مقالات

بهترین هدیه تولد برای شوهر + زن (+۱۱ پیشنهاد کادو تولد همسر )

ایده تولد همسر

سال روز تولد یکی از مهم‌ترین روز‌ها برای افراد مختلف است. علاوه بر روز تولد خودتان، حتماً تاریخ‌های دیگری نظیر تولد همسرتان نیز در ذهن شما حک شده است. روز تولد را می‌توان از آن روز‌های خاص دانست که هر شخص دوست دارد یک خاطره به یاد ماندنی را برای همسر خود رقم بزند.

اهمیت این موضوع تا حدی زیاد است که برخی از افراد از مدت‌ها قبل از روز تولد همسرشان در پی فراهم کردن تدارکات برای سورپرایز او هستند. به طور کلی روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به عنوان ساختن یک تولد رویایی یاد کرد. برای اینکه تولد جذاب‌تر باشد، آن را به سه بخش کلی تقسیم کرده‌ایم.

بخش اول و اصلی‌ترین بخش انتخاب کادو تولد به همسر است. پس از آن نوبت به انجام کار‌هایی می‌رسد که تولد را برای وی به یاد ماندنی می‌کند و در نهایت توضیح بیشتر درخصوص ایده‌هایی برای سورپرایز کردن. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص ایده برای جشن تولد همسر کسب کنید.

بهترین کادو عروسی کدام است؟ در مقاله ی دیگری به این موضوع پرداخته ایم.

کادوی تولد برای همسر

مهم‌ترین بخش یک تولد خوب، کادویی است که برای این روز انتخاب می‌کنید. برای انتخاب کادو شما انتخاب‌های زیادی دارید که در نهایت با در نظر گرفتن سلیقه و علاقمندی‌های همسر خود می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید.

 

ایده‌های کادو برای تولد همسر

 

بهترین هدیه تولد برای شوهر

اگر خانم هستید و تولد همسرتان نزدیک است، این بخش مخصوص شما می‌باشد. انتخاب هدیه برای یک آقا بسیار دشوار و محدود است.

  • ست قهوه خوری

اگر همسرتان از طرفداران مصرف قهوه است، برای او یک ست قهوه‌خوری تهیه کنید تا هر بار که نوشیدنی مورد علاقه‌اش را میل می‌کند به یاد شما بیوفتد.

 

 

حتما بخوانید: کادوی روز دختر چی بخرم ؟

 

  • خرید لباس، ساده اما کاربردی

یک پیشنهاد خرید لباس است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه همسر خود و نیاز آن یک لباس مناسب و زیبا را خریداری کنید.

اگر همسرتان ورزشکار است یک ست ورزشی جذاب می‌تواند ایده‌ای منحصر به فرد برای حمایت از او باشد.

  • ست چرم، لاکچری و همه پسند

اگر نمی‌دانید برای سوپرایز تولد همسرتان چه هدیه ای می تواند او را خوشحال کند، پیشنهاد خرید ست هدیه چرم می تواند یک ایده برای تولد همسر باشد. این ست ها شامل کیف پول، کمربند، جاکلیدی یا قاب گوشی هستند. این هدیه لاکچری سال‌هاست خودش را به عنوان یک هدیه مناسب در خوشحالی آقایان ثابت کرده است.

اگر به دنبال ایده برای خرید کادو ولنتاین برای دختر هستید می‌توانید در مقالات دیگر ما ببینید.

  • ساعت هوشمند

اگر همسر شما از طرفداران تکنولوژی است خرید ساعت‌های هوشمندی که در بازار وجود دارند یک راه مطمئن برای خوشحال کردن او است. این ساعت‌ها در شکل‌های مختلف و با کاربری‌های مختلف موجود می‌باشند. بعضی از آن‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای دارند.

  • Ps5

شاید دیدن این هدیه به نظر شما تعجب‌آور باشد اما واقعیت این است که بهترین کادو برای تولد همسر می تواند خرید یک ps5 باشد. بیشتر آقایان از دریافت چنین هدیه‌ای لذت خواهند‌برد.

اگر به دنبال پیشنهاد هدیه سالگرد ازدواج برای زن هستید کلیک کنید.

 

10 پیشنهاد کادو برای خانم‌ها

 

کادوی تولد برای خانمم چی بخرم؟

اگر همسری هستید که تولد خانمتان نزدیک است و نمی‌دانید چه چیزی او را خوشحال می‌کند این قسمت پر از ایده‌های خوب و مناسب می‌باشد.

  • ماگ شخصی فانتزی

بیشتر خانم‌ها سلیقه فانتزی دارند به همین دلیل ماگ فانتزی می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. ماگ فانتزی یکی از هدیه‌هایی است که بیشتر خانم‌ها طرفدار آن هستند، پس در انتخاب آن برای کادو روز تولد همسر شک نکنید! همچنین یک ایده مناسب برای کادو تولد فانتزی دخترانه هم می‌تواند باشد.

 

 

  • گلدان

 

برای انتخاب کادو تولد خانم‌ها گل نیز همواره یکی از پیشنهاد‌های موجود بوده است و البته که انتخاب بسیار مناسبی هم می‌باشد، زیرا خانم‌ها به گل بسیار علاقمند هستند و از کادو گرفتن آن خوشحال می‌شوند. به عنوان کادو برای تولد همسر خود می‌توانید در کنار گل‌های زیبا یک گلدان سرامیکی نیز به وی کادو بدهید. گلدانی که بتواند گل‌ها را درون آن بگذارد و از زیبایی آن لذت ببرد.

 

  • ست دو نفره چایخوری

 

هدیه‌های رمانتیک بخش بزرگی از هدیه‌های مورد علاقه خانم‌ها را تشکیل می‌دهند. برای کادو تولد همسرتان می‌توانید یک ست چایخوری دو نفره برای لحظاتی که با یکدیگر  گفت‌وگو می‌کنید سفارش دهید.

 

 

 

 

  • مجسمه های چوبی

اگر همسرتان دوست‌دارد که هدایای فانتزی دریافت‌کند خرید مجسمه‌های فانتزی کوچک می‌تواند شما را در محل کار یا آشپزخانه برای او یادآور باشد. مجسمه‌های چوبی فانتزی را می‌تواند برای محل کار یا اپن آشپزخانه استفاده کند.

 

 

  • عکس های خاطره انگیز

یک ایده برای سورپرایز همسرتان استفاده از عکس‌های خاطره‌انگیز است. همه زوج‌ها خاطرات یا عکس‌هایی دارند که مرور آن‌ها برایشان شیرین می‌باشد. عکس‌های دوران نامزدی، اولین سفر مشترک، اولین خانه مشترک و بسیاری از اولین‌های خاطره انگیز.

با استفاده از این عکس‌ها تولد را خاطره انگیزتر کنید. این عکس‌ها را چاپ کنید همراه با ریسه‌های نورانی تزئین کنید و برای او هدیه ببرید.

برای اینکه جعبه کادو شما متفاوت و خاص باشد، می‌توانید از یک رایحه جذاب نیز برای آن استفاده کنید. جالب است بدانید از لحاظ علمی نیز ثابت شده است که بو بیشتر در ذهن افراد می‌ماند.

در رابطه با تزیین میز تولد ساده و کم هزینه بیشتر بخوانید.

 

یک سفر برای خاطره سازی

بهترین هدیه برای همسر زن یا مرد می‌تواند بلیط یک سفر دونفره هیجان‌انگیز و پر از ماجراجویی باشد. با توجه به روحیات خود و همسرتان می‌توانید برنامه‌ریزی سفر را به شکل‌های مختلفی انجام بدهید مانند کمپینگ، تورهای چند روزه و ….

 

کادو چی بخرم؟ پاسخ این سوال را در مقالات دیگر ما بخوانید.

به عنوان سخن پایانی

باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص بهترین هدیه تولد برای همسر پرداختیم. روز تولد یکی از مهم‌ترین روز‌ها در زندگی هر فرد هست و استفاده از ایده برای تولد می‌تواند این روز را برای همسرتان به‌یاد‌ماندنی‌تر کند. مهم‌ترین قسمت برای تدارک دیدن یک تولد خوب و کامل انتخاب کادو است. برای کادو بهتر است در ابتدا به سلیقه همسر خود توجه داشته‌باشید.

با این وجود برخی از کادو‌ها بسیار زیبا هستند و با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن در روز تولد محصولات چوبی نظیر مجسمه چوبی هست که هم می‌توانید به خانم‌ها کادو بدهید و هم به آقایان! علاوه بر مجسمه چوبی دیگر محصولات چوبی فانتزی هم موجود است که می‌توانید آن‌ها را برای کادو دادن انتخاب کنید. اگر هم کاربردی بودن کادو برای شما مهم است، کادو‌هایی نظیر سرویس چای‌خوری دو نفره و سرویس قهوه‌خوری، کادو‌های کاربردی هستند که برای علاقه‌مندان به چای و قهوه گزینه مناسبی هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *