مقالات

برای روز معلم چی بخریم؟ ( ایده خرید کادوی روز معلم )

کادو روز معلم

خرید هدیه روز معلم یکی از جذاب ترین کار هایی است که می‌توان انجام‌ داد. این عمل به پاس قدردانی و ادای احترام به‌ معلم، هم باعث احساس رضایت قلبی می‌شود و هم این که با این کار می‌توان آن ها را خوشحال کرد؛ البته خرید هدیه مناسب برای روز معلم نیز با در نظر گرفتن نکات مختلفی همراه است. در این مورد مهم ترین سوالی که‌ به وجود می‌آید این است که برای روز معلم چی بخرم؟ در این مقاله قصد داریم تا به بهترین و ‌مناسب ترین ایده های خرید هدیه برای روز معلم بپردازیم؛ پس شما نیز اگر می‌خواهید هدیه ای مناسب برای این روز خریداری نمایید، ما را تا پایان این مقاله همراهی نمایید.

 

یک کادو خاص برای معلم چیست؟

شاید در زمان انتخاب یک هدیه خاص برای روز معلم که جوابگوی زحمات بی پایان او باشد دچار سردرگمی شوید و د ائما از خود بپرسید برای کادو چی بخرم که مناسب و در خور باشد. اما یک معلم انتظار زیادی ندارد او فقط موفقیت دانش آموزان را می‌خواهد. شاید تنها با یک شاخه گل بتوانید او را خوشحال کنید. ما در ادامه به جمع آوری ایده هایی برای خرید هدیه روز معلم پرداخته ایم.

 

کادو روز معلم زنانه

 

چای خوری تک نفره

یکی‌ از ایده های جذاب برای کادو روز معلم، خرید چای خوری تک نفره یا چند نفره می‌باشد. این نوع خرید علاوه بر این که بسیار شیک و زیباست، یک خرید ارزان و به صرفه هم می‌باشد. برای خرید چای خوری، می‌توان از انواع رنگ و طرح های مختلف استفاده کرد و در این مورد، بهتر است که شرایط سنی را نیز در نظر داشته باشید. به طور مثال می‌توان از طرح های فانتزی و رنگ های متنوع برای معلم های جوان استفاده کرد.

 

 

— تابلو

امروزه انواع تابلو ها به مناسبت های مختلف در بازار عرضه می‌شود که معمولا با اشعار یا جملات زیبا تزئین شده اند. این تابلو ها می‌توانند یک انتخاب ویژه برای کادوی روز معلم باشند. برای كادو كردن هدیه های جذاب خود مثل کادو تولد برای دختر می‌توانید در این مطلب آموزش ببینید.

  — رومیزی

رومیزی های زیبا با طرح و رنگ های متنوع نیز یکی از مواردی است که می‌توان از آن برای کادو روز معلم استفاده کرد. البته ابعاد و اندازه های این رومیزی ها متفاوت است و باید انتخابی داشته باشید که کاربردی باشد. اگر به عنوان کادو برای مادر شوهر نیز به دنبال یک هدیه مناسب می‌گردید این هدیه بسیار مناسب است.

  — گلدان

گل یکی از هدایای خاص و ویژه است که می‌توان از آن برای هر مناسبتی استفاده کرد و جز موارد کادویی روز معلم مورد استفاده خواهد شد. اما بعضی اوقات می‌توان با هدیه دادن گلدان های شیک و زیبا، و قرار دادن گل های مختلف در آن، هدیه ای زیبا تر را رقم زد.

 

 

  — عطر و ادکلن

یکی از متداول ترین هدیه کوچک برای یادگاری که برای هر مناسبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، عطر و ادکلن خواهد بود. عطر ها به دلیل تنوع زیادی که در رایحه دارند، یک انتخاب حساس هستند که باید متناسب با سلیقه و تیپ شخصیتی معلم خود آن را انتخاب نمایید.

  — کیف پول

کیف پول یا کیف موبایل نیز یکی از بهترین انواع لوازمی است که می‌توان آن را به عنوان کادو روز معلم انتخاب کرد. در این مورد می‌توانید از کیف های مختلفی که دارای طرح های خاص و شیک هستند، استفاده کنید.

  — شال و روسری

اگر به فکر خرید یک کادو روز معلم زنانه هستید، شال و روسری می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. برای خرید شال و روسری بهتر است که سن و سال معلم خود را در نظر بگیرید و متناسب با سلیقه ی او، رنگ و طرح مناسب را انتخاب نمایید.

  — دکوری سرامیکی

دکوری های سرامیکی یکی از مناسب ترین کادو های روز معلم هستند زیرا این محصولات بیشتر کاربرد دکوری دارند و استفاده ی خاصی ندارند.

 

 

  — دستبند زنانه

در ادامه ی معرفی انتخاب بهترین کادو روز معلم زنانه، دستبند های شیک و زیبا را می‌توان مثال زد. این لوازم بیشتر برای معلم های جوان مورد پسند هستند و می‌توان از مدل های مختلف آن ها استفاده کرد.

  — ست خودکار و روان نویس

اگر برای خرید کادو روز معلم زنانه یا مردانه دچار سردرگمی شده اید، ست خودکار و روان نویس بهترین گزینه ی پیش روی شما خواهد بود. شما می‌توانید بر اساس سلیقه ی خود از انواع خودکار و روان نویس های موجود در بازار برای هدیه دادن در روز معلم استفاده کنید.

  — جامدادی رومیزی

یکی از کادوهای مناسب و ارزان قیمت برای روز معلم، جامدادی رومیزی است که همیشه در‌ معرض دید بوده و می‌تواند یک هدیه ارزشمند باشد.

 

 

  — شیرینی و شکلات

اگر به فکر خرید یک هدیه خوراکی برای کادوی روز معلم هستید، شیرینی و شکلات می‌تواند انتخاب مناسب و خوشمزه ای باشد. شما می‌توانید از انواع شیرینی و شکلات ها با اشکال مختلف استفاده کنید.

  — صنایع دستی

اگر در زمینه صنایع دستی سررشته دارید، می‌توانید از کار هایی که برای آن وقت و انرژی صرف کرده اید، به عنوان کادو روز معلم استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه ی معلم خود، انواع صنایع دستی شیک و زیبا را انتخاب کنید.

این روزها صنایع دستی چوبی نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که می توانید از بین انواع ظروف چوبی و دکوری های چوبی و فانتزی و هم چنین دکوری های کاربردی مانند جا دستمال کاغذی چوبی شیک انتخاب خوبی داشته باشید.

شما می‌توانید برای خرید کادوی روز معلم، کادو برای عروس و هر نوع مناسبت دیگری، از صنایع دست ساز مختلفی که در گالری محصولات دست ساز ایدرا موجود می‌باشد استفاده نمایید تا تجربه ی خرید کادویی متفاوت و زیبا را تجربه کرده باشید.

  — دیوارکوب

دیوارکوب ها از عناصر نمای داخلی خانه به حساب می‌آیند و یک انتخاب ویژه برای کادوی روز معلم به حساب می‌آیند. این محصولات دارای انواع متنوعی هستند که با سبک های مختلف، طراحی و تولید می‌شوند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هدیه دادن آن ها، سلایق مختلف را مورد توجه قرار دهید.

 

 

— انواع لباس

شاید شما جز افرادی باشید که بخواهید یک هدیه ی مناسب و متفاوت را در روز معلم کادو بدهید. در این موارد می‌توان انواع لباس را گزینه ی مناسبی در نظر گرفت. انواع لباس می‌تواند شامل، تیشرت، بلوز و حتی مانتو باشد. پیش از انتخاب چنین گزینه ای برای کادوی روز معلم، باید رابطه ی خود را معلم و میزان صمیمیت تان را در نظر بگیرید. در این صورت گزینه های بهتر و بیشتری پیش روی شما خواهد بود.

  — ساعت مچی

توجه به زمان، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد شاغل و به خصوص معلم ها می‌باشد. بنابراین داشتن یک ساعت مچی برای آن ها بسیار الزامی خواهد بود. با توجه به این موضوع، ساعت مچی یک کادوی منحصر به فرد و ارزشمند خواهد بود که با تقدیم آن به معلم خود، به طور حتم باعث خوشحالی او خواهید شد. نکته ی قابل توجه در مورد خرید ساعت مچی به عنوان کادو روز معلم، تنوع بالای آن ها است و به همین خاطر می‌توانید متناسب با بودجه ی مورد نظر خود، مدل های مختلفی را خریداری نمایید.

  — عود سوز

اگر به فکر خرید یک کادوی منحصر به فرد و به یاد ماندنی هستید، عودسوز می‌تواند یک گزینه ی بسیار مناسب باشد.

 

 

  — کتاب

از آن جایی که معمولا معلم ها به نسبت دیگر افراد جامعه مطالعه بیشتری دارند، به همین دلیل می‌توان کتاب را یکی از بهترین لوازم کادویی روز معلم به شمار آورد. انتخاب نوع کتاب نیز می‌تواند کاملا سلیقه ای و در زمینه های مختلف باشد.

  — کارت پستال

کارت پستال یکی از متفاوت ترین کادوهای روز معلم می‌باشد که می‌توانید مطابق با سلیقه ی خود، هر نوع متن و شکلی استفاده کنید.

  — ماگ

ماگ ها علاوه بر زیبایی ظاهری و طرح های متفاوتی که دارند، دارای حجم بیشتری نسبت لیوان های معمولی هستند و همین عامل می‌تواند کاربرد های آن ها را بیشتر مشخص می‌کند. کادو روز معلم می‌تواند یک ماگ زیبا با طرحی خاطره انگیز باشد.

 

  — ست چرمی

یکی از ست های دیگری که احتمالا علاقه مند به خرید آن ها برای کادوی روز معلم باشید، ست های چرمی است که می‌تواند شامل کمربند، کیف پول، کیف کارت، جاسوییچی و غیره باشد. این موارد از اکسسوری های مورد علاقه ی آقایان هستند و همواره از آن ها استفاده می‌کنند.

  — ظروف میناکاری

اگر معلم شما اهل هنر و همچنین علاقه مند به هنر های دستی و سنتی است، می‌توانید با هدیه دادن ظروف میناکاری، او را شگفت زده کنید.

  — انواع دکوری

لوازم دکوری، یکی از بهترین و محبوب ترین ابزار های مورد استفاده در زندگی ما می‌باشند که انتخاب آنها به عنوان کادوی روز معلم نیز هیجان انگیز خواهد بود. انواع وسایل تزئینی و دکوری می‌تواند شامل قلمدان، مجسمه و هر نوع وسیله ی تزئینی دیگری باشد. دست ساز بودن این دکوری ها تاثیر بیشتری در بالا رفتن ارزش معنوی آن خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *