مقالات

کادو تولد چی بخرم؟ ( ایده خرید هدیه خاص با قیمت مناسب + لاکچری )

هدیه چی بدم

کادو چی بخرم؟ این سؤالی است که حداقل برای یکبار هم که شده برای همه ما در موقعیت‌های مختلف پیش‌آمده است؛ به‌خصوص اگر هدیه تولد باشد. همه ما در زندگی‌مان یک نفر را داریم که خرید کردن برای او تقریباً غیرممکن می‌باشد؛ یا زیادی حساس است یا اینکه نمی‌توانیم در بسیاری از مواقع سلیقه او را تشخیص دهیم. خرید برای چنین افرادی به هر دلایلی می‌‎تواند یک کار دلهره‌آور باشد، اما ما در این مقاله لیستی از برترین و بهترین ایده ایده کادو تولد را برایتان آورده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی به آن فرد هدیه دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 ایده کادو تولد با هزینه کم

پیدا کردن ایده هدیه خاص برای تولد شاید در ظاهر کار ساده و راحتی باشد؛ اما نیازمند در نظر گرفتن موارد زیادی است که باید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه چند ایده کادو تولد با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد :

۱- باکس گل

کادو تولد چی بخرم؟ ( ایده خرید هدیه خاص با قیمت مناسب + لاکچری )

باکس گل طبیعی یا حتی گل مصنوعی یک هدیه است که می‌تواند هرکسی را خوشحال کند. سفارش یک باکس پر از گل های مورد علاقه شخصی که قصد خرید هدیه برای او را دارید میتواند بسیار لذتبخش باشد. اگر بودجه کمی برای هدیه دادن دارید، می‌توانید یک باکس گل بخرید.

۲- ست قهوه خوری

کاپ قهوه خوری می‌تواند هدیه خوبی برای کسانی که اهل قهوه خوردن هستند باشد. بسیاری از افراد می‌توانند از این هدیه هم در منزل و هم در محیط کار استفاده کنند. قهوه‌خوری در بازار در رنگ و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود که می‌توانید مطابق با سلیقه فرد مورد نظر یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

آبی فیروزه ای
زرد
سفید
صورتی
طوسی
گلبهی

ست فنجان خالدار

۲۲۵,۰۰۰ تومان
آبی کاربنی
آبی کم رنگ
خردلی
دودی
زرد
سبز
سبز تیفانی
سبز روشن
سرمه ای
قرمز
گلبهی
مشکی
نارنجی

فنجان پادار آل اِستار

۲۲۵,۰۰۰ تومان

۳- کتاب 

اگر شخص مورد نظر شما اهل مطالعه است این ایده خرید کادو مناسب شماست. می‌توانید یک یا چند کتابی که می‌دانید فرد به آن‌ها علاقه دارد، بخرید و در یک باکس همراه با گل به او هدیه دهید. مطمئن باشید که از چنین هدیه‌ای خوشحال خواهد شد. کتاب تا همیشه در کنار عزیزان شما می ماند و می تواند یک بهترین یادگاری برای مهاجرت برای آنها باشد.

۴- کادو چی بخرم؟ کارت هدیه ساده و بی دردسر

کادو تولد چی بخرم؟ ( ایده خرید هدیه خاص با قیمت مناسب + لاکچری )

کارت هدیه برای افرادی که از دریافت پول احساس رضایت می کنند می تواند لذتبخش باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای دریافت هدیه کارت هدیه بگیرند تا با آن بتوانند هرآنچه که دوست دارند برای خودشان خریداری کنند. اگر خیلی سردرگم هستید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای مناسب است، می‌توانید به او یک کارت هدیه بدهید.

۵- باکس‌های شکلات‌

اگر هدیه ای که قصد خرید آن را دارید برای یک دوست صمیمی و عاشق شکلات است، باکس شکلات را برای او در نظر داشته باشید. این نوع باکس ها با انواع شکلات تلخ یا شیرین در شکل های مختلف تزئین می شوند.

حتما بخوانید: آینه فانتزی دیواری

۶- کیف لوازم آرایش

کیف لوازم آرایش یکی از کاربردی‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌ها است. اگر سری به فروشگاه ها بزنید کیف های لوازم آرایش فانتزی و زیبایی می بینید که شما را به وجد می آورد می توانید برای کادو تولد دخترانه یا خواهر بزرگ / کوچک خود استفاده کنید تا او را به وجد آورید.

۷- جعبه جواهری کوچک

جعبه جواهری انواع مختلفی دارد. بعضی از آنها را از قدیم به یاد می آوریم که بسیار زیبا بودند و امروزه نیز حالت نوستالژیک پیدا کرده اند. بنابراین هم کاربردی بوده و هم یادآور دوران گذشته برای دوستان قدیمی می باشد. این ایده می‌تواند به عنوان هدیه برای خواهر هم مناسب باشد.

۸- گوشواره

گوشواره به عنوان هدیه تولد، برای خانم‌ها گزینه خوبی است و معمولاً کمتر خانمی را پیدا می‌کنید که از گوشواره استفاده نکند؛ به‌خصوص برای جشن یا مهمانی‌ها. با یک جفت گوشواره استیل می‌توانید دوست، خواهر یا مادرتان را خوشحال کنید.

۹- دستبند – انگشتر

اگر می‌خواهید برای خرید کادو تولد هزینه نکنید، یک دستبند بخرید. دستبند‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام هم از قیمت‎‌های متفاوتی برخوردار هستند که باتوجه به بودجه خودتان می‌توانید یک نوع آن را بخرید.

انگشتر هم درست مانند دستبند، یک ایده خرید هدیه است که علاوه بر کاربردی‌بودن، زیباست. سعی کنید که انگشتر باکیفیت خریداری کنید تا دوام بیشتری داشته‌باشد. این ایده در خرید کادو ولنتاین برای دختر نیز بسیار رایج و جذاب است.

۱۰- قاب موبایل

قاب موبایل یک وسیله کاملاً کاربردی است و بسیاری از افراد دوست دارند مرتباً کاور یا قاب موبایل خود را تعویض کنند. قاب موبایل انواع مختلفی دارد و می‌توانید یک قاب باکیفیت برای هدیه تولد دوست خودتان خریداری کنید. همچنین از این ایده میتوانید به عنوان هدیه برای یادگاری برای دوستان خود تهیه نمایید.

۱۱- عروسک‌های تزئینی

عروسک‎‌ها انواع مختلفی دارند که باتوجه به بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. عروسک تیلدا روسی یکی از عروسک‌های تزئینی و زیبایی است که در رنگ‌های مختلف و برای تمام سنین قابل‌خریداری است. قد، مو و همچنین لباس این عروسک بر اساس سفارش مشتری قابل‌تغییر است.

۱۲- قاب عکس

اگر دوست شما شخصی است که در فضای مجازی فعالیت دارد یا حتی عکس های زیادی از او در سفرهای مختلف گرفته اید می توانید با چاپ کردن این عکس ها و یا قاب گرفتن آنها یک هدیه جدید و غیر منتظره برای دوستانتان بسازید.

۱۳- مجسمه چوبی

ایده خرید کادو تولد برای دوستی که علاقه مند به وسایل تزئینی است می تواند یک مجسمه چوبی فانتزی زیبا یا یک جاکلیدی چوبی فانتزی باشد. این مجسمه ها در سایزها و قیمت های مختلف وجود دارد. این مجسمه های فانتزی بسیار جذاب هستند که میتوانید به عنوان کادوی روز دختر خریداری کنید.

۱۴ – دیوارکوب بخرید

انواع طرح های دیوارکوب تزیینی در بازار وجود دارد از دیوارکوب های مدرن برای افرادی که مدرن پسندد و برای تزئین دیوار منزل می توانند از آن استفاده کنند تا نوع فانتزی که پسند دختران کم سن تر می باشد.

۱۵- ماگ فانتزی

ماگ های فانتزی دخترانه با طرح های جذاب دختر نقاشی شده یا ماگ های دیزنی بسیار در بین دختران دهه ۱۰ تا ۳۰ محبوب است. اگر به نظرتان این هدیه مورد پسند مخاطبتان است می تواند خرید ماگ فانتزی می تواند یک هدیه با قیمت مناسب اما جذاب باشد.

۱۶ – جاخودکاری رومیزی

خرید یک جامدادی رومیزی دخترانه فانتزی می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای دوست دخترتان باشد که او را خوشحال کند. برخی از این جاخودکاری ها بسیاز زیبا و فانتزی هستند و عموما مورد پسند دختران قرار می گیرند

ایده‌ خرید کادو تولد با هزینه بالا

برخی از افراد دوست دارند برای آشنایان نزدیک، همسر، پدر، مادر، برادر و… هزینه بیشتری برای کادو تولد درنظر بگیرند. ایده برای کادو تولد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم قیمت نسبتاً بالاتری دارند و شما می‌توانید برای کادو دادن به عزیزان خود یکی از این‌ها را انتخاب کنید.

 ۱۷- چی بخرم کادو تولد؟ عطر و ادکلن

خرید هدیه‌ای مانند عطر و ادکلن برای هرفردی می‌تواند مناسب باشد. امروزه دیگر عطر‌ها قیمت پایینی ندارند؛ اما بهتر است عطر‌های برند خریداری کنید. قیمت‌های متفاوتی برای عطر وجود دارد که از ۲ میلیون تا ۵۰ میلیون متغیر می‌باشد.

۱۸- لوازم دیجیتال لاکچری

لوازم دیجیتال لاکچری یا لوازم صوتی با برند‌های خاص می‌تواند ایده هدیه خاص برای تولد باشد. اگر تصمیم‌دارید که به آقایان هدیه دهید، می‌توانید این کادو را انتخاب کنید. وسائلی مانند هدست، هندزفری، اسپیکر‌هایی با طراحی فوق‌العاده زیبا و قدرتمند را می‌توانید در فهرست لیست خرید‌هایتان قرار دهید و از بین آن‌ها یک مورد را انتخاب کنید.

بودجه‌ای که در نظر دارید پاسخگوی سوال برای تولد چی بخرم می باشد. بودجه خرید هر یک از وسایل حدوداً از ۳ الی ۴ میلیون شروع می‌شود. اگر وسایل دیجیتالی گرانتری هم تهیه کنید امکان آن نیز وجود دارد. ایرپاد، ساعت هوشمند همه ایده های لاکچری خرید هدیه تولد خاص می باشد.

کادو تولد چی بخرم

۱۹- جواهرات؛ ایده هدیه تولد لاکچری‌

جواهرات یکی دیگر از ایده خرید هدیه تولد است که می‌تواند به عنوان کادو برای دوست صمیمی هم محسوب شود. تقریباً می‌توان گفت که همه خانم‌ها با دیدن جواهرات خوشحال و شگفت‌زده می‌شوند؛ بنابراین بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به یک زن بدهید، جواهرات است. درست است که برای این هدیه باید هزینه زیادی پرداخت کنید، اما در عوض می‌توانید نزدیک‌ترین فرد زندگی‌تان را خوشحال کنید.

۲۰- محصولات چرم 

خرید انواع محصولات چرم می تواند یک ایده هدیه تولد خاص و با ارزش باشد. محصولات چرم انواع مختلفی دارند از ساعت های با بند چرم گرفته تا لباس های دوخته شده از چرم ایده های مختلف یک هدیه باارزش می باشد. از این ایده خاص به عنوان کادوی تولد برای مادر هم می‌توانید استفاده کنید.

۲۱- یک هدیه تولد خاص، تور و سفر

یک ایده بسیار جذاب و جوان پسند هدیه تولد تور و گردشگری است. این نوع هدیه برای همسر، دوست صمیمی یا خواهرتان بسیار جذاب می باشد. نوع سفر و مدت زمان با توجه به بودجه شما و نوع علاقه مندی کسی که برای او هدیه تهیه می کنید متفاوت می باشد از کوله گردی تا یک سفر خارجی هیجان انگیز می تواند هدیه ای برای تولد باشد.

نکاتی در مورد خرید کادو تولد که باید بدانید

افرادی که دوستشان دارید یا آن شخصی که قصد دارید به او هدیه دهید، ممکن است سلیقه کاملا متفاوتی نسبت به شما داشته باشد. برخی می‌خواهند با یک وسیله حال‌وهوای دکور خانه خود را تغییر دهند. برخی دیگر مایل هستند با یک فنجان چای یا قهوه که طراحی خاص و دوست‌داشتنی دارد، کنار پنجره از تماشای نورخورشید لذت ببرند.

برخی دیگر دوست دارند کارت هدیه دریافت کنند و آنچه که برای نیاز‌های رومزه لازم دارند، برای خودشان تهیه کنند. در هرصورت هر فردی دوست دارد یک هدیه خاص دریافت کند.

روز تولد یک زمان خاص است که بیشتر افراد دوست دارند این روز را به بهترین شکل‌ ممکن سپری کنند. با این حال، گاهی اوقات دانستن اینکه برای کادو تولد چی بخریم، کار سخت و دشواری است. اگر مجبور باشید در آخرین لحظه این کار را انجام دهید، ممکن است اوضاع حتی سخت‌تر شود.

قبل از اینکه از خودتان بپرسید که کادو چی بگیرم، بهتر است به نکاتی در این زمینه توجه داشته‌باشید. با دانستن این نکات راحت‌تر می‌توانید یک هدیه مناسب یا حتی کاربردی انتخاب کنید.

کادو تولد چی بخرم؟ ( ایده خرید هدیه خاص با قیمت مناسب + لاکچری )

✔ از نظرات آنلاین استفاده کنید

در پاسخ به این سؤال که کادو تولد چی بخریم می‌توان گفت که نظرات آنلاین برای هر زمان که نیاز به خرید هدایا داشته باشید، یک گزینه عالی هستند. باید مطمئن شوید که هر چیزی که می‌خواهید بخرید، ارزش قیمتش را دارد.

با کمک نقد و بررسی نظرات آنلاین می‌توانید از کیفیت یک هدیه مطلع شوید. علاوه بر آن، یک بررسی به شما امکان می‌دهد تا همه هدایا و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید. وقتی بتوانید مزایا یا معایب هر هدیه را بررسی کنید، انتخاب درست‌تری خواهید داشت.

✔ به کاربردی بودن هدیه موردنظر فکر کنید

همیشه نباید هدیه جنبه تزئینی داشته‌باشد؛ در برخی از موارد لازم است به فکر خرید هدیه‌هایی باشید که کاربردی هستند و می‌توانند نیاز شخص موردنظر را رفع کنند. با این وجود، باید ببینید شخصی که برایش خرید می‌کنید، چگونه می‌تواند از آن هدیه استفاده کند. مهم نیست کادو چقدر بزرگ یا کوچک باشد، اگر بتوانند از آن استفاده کند و برایش کارایی داشته‌باشد، مطمئن باشید که قدردان شما خواهد بود.

✔ بودجه خود را در نظر بگیرید

در پاسخ به این سؤال که کادو چی بخریم باید گفت اول از همه بهتر است بودجه خود را درنظر بگیرید. هنگام برنامه‌ریزی برای خرید هدیه تولد، باید به مقدار بودجه موردنظر توجه‌داشته‌باشید. بسته به هدیه‌ای که می‌خواهید بخرید می‌توانید مقداری پول پس‌انداز کنید. با این وجود، اگر پس انداز نکرده‌اید، می‌توانید به دنبال هدیه‌ای باشید که متناسب با بودجه شما باشد. اگر به دنبال تنوع هستید، می‌توانید هدایای مختلف را به صورت آنلاین تهیه کنید. شما فقط باید با لیستی از تمام اقلام مختلف که برای شما مقرون‌به‌صرفه هستند، تهیه کنید.

برای دیدن طرح های متنوع جاعودی فانتزی به فروشگاه ایدرا مراجعه نمایید.

✔ سعی کنید خلاق باشید

اکثر مردم تصور می‌کنند که فروشگاه‌های فیزیکی بهترین هدایای تولد را دارند. با این حال، نمی‌توان به قاطعیت این را گفت. هدیه‌ای که شما می‌دهید تا سال‌ها در ذهن شخص موردنظر می‌ماند، بنابراین بهتر است کمی خلاقیت هم برای پیدا کردن ایده ایده خرید کادو به‌خرج دهید. روش کادو کردن هدیه نیز بسیار در زیبایی هدیه اهمیت دارد. در این مورد نیز میتوانید روش های مختلف را امتحان کنید و خلاق باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به این سؤال که کادو تولد چی بخرم؟ پاسخ دهیم و بهترین هدیه‌ها را با طیف وسیعی از بودجه‌هایی که برای آن درنظر می‌گیرید، معرفی کردیم. همه ما با هدیه دادن می‌توانیم عزیزانمان را خوشحال کنیم. مهم نیست که برای هدیه تولد چقدر بودجه دارید، مهم این است که بتوانید با هدیه‌ای نشان دهید که تاریخ تولد او را بخاطر داشته‌اید. اگر بودجه کمی دارید، لیست بالا می‌تواند به شما کمک کند؛ حتی می‌توانید چند هدیه را ترکیب کنید و در یک باکس بگذارید و به شخص موردنظر بدهید. در کنار آن باکس‌های شکلات و گل هم هدیه شما را خواستنی‌تر می‌کند.

اگر هم قرار است یک کادو مجلل و شیک به او بدهید، خرید طلا و جواهرات، عطرو ادکلن و لوازم دیجیتال همگی گزینه خوبی هستند. چه بخواهید هدایایی برای رئیس‌تان، برای دوستان یا اقوام نزدیک بخرید، در این لیست راه حلی پیدا خواهید کرد.
اگر به دنبال ایده برای سالگرد ازدواج با هر بودجه ای هستید از ایده هایی که در این مطلب آمده هم میتوانید کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *