپریز کند‌. چرا که این ست فقط برای یک نفر است و همانند یک کادوی بی نظیر و تک است.

 

 

*وسایل چرم

اگر مادرتان عاشق وسایل چرمی است انتخاب وسایل چرم از جمله کیف، کفش، وسایل تزئینی چرمی و غیره می تواند هدیه خاص برای روز مادر باشد. در حقیقت وسایل چرمی نسبت به بقیه کادوها کمی گران بها تر است به ویژه اگر وسیله چرمی دست دوز باشد. هنگامی چنین هدیه با ارزش را به مادرتان می دهید به او این حس را می دهید که او خاص و مهم است؛ یعنی با دادن یک وسیله چرمی گران بها به او یادآوری می کنید که چقدر برای شما با ارزش و خاص است. از این ایده جذاب می‌توانید به عنوان کادوی تولد برای مادر نیز استفاده نمایید.

 

*شکلات خوری

شکلات خوری را نیز در خرید هدیه برای مادر در نظر بگیرید. این وسیله در منزل بسیار کاربردی است. همچنین از طرح و شکل های بسیار شکیل و زیبایی بهره مند هستند. بیشتر شکلات خوری ها با دکوراسیون های متفاوت ست می شوند و به آن‌ها زیبایی بیشتری می بخشند. با خرید این وسیله علاوه بر اینکه کادو برای روز مادر تهیه کرده‌اید در تزیین دکوراسیون منزل نیز او را غافل کرده‌اید.

شما می توانید با توجه به سلیقه مادر خود یکی از جنس های برنج، پلاستیک، شیشه و غیر را انتخاب کنید. همچنین متناسب با فضای پذیرایی منزل از بین اشکال متنوع دایره ای یا مستطیل یا … یکی را انتخاب کنید و او را خوشحال نمایید.

 

 

*وسایل دکوری تزئینی

در خرید هدیه برای روز مادر از وسایل دکوری تزئینی غافل نشوید حتماً او را خوشحال می‌کند. چرا که این وسایل در زیبا جلوه دادن منزل و تغییر و تحول دکوراسیون تأثیر زیادی دارد. همچنین خرید وسایل دکوری تزئینی هر چند هم کوچک باشند اما می توانند تأثیری ماندگار و بزرگی از خود به جا گذارند. خرید یک تابلوی هنری کوچک، گلدان های تزئینی، وسایل تزئینی تراس و یا خرید دیوارکوب برای پذیرایی یا راهرو و غیره گزینه هایی هستند که شما در هنگام تهیه کادو برای روز مادر می توانید انتخاب کنید. همچنین با خرید این وسایل هر چند وسایل کم اهمیت هم باشند اما می توانند اثری مثبت و یک حس خوبی در مادرتان به جا بگذارد.

 

 

*گرفتن وقت آرایشگاه یا ماساژ

اگر هنوز پاسخ سوال برای روز مادر چه بخریم را پیدا نکرده اید این ایده بسیار کاربردی است. با مشغله و کارهای زیادی که یک مادر در خانه دارد بی شک کمتر به سر و ظاهر خود می رسد گرفتن وقت آرایشگاه پا ماساژ حتماً بهترین کادو برای روز مادر است. با اعتباری که آرایشگاه یا ماساژ دارد وقتی مادرتان این هدیه را می گیرد می داند که شما چقدر برای گرفتن نوبت آن هم در روز مادر تلاش کرده‌اید. او خواهد دانست که چقدر به فکر او بوده اید و برای او وقت و زمان گذاشته اید..

 

*گلدان

هدیه خاص برای روز مادر می تواند یک گل و گلدان باشد. چرا که علاوه بر وسیله تزئینی فضای زیبا و آرامش بخشی را به منزل و اعضای خانواده هدیه می دهد. از این ایده به عنوان کادو برای دوست صمیمی هم می توانید استفاده کنید. برای انتخاب یک گلدان به عنوان کادو روز مادر باید معیارهایی برای خود داشته باشید. برای نمونه انتخاب جنس گلدان مهم است که جنسی را انتخاب کنید که سبب آلودگی خاک نشود. همچنین گلدانی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری قابل حمل باشد. خرید گلدان فانتزی شاید بیشتر مادر شما را به وجد آورد. گلدان های دکوری یک هدیه ارزشمند است که میتواند برای عزیزانتان هدیه خداحافظی نیز باشد.

 

 

 

*اردو خوری

اگر تصمیم دارید یک هدیه خاص برای مادر انتخاب کنید حتماً اردو خوری را در لیست انتخاب های خود داشته باشید. کادو روز مادر با خرید ظروف اردو خوری به غیر از خوشحال کردن او وسایل پیش غذای مادرتان را نیز تکمیل خواهد کرد.

به دلیل استفاده از پیش غذا به مقدار کم، ظروف اردو خوری می‌تواند در یک منزل بسیار کاربردی باشد. بیشتر این ظروف ها به شکل حلزونی هستند و از دکور بسیار محبوبی برخوردار هستند. می توان برای سرو سالاد ماکارونی یا کشک بادمجان و غیره از آن‌ها استفاده کرد. اردو خوردی علاوه بر شکل تزئینی که دارد می تواند غذاهای هم شکل را در کنار هم قرار دهد و میز آرایی را زیباتر کند. اگر در منزلتان مهمانی های رسمی زیادی دارید حتماً در لیست خرید کادو روز مادر این قلم را فراموش نکنید. همچنین ست صبحانه خوری سرامیکی هم در کنار آن می تواند بسیار مناسب باشد چرا که استفاده از این ظروف می تواند سفره مادرتان را شیک و مرتب جلوه دهد. پیشنهاد میکنم قبل از خرید راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی را بخوانید.

 

 

* ساعت 

یک ساعت شیک می‌تواند استایل مادرتان را بسیار شیک نشان دهد و همین موضوع موجب افزایش اعتماد به نفس او و خوشحالی او شود انواع مختلفی از برندهای ساعت موجود می‌باشد که برای سوال هدیه روز مادر چی بخرم می تواند پاسخ مناسبی باشد.

 

آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی پرنده

۴۶۸,۰۰۰ تومان۶۶۴,۰۰۰ تومان
آبی
آبی فیروزه ای
بنفش
خردلی
رندوم
زرد
سبز روشن
صورتی
قرمز
نارنجی

ساعت رومیزی طرح درخت

۴۵۶,۰۰۰ تومان

 

*پاسماوری

خرید هدیه برای مادر می تواند یک  پا سماوری کاربردی باشد. چرا که از ابزار بسیار کاربردی در آشپزخانه است. آشپزخانه برای یک مادر همانند قلب خانه است. وجود جزئیات زیاد پا سماوری می تواند او را در عملکرد کارهایش یاری دهد. بیشتر پا سماوری هم تراز با گاز و سماور قرار داده می شود و برای وسایل مصرفی پرکاربرد استفاده می شود.

شما می توانید برای هدیه روز مادر از بین انواع مختلفی از پا سماوری ها که در بازار موجود است یکی را انتخاب کنید. می توانید از مدل های سبک و قابل شستشو که به دلیل داشتن رنگ سیلور می تواند با دکوراسیون مادرتان ست شود انتخاب کنید. یا می توانید از مدل های شیشه ای انتخاب کنید که دکور زیبایی دارند برای هدیه روز مادر بسیار بی نظیر و شکیل هستند.

 

 

*زیورآلات

اگر مادرتان به زیورآلات علاقه زیادی دارد می تواند هدیه خاص برای مادر باشد. این کادو برای روز مادر می تواند یک گردنبند باشد یا یک گوشواره یا آن زیورآلاتی باشد که مادرتان به آن علاقه‌مند است و بیشتر استفاده می‌کند.

 

 

*کفش ورزشی

خرید کفش ورزشی می تواند ایده ناب و هدیه خاص برای روز مادر باشد؛ اما در زمان خرید باید به موارد زیر را در نظر داشته باشید:

به شماره کفش دقت کنید که هم اندازه پای مادرتان باشد. پاشنه کفش بسیار مهم است در زمان خرید قول تعویض را بگیرید. چرا که اگر پاشنه کفش در پای مادر شما راحت نباشد حتماً باید عوض شود. ‌کفش ورزشی باید به آسانی از پای او بیرون آید و رویه کفش، پای او را اذیت نکند. همچنین آستر درون کفش بسیار مهم است که از جنس نرم و بدون برآمدگی باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *