مقالات

کادو برای خانه جدید با ایده های متفاوت و خاص ( کادوی چشم روشنی خانه چی ببرم؟ )

کادو برای خانه جدید

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که یکی از دوستان، اقوام و یا آشنایانتان خانه جدید خریده و شما نیز برای عرض تبریک قصد دارید به منزل آن‌ها بروید. در این شرایط خرید هدیه مرسوم است اما انتخاب و خرید کادو برای خانه جدید که هم قیمت مناسب داشته و هم ارزش خریدن داشته باشد، کار ساده‌ای نیست و احتمالا سوال برای شما هم پیش آمده که برای کادو خونه نویی چی ببرم؟ در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین کادوها برای منزل مبارکی را معرفی کنیم.

ما ایرانیان رسم و رسومات جذاب و دوست داشتنی داریم که باعث ایجاد مهر و دوستی بیشتر می‌شوند. قطعاً پس از یک اسباب کشی خسته‌کننده و سخت، یک هدیه می‌تواند برای صاحب خانه بسیار عالی باشد. کادو برای خونه جدید از قدیم الایام در میان مردم باب بوده و افراد برای دوستان، اقوایان و آشنایان خود هدیه‌های خاص و ماندگار می‌برند. گزینه‌های مختلفی برای خرید وجود دارد اما مسأله مهم حس محبت و احترامی است که با خرید هدیه منتقل می‌شود.

 

۱۴ ایده خرید کادو برای خانه جدید

ایده‌های مختلفی برای کادو چشم روشنی خانه جدید وجود دارد که تعدادی از بهترین نمونه‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

     ۱. خرید تابلو

 

بهترین کادو برای خانه نویی

 

ایده بهترین کادو برای خونه جدید، تابلو‌های یادگاری است. تابلو فرش، تابلو‌های نقاشی، تابلو‌های فانتزی و … نمونه‌های متنوعی از تابلوهاست که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید. تابلو‌ها تاریخ مصرف ندارند و به عنوان یک کادوی با ماندگاری بالا معرفی می‌شوند. تنوع بالای تابلو‌ها باعث می‌شود با هر میزان بودجه‌ای بتوانید کادو منزل مبارکی مورد نظرتان را تهیه کنید. می‌توانید با توجه به سلقیه خود تابلو مناسب با ابعاد مناسب تهیه کنید. این هدیه برای شب یلدا نیز بسیار مناسب در مقاله ”  برای شب یلدا چی بخریم ” ایده های بیشتری برای هدیه این شب معرفی کرده ایم.

 

     ۲. دیوارکوب

در چیدمان خانه های جدید عموما از دکوری های زیادی استفاده نمی کنند و این بهترین فرصت برای شماست تا با خرید دیوارکوب جذاب یکی از دیوارهای خانه را با خرید هدیه به عنوان کادو خونه نویی تزئین کنید. انواع مختلف از دیوارکوب ها وجود دارد که می توانید آنها را سفارش دهید.

 

 

     ۳. سرویس چایخوری

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب ست چایخوری دو نفره است. سرویس‌های چایخوری در ست‌های متنوع دو نفره و چند نفره وجود هستند. همچنین در جنس‌های مختلف شیشه‌ای، سرامیکی و … در بازار موجود هستند. برخی از نمونه سرویس‌های چایخوری در طرح‌های فانتزی می‌توانند برای صاحب خانه بسیار خوشایند باشند.

 

 

       ۴. رومیزی

رومیزی‌ها انواع مختلف داشته ودر طرح‌های سنتی و مدرن موجود هستند. این گزینه نیز با توجه به تنوع بالا و طرح و جنس‌های متنوع، در قیمت‌های مختلفی نیز در بازار موجود است. از این رو می‌توانید با توجه به بودجه خود و همچنین نوع دکوراسیون خانه موردنظر بهترین گزینه را به عنوان کادو برای خرید خانه انتخاب کنید.

 

     ۵. کوسن

یکی دیگر از گزینه‌های کادو برای خانه جدید، خرید کوسن است. کوسن‌ها با توجه به جنس و طرح، قیمت‌های مختلفی دارند. می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل، از طرح‌های سنتی، مدرن، فانتزی و … استفاده کنید.

 

هفت سین عیدتو انتخاب کردی؟ ظروف هفت سین سرامیکی

 

     ۶. ظروف پذیرایی

انواع ظروف پذیرایی و خاص مانند ماگ‌ها، ظروف سرامیکی ، ظروف دست ساز و … نیز برای خرید خونه نویی استفاده می‌شوند. برخی از نمونه ظرف‌های سرامیکی مانند ظروف گل سرخی قدیمی می‌تواند هم حس نوستالژی برای افراد ایجاد کرده و هم بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

این روزها استفاده از ظروف چوبی بسیار جذاب است یکی از بهترین گزینه های هدیه برای پاگشای خانه میتواند ظروف پذیرایی چوبی جدید باشد.

 

 

       ۷. ظروف مسی

ظروف مسی همواره از بهترین و جذاب‌ترین ظروف برای پذیرایی به شمار ‌می‌روند. البته این ظروف قیمت بالایی دارند و شاید هرکسی توان خرید نداشته باشد. برخی از وسایل پذیرایی و ظروف مسی در سایز‌های کوچک هستند و قیمت پایین‌تری دارند. این ظروف می‌توانند به عنوان کادو برای خانه دوست بسیار با ارزش انتخاب شوند.

 

 

     ۸. اقلام دکوری

خرید دکوری فانتزی همواره و در هر مناسبتی می‌توانند گزینه‌ای عالی برای خرید کادو خانه جدید باشند. یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید به عنوان کادو برای خونه نویی خریداری کنید، اقلام دکوری هستند. این اقلام تنوع بسیار بالایی دارند مثلا می توانید مجسمه های چوبی فانتزی برای کادو نویی خریداری کنید.

 

 

     ۹. ساعت دیواری

گزینه دیگری که می تواند بهترین کادو چشم روشنی منزل انتخاب شود، ساعت دیواری است. ساعت دیواری می‌تواند یادگاری بسیار جذاب و کاربردی برای منزل جدید باشد. در کنار آن می‌توانید عود و جا عودی نیز قرار دهید و یک ست هدیه کامل برای کادو چشم روشنی خانه جدید ببرید در مورد انواع عود در مقاله ” عود چیست؟ ” توضیح داده‌ایم.

 

     ۱۰. ظروف سنتی ایده مناسب هدیه برای خانه جدید

 

اقلام مختلفی مانند ظروف و گلدان‌های سنتی هدیه‌ای بسیار زیبا و ارزشمند برای خرید کادو خانه نویی هستند. البته این گزینه هزینه زیادی را به همراه دارد و در صورتی از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید می‌توانید هدیه‌ای بسیار گران و ارزشمند خریداری کنید. این ظروف می توانند ایده های خوبی برای چیدمان میز ناهار خوری به خانم خانه بدهند و بسیار مورد استفاده قرار بگیرند.

 

    ۱۱. ترازو دیجیتال

ترازو یکی از وسایل بسیار کاربردی و پراستفاده در هر خانه و آشپزخانه‌ای است. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب ترازویی دیجیتال بسیار خوب و با کیفیت مناسبی را خریداری کنید. وسیله‌ای که خرید آن قطعاً باعث خوشحالی صاحب خانه می‌شود و می‌تواند برای او بهترین کادو برای منزل مبارکی باشد.

 

     ۱۲  . اردو خوری

یکی از ظرف های جذاب برای چیدن میز های سرو و پذیرایی از مهمان ها استفاده از اردوخوری می باشد. اگر نمی دانید اردوخوری چیست حتما به مقالات دیگر ما سر بزنید و با این ظروف جذاب آشنا شوید.

 

 

     ۱۳  . گلدان 

یکی از ایده‌های جذاب به عنوان هدیه برای خانه جدید، مناسب سلیقه‌ی بیشتر افراد و مناسب کادو خونه نویی گلدان است می‌توانید از انواع  گلدان سرامیکی فانتزی  با گل طبیعی استفاده نمایید. اگر فرد مورد نظر شما بیشتر علاقه مند به گل‌های مصنوعی است می‌توانید از گلدان های رومیزی همراه با گل مصنوعی استفاده نمایید. استفاده از گلدان می‌تواند فضای خانه را تلطیف بخشیده و معنای خاصی به ان بدهد بنابراین می‌تواند یک هدیه به یاد ماندنی برای عزیزان شما باشد. در کنار گلدان نیز میتوانید از انواع دسته کلید فانتزی نیز استفاده کنید تا برای کلیدهای خانه جدید استفاده کنند.

 

 

     ۱۴  . چراغ خواب 

یکی از بهترین کادوهای برای پاگشای خانه جدید می‌تواند چراغ خواب باشد. این محصول برای اتاق خواب استفاده می‌شود و بسیار کاربردی است. طرح‌های متنوع و خاصی از چراغ خواب چوبی وجود دارد که می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد. 

 

 

     ۱۵  . جای ادویه جات 

یکی از بهترین هدیه ها برای چشم روشنی خانه جدید جای ادویه جات و پاسماوری می باشد. پاسماوری چوبی ، سرامیکی و فانتزی برای خرید هدیه بسیار مناسب میباشد.

 

کادو برای خانه دوست چی بخرم؟

خرید هدیه برای منزل نو زمانی که طرف مقابل یکی از دوستانمان باشد به طبع راحت تر است. در خرید هدیه برای خانه دوست بسته به صمیمت شما و دوستتان بیشتر پیشنهادهای فانتزی مطرح است.

از جمله این وسایل فانتزی می توان به انواع ماگ های سرامیکی فانتزی اشاره کرد بعضی از ست های چایخوری دو نفره هم می توان یادگاری جالبی باشد که در خانه دوستانتان بتوانید از خود بر جای بگذارید. همچنین میتواند یک ایده برای کادو تولد دختر هم باشد.

 

 

از جمله وسایل فانتزی دیگر می توان ساعت های چوبی زیبا را نام برد. این ساعت ها به عنوان هدیه خانه مجردی برای دختران می تواند جذاب باشد. اینگونه دائما خود را به یاد دوستتان می آورید.

یکی از راه های ساده برای پاسخ دادن به سوال بهترین کادو برای منزل مبارکی چیست آن است که اگر دوستانتان فرزندی دارند برای او هم هدیه ای تهیه کنید خرید ظروف غذاخوری کودک یکی از هدیه های مناسب می تواند باشد.

 

بیشتر بخوانید: برای روز دختر چی بخریم ؟

 

در خرید کادو چشم روشنی خانه جدید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نمونه‌های مختلفی از کادو برای خانه جدید معرفی شد. می‌توانید از میان گزینه‌های موجود با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود خرید کنید. در هنگام انتخاب و خرید هدیه خونه نویی حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید.

میزان هزینه موردنظر

شاید اولین و مهم‌ترین گزینه‌ای که برای خرید باید در نظر داشته باشید، میزان بودجه است. قطعاً زمانی که این گزینه را در نظر داشته باشید گزینه‌های موجود برای خرید محدودتر شده و انتخاب بسیار ساده‌تر می‌شود. 

درنظر گرفتن نیاز‌های طرف مقابل

شما می‌توانید قبل از خرید کادو برای چشم روشنی خانه از طرف مقابل در مورد نیاز‌های او و وسایل و اقلامی که برای خانه جدید نیاز دارد، تحقیق کنید. به این صورت می‌توانید وسیله‌ای خریداری کنید که نیازی از آن‌ها را برطرف کنید. البته این گزینه شاید برای دوستان و اقوام دورتر مقدور نباشد اما در صورت امکان می‌تواند کار شما را در خرید هدیه برای خونه نویی بسیار راحت‌تر کند. مثلا اگر میدانید دوستان از علاقه مندان به قهوه هستند قهوه خوری فانتزی ۶ نفره یا سرویس های کامل فنجان آن می تواند هدیه ی مناسبی باشد. 

نکته بسیار مهمی که در خرید هدیه برای خانه جدید باید در نظر داشته باشید، دکوراسیون منزل طرف مقابل است. خرید هرکدام از گزینه‌های گفته شده ازجمله رومیزی، ظرف، تابلو و … باید بر اساس طراحی منزل و دکوراسیون صورت گیرد. علاوه بر دکوراسیون، باید سایز منزل جدید را نیز در نظر بگیرید. 

 

سخن آخر

گزینه‌های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید برای کادو چشم روشنی و هدیه خانه نویی در نظر بگیرید. با توجه به موارد و نکات گفته شده انتخاب از میان تنوع بالای محصولات بسیار ساده‌تر می‌شود. فراموش نکنید هدف از خرید و هدیه دادن تنها ابراز محبت و احترام به طرف مقابل است و نباید به دلایلی ازجمله چشم و هم چشمی هزینه‌های گزافی به خود برای خرید هدیه تحمیل کنید. از ایده هایی که در این مطلب جمع آوری شده برای هدیه سالگرد ازدواج برای دوست هم می‌توانید استفاده کنید.

 

5 نظر در “کادو برای خانه جدید با ایده های متفاوت و خاص ( کادوی چشم روشنی خانه چی ببرم؟ )

  1. سحر گفت:

    من برای کادو منزل مبارکی خونه خواهرم یک ست اردوخوری خریدم خیلی خوشحال شد. الان میخوام برای خونه دوستم هدیه ببرم همین رو بگیرم دوباره؟

  2. زیبا گفت:

    ایده هاتون خوب بود به نظرتون برای دوستم که پولداره چشم روشنی چی ببرم؟ چی ممکنه بتونه خوشحالش کنه واقعا گیج شدم همه ی فروشگاه رو چرخیدم اما چیزای خوبی پیدا نکردم

    1. مدیر محتوا گفت:

      درود بر شما بستگی به جنسیت دوستتون داره و البته با توجه به صحبت خودتون که پولداره به نظرم یک وسیله یادگاری براش ببرن بهتر باشه اگر دختر هست بستگی به سلایقش میتونید از لازم فانتزی و دست ساز هم براش تهیه کنید. بهتر به فروشگاه سر بزنید امیدوارم چیز مورد پسندتون واقع بشه

  3. شیوا حسنولو گفت:

    برای خانه جدید چی میبرن؟ من میخواستم برای خونه جدید همکارم هدیه بگیرم ولی ایده های شما یکم هزینه ش برای همسایه بالاست به نظرم دیگه چی میتونم بخرم؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      درود بر شما ایده هایی که گفته شد صرفا ایده هستن و رنج قیمتی متفاوتی دارند می تونید به فروشگاه ایدرا سر بزنید و از طریق فیلتر قیمت از ارزون ترین کالا ها تا گرونترینشونو ببینید کمکتون میکنه قطعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *