مقالات

بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای زن و مرد ( +۲۰ ایده کادو سالگرد ازدواج )

هدیه برای سالگرد عقد

ازدواج زیباترین روز زندگی است، بسیاری از زوج‌ها این روز را هرساله جشن می‌گیرند و با کادو از همسر خود تشکر می‌کنند که در گذر از مسیر سخت و پر فراز و نشیب زندگی همواره همراه و رفیق او بوده‌اند. در تقویم مناسبت‌های زیادی مانند روز تولد، عید نوروز، شب یلدا، روز زن، روز مرد، ولنتاین و … وجود دارد که شما می‌توانید همسر خود را با یک هدیه غافل‌گیر کنید، اما هدیه سالگرد ازدواج باید خاص باشد، زیرا تداعی‌کننده خاص‌ترین روز زندگی هر زوج است.

انتخاب کادو سالگرد ازدواج مناسب همواره چالش بزرگ و سخت برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد. با توجه به تنوع اجناس موجود در بازار، ممکن است در خرید هدیه مناسب سالگرد ازدواج گیج شوید. به همین منظور در این مقاله چندین ایده هدیه سالگرد ازدواج برای شما ارائه می‌شود تا بتوانید بهترین کادو برای سالگرد ازدواج را تهیه کنید. اگر شما هم می‌خواهید برای همسر خود هدیه مناسب تهیه کنید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

 بهترین هدیه سالگرد ازدواج چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید کادو برای سالگرد عقد و ازدواج باید در نظر بگیرید، سلیقه‌ی طرف مقابل است. زوجین به دلیل این که تمام مدت کنار هم هستند و با یکدیگر هم صحبت هستند، می‌توانند به راحتی از سلیقه‌ی هم اطلاعات کافی به دست آورند.

پیشنهاد می‌شود برای کادوی اولین سالگرد ازدواج از خرید لوازم و کادو‌های مصرفی مانند قهوه جوش، لوازم آرایشی و… خود داری کنید و این وسایل را برای سایر مناسبت‌ها تهیه کنید، زیرا کادوی ازدواج باید بار احساسی بالایی داشته باشد.

مثلاً سوپرایز کردن خانم‌ها کاری بس سخت است و آقایان برای کادو سالگرد ازدواج برای زن ها نیاز دارند تا در هنگام خرید کادو برای آن‌ها بسیار با سلیقه و باهوش باشند. برگ برنده‌ی شما در خرید کادو برای سالگرد ازدواج آگاه بودن شما از سلیقه همسرتان است پس تا جایی که می‌توانید از سلیقه همسر خود و نیاز‌های آن‌ها آگاه شوید.

فراموش نکنید که قیمت یک هدیه به هیچ عنوان نشان‌دهنده ارزش آن نیست، گاهی یک هدیه برای سالگرد ازدواج ارزان مثل خرید یک شاخه گل به همراه یک نوشته احساسی می‌تواند میزان علاقه شما را به همسرتان منتقل کند. پس اگر توانایی خرید هدیه گران قیمت را ندارید، نگران نباشید چرا که نفس هدیه مهم است و نه قیمت آن. در ذیل لیستی از ایده‌های جذاب و ارزان قیمت به منظور خرید کادو سالگرد ازدواج برای خانم ها و مردان جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانیم در این موضوع کمک حالتان باشیم.

 

 

انتخاب کادو سالگرد ازدواج برای زن

کادو سالگرد ازدواج برای مرد

 

۱- تهیه کتاب از عکس‌های دو نفره شما به همراه متنی که نویسنده آن خود شما هستید:

این هدیه می‌تواند هر کسی را ذوق‌زده کند، داشتن یک کتاب عاشقانه با عکس‌های دو نفره شما به نویسندگی خودتان، یکی از بهترین انتخاب‌های هدیه برای سالگرد ازدواج برای زن هاست وهر زوج عاشقی باید یکی از آن‌ها را داشته باشد.(اگر به دنبال گیفت تولد دخترانه هستید روی لینک کلیک کنید.)

 

۲- شاسی کردن عکس‌های دو نفره‌تان:

بهتر است چند شاسی از عکس‌های همسرتان و یا عکس‌های دو نفر‌ه‌تان تهیه کنید و آن‌ها را به دیوار بزنید، می‌توانید تمامی این شاسی‌ها را بر روی یک دیوار خاص بزنید و آن را دیوار عاشقانه خود بنامید که با نگاه کردن به آن تمام خاطرات با هم بودنتان برای شما زنده شود.

 

۳- خرید جاشمعی:

شمع سرشار از انرژی مثبت است و نماد روشنایی و گرمی نیز می‌باشد. استفاده از شمع در خانه می‌تواند انرژی‌های منفی و استرس را دفع کند. بدون شک دیده‌اید که در بسیاری از مراسمات رومانتیک شمع روشن می‌کنند. از این رو یک خرید جاشمعی خاص و زیبا می‌تواند یک هدیه سالگرد مناسب برای همسرتان باشد.

 

 

۴- خرید وسایل تزئینی کوچک:

داشتن یک مجسمه های فانتزی که بتوانید آن را بر روی میز دکور، میز تلویزیون، میز آرایش و… بگذارید، به عنوان کادو سالگرد ازدواج برای زنان می تواند انتخابی جذاب باشد.

 

 

۵- خرید لوازم آشپزخانه‌ای جذاب و تزئینی:

داشتن وسایل آشپزخانه‌ای جذاب و تزئینی مانند ظرف تنقلات از قدیم مرسوم بوده است و البته برای اکثر خانوم ها جذاب است و می تواند یک هدیه برای همسر شما باشد.

 

 

۶- خرید فنجان و ماگ‌های زیبا و خاص:

با داشتن یک فنجان یا ماگ زیبا لذت خوردن یک فنجان چای و یا قهوه چندین برابر می‌شود. بهتر است ماگ سرامیکی فانتزی یا تراول ماگ (تراول ماگ چیست؟) تهیه کنید تا این لذت را دو چندان کنید.

 

۷- آباژور با عکس دو نفره:

یک چراغ خواب با عکس دو نفره شما اتاق خصوصیتان را زیباتر می‌کند، زیباترین عکس خود را انتخاب کنید و نسبت به تهیه آباژور خاص خود اقدام فرمائید. اگر به دنبال سوپرایز کردن همسر خود هستید بهترین ایده هدیه تولد همسر را در مقالات دیگر بخوانید.

 

۸- تهیه پازل با یک عکس زیبا از همسرتان:

 

کادو سالگرد ازدواج برای خانم

 

یک ایده‌ی بسیار زیبا و قشنگ تهیه پازل با عکس دو نفره یا همسر شما می‌باشد. شما می‌توانید این پازل زیبا را باهم کامل کنید و ساعت‌ها با هم سرگرم شوید.

 

۹- جای عود :

بوی عود فضای خانه شما را بسیار دلنشین‌تر می‌کند، بسیاری از مردم بر این باور هستند که روشن کردن عود در منزل باعث آرامش اعضای خانواده می‌شود. استفاده از عود در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده است و می‌توان گفت بیشتر بانوان ایرانی با خرید یک جا عودی فانتزی خوشحال می شود.

 

 

۱۰- خرید لوازم آرایشی و خوراکی:

 

هدیه سالگرد عقد برای خانم

 

در بالا اشاره شده از خرید وسایل مصرفی برای سالگرد ازدواج خودداری کنید، اما ممکن است افرادی با عقیده ما مخالف باشند.

لوازم آرایشی از جمله اقلامی هستند که خانم‌ها به شدت به آن علاقه دارند و با خرید ست لوازم آرایشی می‌توانید آن‌ها را بی‌نهایت خوشحال کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب لوازم آرایشی برای بانوان بسیار کار سخت و حساسی است، از این رو بهتر است از لوازم آرایشی متناسب با پوست و سلیقه همسرتان انتخاب کنید.

بعضی از افراد نیز مایل می‌باشند برای همسر خود در کنار سایر هدایا یا جدا خوراکی تهیه کنند، بهتر است بدانید امروزه شکلات‌ها و لواشک‌ها با جعبه‌های بسیار شیک و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند که بسیار مناسب هدیه سالگرد ازدواج برای زنان و حتی به عنوان یک ایده کادوی تولد دخترانه می‌باشد. اگر شما قصد خرید خوراکی دارید حتماً از این بسته‌ها استفاده کنید.

 

۱۱- ظروف سرو:

هنگام تماشای فیلم و اوقات فراغت سرو بعضی از خوراکی‌ها مانند آجیل و تنقلات در بین بسیاری از خانواده‌ها رواج دارد، سرویس ظروف پذیرایی شامل جا تنقلات، اردو خوری و… گزینه های مناسبی هستند که می توانند برای چیدمان میز ناهار خوری نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

کادوی سالگرد ازدواج برای مرد

خرید کادو برای آقایان برای بسیاری از خانم‌ها چالش بزرگی محسوب می‌شود. و شاید خرید کادو سالگرد ازدواج برای مردان چالش بر‌انگیز‌تر هم باشد. قبل از خرید هر کادویی برای آقایان باید به این نکته توجه کنید که آقایان بیش از هر چیزی علاقه‌مند به هدایای کاربردی هستند. در زیر لیستی از بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر، گردآوری شده است.

 

۱ – لاکچری هدیه بدید:

اگر می خواهید یک هدیه لاکچری برای همسرتان بخرید یک ست کامل چرم اصل می تواند بسیار جذاب باشد و از استایل همسرتان یک تیپ فوق العاده بسازد. حتی اگر همسر شما از کیف های کوچک کمری یا یک طرفه استفاده می کند کیف های چرم می تواند هدیه سالگرد ازدواج برای مرد شما باشد که واقعا به او اهمیت میدهید.

 

۲ – خرید بازی های مورد علاقه او:

خیلی مهم است که شوهرتان شما را یک همراه و هم مسیر بداند و برای اینکه به خوبی به او این موضوع را یادآوری کنید می توانید بازی مورد علاقه او را برایش تهیه کنید. از بچگی کردن نترسید و یک بازی بچگانه مثل xbox یا پلی استیشن و یا حتی بازی های کوچکتر و ارزانتر برای اور تهیه کنید.

 

۳- خرید لباس (مخصوصا پیرهن و تیشرت):

با توجه مشغله‌های کاری بسیاری از آقایان نسبت به تهیه لباس برای خود کم اهمیت هستند و به این ترتیب شما به عنوان یک همسر نمونه که همواره به آراستگی شوهر خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید نسبت به خرید لباس برای همسر خود اقدام کنید.

 

۴- خرید عطر و ادکلن:

عطر و ادکلن جز کادو‌های پر کاربرد محسوب می‌شود، رایحه خوش مشخصه‌ ایست که در برخورد اولیه با هر انسانی متوجه می‌شویم. اگر همسر شما به داشتن عطر و ادکلن علاقه‌مند است، خرید یک ادکلن برای سالگرد ازدواج را در گوشه ذهنتان داشته باشید.

 

خرید عطر کادو سالگرد ازدواج مرد

۵- خرید وسایل ورزشی و ست‌های ورزشی:

لوازم وزرشی همیشه برای آقایان جذاب است، پس خرید وسایل ورزشی به عنوان کادو برای سالگرد ازدواج برای مردان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. شما حتماً می‌دانید که همسرتان عاشق چه رشته ورزشی است، پس بهتر است در خرید لوازم ورزشی نسبت به خرید لوازم ورزشی مربوط آن رشته اقدام کنید. خرید کفش ورزشی و ست‌های ورزشی هم گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به همسر ورزشکارتان است.

 

 

۶- خرید کادو‌های فانتزی:

هنگام خرید کادو‌های فانتزی برای آقایان بسیار مواظب باشید، زیرا بسیاری از آقایان نسبت به هدایای فانتزی هیچ‌گونه احساسی ندارند و از کادو گرفتن آن‌ها خوشحال نمی‌شوند. اگر به این آگاهی رسیده‌اید که شوهر شما علاقه‌مند به کادو‌های فانتزی می‌باشد، تهیه یک قاب عکس بزرگ، تابلوی روز آشنایی، تهیه کتاب از عکس‌های دو نفره و. . می‌تواند یک هدیه خاص باشد.

 

۷- خرید ماگ:

داشتن یک ماگ خاص و منحصر به فرد برای هر فردی جذاب است و شما می‌توانید برای همسر خود با خرید ماگ فانتزی و طبق سلیقه او یک هدیه ازدواج عالی تهیه کنید.

 

۸- خرید اکسسوری‌های لباس‌های رسمی:

 

هدیه سالگرد ازدواج برای اقایان

عکس کادو سالگرد ازدواج برای مرد

 

اگر شوهر شما به پوشیدن لباس‌های رسمی علاقه دارد، نسبت به تهیه اکسسوری‌های مخصوص لباس رسمی مانند سنجاق کراوات، دکمه سر آستین و… اقدام فرمائید. و از آن به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای مرد خانواده استفاده کنید.

 

۹- تهیه دستبند:

طرح‌های بسیار زیادی برای دستبند وجود دارد که قطعاً دستبند چرم در بالای این طرح‌ها وجود دارد. دستبند‌های چرم از جمله بهترین هدایایی است که می‌توانید تهیه کنید. دستبند‌های چرم در طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند و درصوتی که مایل باشید می‌توانید مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

 

خرید دستبند به عنوان هدیه سالگرد ازدواج مرد

۱۰- خرید کتاب:

خرید کتاب در صدر بهترین هدایا برای آقایان وجود دارد، کتاب چیزی است که یک مرد عاشق مطالعه، بیشتر از هرچیزی به آن نیاز دارد. اگر شوهر شما علاقه‌مند به مطالعه است با خرید کتاب مورد علاقه‌اش خوشحالش کنید.

 

۱۱- خرید ابزار ساده:

آقایان بسیاری هستند که تعمیرات جزئی خانه را انجام می‌دهند، داشتن ابزار ساده چیزی است که یک مرد فنی را بیشتر از همه چیز خوشحال می‌کند.

 

خرید هدیه سالگرد ازدواج برای دوستان

بسیاری از مردم دوست دارند در مناسبت‌های مختلف عزیزان خود را دور هم جمع کنند و از معاشرات با یکدیگر لذت ببرند، حتماً برای شما هم پیش آمده که به مناسبت سالگرد عقد و یا ازدواج دوستانتان دعوت شده باشید.

اگر شما هم به مراسم سالگرد ازدواج دوستتان دعوت شده‌اید و به فکر تهیه هدیه برای سالگرد عقد می‌باشید، با ما همراه باشید تا لیستی از کادو‌های مناسب این مراسم را به شما معرفی کنیم.

عکس کادوی سالگرد ازدواج برای زن

عکس کادوی سالگرد ازدواج برای زن

 

۱- تهیه سبد گل و گل:

همان‌طور که قبلاً گفتیم گل مناسب برای هر مراسمی است، پس شما هم می‌توانید به نشانه مبارکی این مراسم یک سبد گل هدیه دهید.

 

۲- تهیه بانکه، سرویس پذیرایی و پاسماوری:

هر خانم خانه‌داری در آشپزخانه خود بانکه و سرویس پاسماوری برای نگهداری مواد غذایی خشک خود نیاز دارد. شکلات خوری فانتزی و جدید می تواند نام شما را در خانه دوستانتان برای همیشه حفظ کند.

 

 

۳- خرید مجسمه‌های تزئینی:

مجسمه‌ها از جمله لوازم تزئینی زیبا در کوراسیون داخلی منزل می‌باشد، بهتر است وقتی می‌خواهید به یک زوج مجسمه کادو دهید، از مجسمه چوبی حیوانات هم می‌توانید تهیه کنید.

 

 

جمع‌بندی:

به یاد داشته باشید بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج، هدیه‌ی است که همسرتان دوست داشته باشد. در هنگام خرید کادوی سالگرد ازدواج حتماً علایق و سلایق همسر خود را در نظر بگیرید. در محتوا سعی شد تا ایده‌های مختلف، جذاب و ارزان قیمت مناسب برای سالگرد ازدواج به شما معرفی کنیم.

یک نظر در “بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای زن و مرد ( +۲۰ ایده کادو سالگرد ازدواج )

  1. محسن گفت:

    از کجا باید بدونیم کدوم یک از این ایده ها می تونه بهترین کادوی سالگرد ازدواج برای خانم شاغل باشه؟

نظرات بسته شده اند.