مقالات

ایده کادو تولد برای دختر ( ایده کادو تزئینی برای دختران خردسال و جوان )

ایده های هدیه تولد دخترانه

خرید کادو در مناسبت‌های مختلف همواره چالشی مهم محسوب می‌شود. اینکه با توجه به میزان بودجه بتوانید بهترین و کاربردی‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید بسیار مهم و البته وقت‌گیر است. ایده خرید کادو تولد دخترانه نیز ازجمله چالش‌هایی است که والدین و کسانی که دختر نوجوان در اطراف خود دارند، همواره با آن روبرو هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین کادو تولد برای دختر هم برای دختران جوان و هم برای دختران خردسال را معرفی می‌کنیم.

 

ایده‌ کادو تولد برای دختر جوان

اگر شما هم در اطراف خود دختر جوانی دارید که برای خوشحال کردن او به دنبال یافتن ایده‌ای جذاب برای روز تولد او هستید یا حتی برای همسر خود به دنبال هدیه سالگرد ازدواج هستید، با ما همراه باشید تا ایده‌های جالبی را در رابطه با کادو تولد برای دختر معرفی کنیم.

 

   ۱. پک‌های خوراکی

دختران معمولاً به خوراکی‌های مانند شکلات، پاستیل، لواشک و آلوچه و … علاقه زیادی دارند. می‌توانید پک‌های خوراکی از مجموع خوراکی‌های جذاب و خوشمزه برای آن‌ها آماده کرده و در روز تولد هدیه دهید. قطعاً این هدیه می‌تواند لحظات دلچسب و به یاد ماندنی برای دختر شما یا یک هدیه خاص برای خواهر به وجود بیاورد.

 

ایده کادوی تولد دخترانه

   ۲. آینه فانتزی

خرید یک آینه فانتزی دیواری می تواند یک ایده مناسب برای تبریک تولد او باشد. این آینه ها می توانند به صورت دستی باشند که خیلی هم کاربردی هستند یا به صورت دیواری و رومیزی برای تزئین اتاق استفاده شوند.

 

 

   ۳. زیورآلات

زیورآلات و گردنبند چوبی ایده دیگری برای خرید کادو تولد برای دختر‌ها است که می‌تواند ذوق و هیجان زیادی برای او به همراه بیاورد. انواع مختلف دستبند، گردنبند، گوشواره، پابند، انگشتر، اکسسوری مو و … ازجمله ایده‌های جالب هستند. اگر بودجه کافی برای خرید دارید می‌توانید زیورآلات طلا خریداری کنید. در غیر این صورت نمونه‌های غیرطلا با کیفیت و قیمت مناسب نیز در بازار موجود هستند که می تواند ایده مناسبی جهت کادو تولد برای دختر باشد.

 

 

   ۴. گلدان بهترین کادو تولد دخترانه

دختران معمولاً علاقه بیشتری به گل و گلدان دارند. علاوه بر آن استفاده از گلدان با گل‌های طبیعی یا گیاهان آپارتمانی در اتاق باعث ایجاد حس مثبت می‌شود. به همین دلیل یکی از بهترین و جذاب‌ترین ایده‌ها برای خرید کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله، خرید گلدان فانتزی است. گلدان‌ها تنوع بالایی دارند و می‌توانید متناسب با سلیقه دختر خود زیباترین گلدان را انتخاب و خریداری کنید.

 

   ۵. عطر و ادکلن 

عطر و ادکلن از جمله ایده‌های بسیار ماندگار است که می‌توانید برای اطرافیان مخصوصا دختر نوجوان خود خریداری کنید. تنوع بالای عطر و ادکلن با رایحه‌های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته و می‌توانید بهترین انتخاب را بر اساس سلیقه دختر خود داشته باشید.

   ۶. دفتر خاطرات

دفتر خاطرات از دیگر ایده‌های بسیار جذابی است که می‌توانید برای کادو تولد دختر خود استفاده کنید. دختران مخصوصا در سنین نوجوانی علاقه زیادی به نوشتن خاطرات روزانه و ماندگار خود دارند. می‌توانید از طرح‌های دخترانه و فانتزی برای آن‌ها خریداری کرده و آن‌ها را به نوشتن تشویق کنید.

   ۷. مجسمه چوبی

اگر به اتاق دختران در سنین نوجوانی نگاهی بیندازید، تعداد زیادی از مجمسه‌ها و اقلام تزئینی مشاهده می‌کنید. استفاده از این اقلام تزئینی برای دختران بسیار خوشایند است. یک ایده جالب در این زمینه مجسمه چوبی است. تنوع بالایی از مجسمه‌های چوبی در بازار موجود است. علاوه بر آن حتی می‌توانید طرح موردنظر را به نجاری‌ها یا فروشگاه‌های تولید‌کننده اقلام چوبی سفارش دهید و به عنوان کادو تزئینی برای دخترتان از آن استفاده کنید.

   ۸. ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند کاربرد‌های بسیار زیادی دارند و یک گزینه عالی برای ایده کادو تولد دخترانه به حساب می‌آید. آن‌ها می‌توانند اطلاعات مهمی مانند ضربان قلب، تعداد قدم‌ها و … را اندازه‌گیری کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد مخصوصا ورزشکاران از این ساعت‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر آن نمای زیبایی داشته و می‌توان به جای ساعت‌های معمولی از آن‌ها استفاده نمود. این ساعت‌ها با توجه به برند و نوع کارکرد قیمت‌های مختلفی دارند که با توجه به میزان بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین ایده هدیه تولد برای شوهر که قطعا او را شگفت زده خواهد کرد! در مقاله‌ی دیگری بخوانید.

   ۹. برس حرارتی

یکی دیگر از کادو دخترانه برس حرارتی است، معمولاً اتو و سشوار کشیدن به تنهایی برای دختران نوجوان کار راحتی نیست. به همین دلیل می‌توانید از برس‌های حرارتی برای آن‌ها استفاده کنید. این برس‌ها به راحتی و در زمان کم مو‌ها را کاملاً صاف و خوش حالت می‌کنند. با استفاده از این برس می‌توانید دختر خود را تشویق کنید تا به تنهایی مو‌های خود را مرتب کند.

برای مشاهده و خرید آجیل خوری جدید و شیک به فروشگاه ایدرا مراجعه کنید.

خرید هدیه برای دختر

   ۱۰. مسواک برقی

یکی دیگر از وسایلی که بسیار کاربردی است و می‌تواند دختر نوجوان شما را به مسواک زدن تشویق کند، مسواک برقی است. این هدیه قطعاً ذوق و هیجان زیادی را برای دختر شما به همراه خواهد داشت و به همین بهانه نیز بیشتر از دندان‌های خود مراقبت می‌کند.

   ۱۱. ماگ به عنوان کادوی تولد دخترانه

ماگ‌ها از محصولات بسیار طرفدار مخصوصا در میان نوجوانان به شمار ‌می‌روند بنابراین خرید ماگ سرامیکی می‌تواند کادو برای دختر دلبندتان باشد. ماگ‌های فانتزی، ماگ‌های سرامیکی، ماگ درب دار، ماگ‌های حرارتی یا مسافرتی از نمونه‌های بسیار پرطرفدار ماگ‌ها هستند. شما حتی می‌توانید تصاویر موردعلاقه دختر خود یا یکی از عکس‌های خاطره‌انگیز او را بر روی ماگ چاپ کرده و به عنوان کادو تولد از آن استفاده کنید. یا حتی اگر دختر مخاطب شما جزو علاقه مندان به دمنوش است خرید لیوان دمنوش سرامیکی می تواند یک هدیه جذاب برای او باشد.

 

۱۲- کنسرت یا تئاتر

بلیط‌ یک کنسرت مورد علاقه یا یک نمایش تئاتر را هدیه دهید و با هم به تماشای آن بروید.

 

۱۳- عضویت در کلاس آموزشی

عضویت در یک کلاس آموزشی که با علایقش مرتبط باشد، مثل دست‌سازه‌سازی، رقص، موسیقی، ورزش و…

 

۱۴- کنسول یا بازی‌های ویدیویی

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی است، یک کنسول بازی یا بازی‌های جدید و محبوب می‌تواند هدیه خوبی باشد. این نوع هدیه حتی می تواند یک کادو عروسی خاص نیز باشد.

ایده‌ کادو تولد برای دختر خردسال

دختران خردسال معمولاً علایق متفاوت تری از دختران جوان دارند. برای تولد دختر خردسال شما ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای خرید هدیه تولد دخترانه یا هدیه روز دختر استفاده کنید. دختران خردسال معمولاً با هدایای کوچک نیز خوشحال شده و نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید کادو ندارید.

 

   ۱. عروسک

از گذشته تاکنون عروسک در دسته پرطرفدارترین و جذاب‌ترین اسباب بازی‌های دخترانه قرار دارد. هر دختری در هر سن و سالی چندین عروسک در اتاق خود داشته که ساعت‌ها با آن‌ها بازی می‌کند. خرید عروسک ایده‌ای ساده و راحت برای کادوی تولد دخترانه است. عروسک‌ها تنوع بسیار بالایی دارند که مطابق با سن و علایق دختر خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

(برای یک جشن تولد دخترانه قطعا به ایده گیفت تولد نیاز پیدا خواهید کرد.)

 

 

   ۲. سرویس غذاخوری

بسیاری از بچه‌ها در سن پایین علاقه‌ای به خوب خوردن غذا ندارند و معمولاً والدین برای غذا دادن به آن‌ها با چالش‌هایی همراه هستند. ایده جالبی که می‌تواند کودکان را به خوردن غذا تشویق کند، استفاده از ظروف غذاخوری فانتزی کودکان است. سرویس غذاخوری کودک می‌تواند ایده مناسبی برای هدیه تولد دختر خردسالتان باشد. به این صورت هم هدیه تولد برای او خریداری کرده و هم او را به خوردن غذا تشویق می‌کنید.

 

   ۳. قمقمه آب

دختر خردسال شما ممکن است در طول روز مدت زمانی را خارج از منزل باشد. هنگام رفتن به پارک برای بازی، رفتن به مهد کودک و … مخصوصا در هوای گرم داشتن یک قمقمه آب ضروری است که می‌تواند جزو یک کادوی تولد دخترانه باشد. قمقمه آب نه تنها بسیار کاربردی است بلکه باعث می‌شود کودک در محیط‌های عمومی از وسایل شخصی خود استفاده و احتمال بیمار شدن او کاهش یابد.

 

   ۴. بازی‌های فکری

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ایده‌های خرید کادو تولد دخترانه، خرید بازی‌های فکری است. بازی‌های فکری تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام برای تقویت مهارت خاصی طراحی و ساخته می‌شوند. شما می‌توانید چندین نمونه از این بازی‌ها را برای دختر خردسال خود خریداری کرده تا در حین بازی کردن، مهارت‌های مختلف او نیز تقویت شوند.

 

   ۵. خمیر بازی

ایده‌ی دیگری که به عنوان کادوی تولد دخترانه می‌توان تهیه کرد، خمیر‌های بازی هستند که کودک را برای چندین ساعت سرگرم می‌کنند. خرید خمیر بازی‌های رنگارنگ می‌تواند برای دختر خردسال شما بسیار خوشایند باشد. دختر شما می‌تواند با استفاده از خمیر‌های بازی خلاقیت خود را نشان دهد، این گزینه هم می‌تواند یک ایده کادو تولد دخترانه باشد.

ایده های ساده و راحت تزیین اتاق خواب دخترانه را در مقاله ی دیگری بخوانید.

 

   ۶. چراغ شب خواب

جدا کردن اتاق خواب کودکان مخصوصا در سن پایین چالش بسیار مهمی برای والدین است. معمولاً کودکان از تنهایی می‌ترسند و دوست دارند مدام در کنار والدین باشند. خرید یک چراغ خواب با طرح دخترانه و نورپردازی یا پخش موزیک می‌تواند آن‌ها را برای تنها خوابیدن در اتاق تشویق کند.

 

 

   ۷. کتاب‌های سه بعدی

امروزه تنوع طرح کتاب‌های قصه بسیار زیاد است. کتاب‌های سه بعدی دارای تصاویری کاملاً سه بعدی و نزدیک به واقعی هستند که کودک از مشاهده آن‌ها لذت می‌برد. خرید این کتاب‌ها می‌تواند علاوه بر یادگیری مفاهیم و مهارت‌های مختلف برای کودک سرگرم‌کننده باشد.

 

کادو تولد روز دختر

 

   ۸. زیورآلات با طرح‌های کودکانه یا طرح اسم

دختران در هر سنی به زیورآلات علاقه خاصی دارند و از استفاده از آن‌ها ذوق می‌کنند. می‌توانید انواع مختلفی از زیورآلات را در سایز‌های کوچک و با طرح‌های کودکانه یا طرح اسم دختر خود سفارش دهید. هدیه‌ای که تا سال‌ها ماندگار خواهد بود.

( دکوری فانتزی هم می تواند پیشنهاد جذابی برای کادوی دخترانه باشد.)

 

   ۹. لباس

خرید لباس نیز ایده جذابی برای هدیه تولد دختر است. شما می‌توانید هر نوع لباسی را در رنگ و طرح کودکانه و دلخواه کودک خود خریداری کنید. لباس‌ها نیز تنوع بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای برای دختر خردسال خود هدیه بخرید.

 

   ۱۰. کلاه

کلاه از جمله لوازم بسیار دوست داشتنی برای کودکان است. خرید کلاه‌های فانتزی یا کلاه‌هایی که در مهمانی‌ها با لباس رسمی خود ست کند می‌تواند هدیه‌ای جذاب و شیک برای کودک شما باشد.

 

   ۱۱. جا مدادی رومیزی دخترانه

اگر کودک شما محصل هست و به مدرسه می رود جامدادی رومیزی فانتزی می تواند پیشنهاد مناسب باشد. طرح های فانتزی روی جامدادی می تواند به انگیزه‌ای برای انجام دادن تکالیف در فرزند شما شود.

 

 

سخن آخر

هزاران ایده کادو تولد برای دختر وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای خرید هدیه بهتر است ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کنید تا بر اساس آن بهترین و کاربردی‌ترین هدیه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *